• En ik ben dat niet vaak.
    Sommigen wisten het al, maar ik had nogal moeilijk contact met mijn scriptiebegeleider. Het duurde gemiddeld een maand voordat hij een urgent e-mailtje beantwoordde en uiteindelijk had ik bijzonder weinig aan hem.

    Afijn, ik besloot gewoon zonder zijn advies verder te gaan en heb mijn scriptie helemaal afgeschreven. Hij had drie weken de tijd om na te kijken en al die tijd was ik bloednerveus; hij had immers nooit eerder feedback gegeven. Uiteindelijk hield hij zich niet aan de deadline en kreeg ik acht dagen te laat mijn scriptie terug. De feedback viel gelukkig mee, maar ik moest nog wel veel veranderen. Prima. Ik stuur een berichtje naar de Examencommissie dat mijn begeleider ruim een week te laat mijn scriptie heeft teruggestuurd en vraag of ik hetzelfde aantal dagen uitstel mag krijgen voor het inleveren van mijn eindversie.

    Een week lang hoor ik niets, dus ik stuur maar weer een berichtje. Ik dacht dat het laat antwoorden aan mijn begeleider lag, maar niet dus. Gisteren maar weer een mailtje gestuurd, want komende maandag is de deadline al. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ze mijn verzoek kunnen behandelen omdat ik al acht dagen 'gemist' heb en ik behoorlijk gestresst raak doordat de deadline steeds dichterbij komt. Want ja, je zult net zien dat ze om een of andere debiele reden geen uitstel geven.

    Afijn, nu krijg ik net eindelijk deze e-mail.

    De examencommissie heeft uw verzoek ontvangen en geregistreerd.

    Hoewel de commissie de urgentie van uw verzoek ziet, kent zij een uiterlijke reactietermijn van 6 werkweken. Binnen deze termijn ontvangt u antwoord op uw verzoek.


    Kortom, geen idee wat ik nu moet doen. Ik kan niet zes weken wachten om te horen wat zij vinden, want dan vinden ze straks dat ik het niet op tijd heb ingeleverd. Het wel inleveren (in tweevoud hardcopy) gaat me minstens zestig euro kosten, wat ik weggegooid geld vind als ik wel de uitstel krijg en dingen mag aanpassen.

    Dus moet ik het waarschijnlijk gaan afraffelen, kan ik niet alle verbeterpunten meenemen en gaat dat straks ten koste van mijn cijfer.

    Ach ja. Jullie kunnen me niet echt advies geven denk ik. Ik moest gewoon even mijn frustratie van me af schrijven want ik vind het echt belachelijk.
    Ik heb dit overigens terug gemaild en gevraagd wat ze nu van me verwachten, maar ik vermoed dat ik pas na mijn deadline een reactie zal krijgen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou, dit vind ik inderdaad belachelijk. Ik heb er een grote hekel aan als dingen slecht geregeld zijn, dus waarschijnlijk zou ik net zo boos zijn als ik in jouw schoenen stond.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat een onzin, zeg. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend frustrerend is. Ik voel nu al frustratie in mezelf opkomen. Ik zou willen dat ik je ergens mee kan helpen, maar ik ben bang dat ik niets voor je kan betekenen. Weet je uit wie de examencommissie bestaat? Misschien kan je bij een van deze mensen langs gaan?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Wat een onzin, zeg. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend frustrerend is. Ik voel nu al frustratie in mezelf opkomen. Ik zou willen dat ik je ergens mee kan helpen, maar ik ben bang dat ik niets voor je kan betekenen. Weet je uit wie de examencommissie bestaat? Misschien kan je bij een van deze mensen langs gaan?


    Ik heb na het schrijven van het bericht de leden van de examencommissie gevonden en hun een e-mail gestuurd. Terwijl ik dit typ krijg ik een e-mail binnen dat ze ermee bezig zijn en dat ik zeker binnen een week uitsluitsel zal krijgen, dat er sprake is van overmacht en dat ik gestaag moet verder werken en niet in paniek moet raken. Dus dat is fijn, haha. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wow, dat is echt enorm slecht geregeld. "We snappen dat je ons antwoord voor die tijd moet weten, maar we gaan je geen antwoord geven voor die tijd" slaat ook helemaal nergens op. Ik snap heel goed dat je daar gestrest en boos van wordt. ><

    Succes, in ieder geval! Dat is waarschijnlijk niet veel waard als alles zo tegenzit, maar hopelijk loopt het uiteindelijk toch goed voor je af.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Athelstan schreef:
    (...)

    Ik heb na het schrijven van het bericht de leden van de examencommissie gevonden en hun een e-mail gestuurd. Terwijl ik dit typ krijg ik een e-mail binnen dat ze ermee bezig zijn en dat ik zeker binnen een week uitsluitsel zal krijgen, dat er sprake is van overmacht en dat ik gestaag moet verder werken en niet in paniek moet raken. Dus dat is fijn, haha. c;

    Wat goed! Super fijn dat het nu toch nog geregeld is. Succes met het afronden ervan. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."