• En in welk "huis"/"house" zit je?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 21:02 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Hufflepuff, ik ben MidnightCat4856.


    16 - 09 - '17

    SamWinchester schreef:
    (...)

    vraag je wat hahah, ik ben er een lang tijdje niet op geweest


    Als je er ooit nog eens op gaat laat het me dan weten.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dylazing schreef:
    Hufflepuff, ik ben MidnightCat4856.


    Ik voeg je toe :3


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Als je er ooit nog eens op gaat laat het me dan weten.


    Ik zal het wel in dit topic zetten :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Ik zal het wel in dit topic zetten :P


    Super.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Blurryface schreef:
    Ik deed daar in het begin wel wat mee, maar ik zou mijn account echt niet meer weten. Mijn house was Slytherin, dat weet ik nog wel. :')


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben OwlGalleon26221 en ik zit bij Ravenklauw. Heel eerlijk? Ik zat liever bij Griffoendor :')


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik heb er ooit op gezeten en zat in Ravenklauw, als ik me niet vergis.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben ik serieus de enige die dat niet kent? Ö Moet ik me nu schamen? ;x


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik zat er ook op, ik was een Slytherin


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Oooh hier heb ik echt jaren geleden een account aangemaakt.. zou het niet meer weten. Volgensmij zat ik bij Ravenclaw.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik had wel een account! Maar ik ga een nieuwe aanmaken zodra ik met mn story begin. Dan kan ik dat allemaal gebruiken.^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    PsychoElz schreef:
    Ik zat er ook op ik was toevallig Slytherin


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het "algemene" topic met usernames kan hier gevonden worden: [Accounts] Hello, my magical username is...

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, maar zit er nu voornamelijk op voor mijn hp verhaal. Volgens mij zat ik in Huffelpuf

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 12:44 ]


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.