• Mijn ogen zo glazig
    Troebel, mat en wazig
    Zonder enig gevoel
    Geen levenslustig doel

    Mijn blik ondoorzichtig
    Geen keuze evenwichtig
    Het geluk diep verscholen
    Plezier me bestolen

    Hopeloosheid in mijn hart
    Geen uitweg, geen start
    De tijd die dringt
    Door angst omringd

    Pijn door het verleden
    Met schade in het heden
    Over de tijd die was
    Met mijn
                            tranen
                                        van
                                                    glas

    ©Qingsel

    De moeder van de vijftienjarige Ming is ernstig ziek. Wekenlang bevindt ze zich al op de afgrond van het onmogelijke. Toch blijft Ming zich sterk houden onder de ogen van haar ouders en haalt het onderste uit de kan. Langzamerhand verandert ze in een emotioneel wrak, omdat ze geen blijf weet met haar bedrukte emoties. Ze sluit iedereen buiten die om haar geeft en leeft helemaal in haar eigen wereld. Wanneer de o zo geweldige Noah haar pad kruist en erin slaagt bij haar in te breken, gaat er voor Ming een nieuwe deur open. Maar is Noah wel wie hij zegt te zijn? Is ze werkelijk klaar voor deze grote sprong?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Abo. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Abo. c:


    Ahww, dankjewel, Yo! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Voorwoord


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Toen ik in groep acht zat was een boek met dezelfde titel echt een van mijn favoriete boeken. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    Toen ik in groep acht zat was een boek met dezelfde titel echt een van mijn favoriete boeken. :')


    Haha, dat ken ik niet? Dit eh, heb ik uit mijn eigen mouw geschud. :'D Maar ik verzeker je, het is vast even goed :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Haha, dat ken ik niet? Dit eh, heb ik uit mijn eigen mouw geschud. :'D Maar ik verzeker je, het is vast even goed :Y)

    hehe. Ik ben wel benieuwd, maar heb nog een volle inbox. :')
    Ik neem even een bladwijzertje.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    (...)
    hehe. Ik ben wel benieuwd, maar heb nog een volle inbox. :')
    Ik neem even een bladwijzertje.^^


    Oh dat ken ik haha :'D
    — Is goed. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Proloog

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 22:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys