• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1
    Speeltopic: 1

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble • Denize
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal • Xantha
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia • Lucca
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths • Marie
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus • Yu
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon • Saar
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile • Xanthe
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear •
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska • Nova

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel • Qing
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus • Yu
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen • Dore
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble • Denize
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths • Marie
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue • Julya
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann • Judith
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland • Fren
    • 0.0 Gereserveerd • Khronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Metthew en Jacelyn
    3. Will en Dyana
    4. Ash en
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Metthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 16:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 18:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Drink veel water en ga veel naar de wc zodat je die afvalstoffen sneller kan verwerken en kwijtraken (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ze is prima ^,^
    — Ze lijkt wel erg op Elles, maar lijkt me niet type vriendin voor haar. Elles heeft een overheersend iemand nodig, oppervlakkige relatie? (:


    Ik denk dat ze inderdaad een oppervlakkige relatie zouden hebben, dat ze elkaar wel aardig vinden maar dat het daar bij blijft. Vooral omdat Elles een overheersend iemand nodig heeft en Regina dat niet echt is..

    Copterus schreef:
    Ik geloof dat Reagan en Regina – okay dat klinkt gewoon heel fabulous – het of heel goed zouden kunnen vinden of heel slecht, gezien ze op bepaalde fronten echt elkaars evenbeeld zijn, wat jij? Reagan staat op pagina 2. (:


    Dat klinkt inderdaad fabulous (:
    Ik geloof dat ze het heel goed met elkaar kunnen vinden maar dat ze soms gewoon botsen, omdat ze zo hetzelfde zijn. Maar dat het meestal gewoon heel goed gaat alleen op bepaalde momenten gewoon niet.. ofzo c:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    @Sav: ik heb Thomas voorlopig bij de derde woning gezet, moest je willen switchen, dat mag. (:

    De rest ook, als je naar een andere woning wil, zeg het dan even.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    '^' Het is volgens mij een epidimy thuis en dus niet door de alcohol... The cake is a lie D; -of misschien toch niet of het is gewoon te stress... Ik ga nu wat schrijven hopend dat het over gaat-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Woning drie is lekker gezellig, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Qingsel schreef:
    @Sav: ik heb Thomas voorlopig bij de derde woning gezet, moest je willen switchen, dat mag. (:

    De rest ook, als je naar een andere woning wil, zeg het dan even.


    Oh nee, hoor, alle drie de woningen lijken me wel gezellig^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sociopaths schreef:
    Woning drie is lekker gezellig, haha.


    Daar worden vanaf nu, officieel en alleen beslist door mij, de feestjes gehouden omdat die woning over het algemeen het grootst is ook. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zijn er trouwens al shipnames die jullie bedacht hebben? Die zet ik dan achter koppels. (:

    Max en Elles wordt Malice :') wat ook wel een passende betekenis heeft bij het thema x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Alexander en Hester hebben dezelfde achternaam. Ze moeten niet meer trouwen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kile schreef:
    Alexander en Hester hebben dezelfde achternaam. Ze moeten niet meer trouwen :'D


    Alexter of Heander. Ugh. Trekt op niet veel. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kile schreef:
    Alexander en Hester hebben dezelfde achternaam. Ze moeten niet meer trouwen :'D


    De achternaam die de jongens nu hebben zijn hun schuilnaam. (: Dus hij kan even goed Alexander Grant heten. (; Valse id :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    De achternaam die de jongens nu hebben zijn hun schuilnaam. (: Dus hij kan even goed Alexander Grant heten. (; Valse id :3

    Yeah, but that's like their thing. Or the middle names like Juleson. I like Heander too :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nathaniel is af, en volgens mij één van de langste rollen die ik ooit heb gemaakt *-* (plus dit is een msv en eigenlijk niet nodig :'D )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Nathaniel is af, en volgens mij één van de langste rollen die ik ooit heb gemaakt *-* (plus dit is een msv en eigenlijk niet nodig :'D )


    Langste rollen bij iedereen. Zegt gewoon hoe awesome deze MSV is, duh. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is Hesters innerlijk lang genoeg?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28