Helaas, ze zijn niet door :c Maar ze waren niet slecht, tegen een regerend wereldkampioen.
In de 7e minuut was er al een mooie kans, maar helaas :c
De eerste goal van Japan was niet echt nodig geweest, maar ja, achteraf praten is gemakkelijker en al helemaal als je gewoon zit te kijken, want op tv ziet het er allemaal makkelijker uit dan in het echt.
Reijnders had eerder moeten wisselen, in de 85e minuut wisselen is misschien een beetje te laat geweest.
Ik werd wel echt even helemaal gek van het commentaar van Snoeks. Vanaf de 11e minuut liep hij al te zeiken "Een tweede goal van Japan en het is over", en na de 82e minuut werd het echt om niet meer aan te horen. En dat terwijl er in de blessuretijd heel veel kansen voor Nederland waren, het had nog 2-2 kunnen worden, maar na het goal van Van der Ven werd er niet meer gescoord, helaas :c
Snoeks zei ook "Japan was in vele male beter... blablablablablablablablabla" terwijl Nederland 52% balbezit had. Nederland speelde helemaal niet slecht, zeker niet voor een eerste deelname aan een WK, en ze maken nu ook kans op deelname aan de Olympische Spelen, daar kunnen ze kwalificatiewedstrijden voor gaan spelen.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly