• Hallo allemaal!
    Vandaag wilde ik foto's maken, maar ik zag niets leuks. Toen ik echter bijna op wilde geven, zag ik een hommel die op een roos zat. Ik ben er voorzichtig naartoe gelopen, zoomde in en heb razendsnel een aantal foto's gemaakt. Volgens heb ik deze foto's omgezet in een bewegende animatie en ik ben er best wel blij mee ;D

    Omg hij doet het niet, ik ga 'm opnieuw maken wat ik heb alles al weggeklikt :"C


    Ik heb hier de low quality versie... Ik ga bezig met een hogere kwaliteit versie.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 20:47 ]


    26 - 02 - '16

    Ik kan de foto niet zien?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    "Hij doet het niet, ik ga 'm opnieuw maken"


    26 - 02 - '16


    26 - 02 - '16

    Het ziet er mooi uit!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Mag je trots op zijn!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16

    Haha, aw, dat ziet er grappig uit. ^^ Net alsof je een stop motion filmpje hebt gemaakt, maar dan met een echte hommel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, aw, dat ziet er grappig uit. ^^ Net alsof je een stop motion filmpje hebt gemaakt, maar dan met een echte hommel.


    Dat is het basically wel, want ik heb allemaal losse foto's achter elkaar geplakt ;3


    Dankjewel ^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 20:59 ]


    26 - 02 - '16

    Echt heel leuk gemaakt!


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    Echt heel leuk gemaakt!


    Thank you ;3


    26 - 02 - '16

    Awesome!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Neminis schreef:
    Awesome!


    Thanks! ;3


    26 - 02 - '16

    Waaauw. Ik vind hem echt supermooi. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    JBarakat schreef:
    Echt heel leuk gemaakt!


    16 - 09 - '17

    Dankjulliewel. Ik word heel blij van de reacties <3


    26 - 02 - '16