• Heyhey mensen die dit lezen!

    Op dit moment schrijf ik aan twee stories. Ik ben vooral veel bezig met The Open Window • Larry Stylinson, maar ik ben ook nog bezig met mijn story Daddies • Narry Child. Als één van de twee stories klaar is, wil ik graag een nieuwe story beginnen: Fans. De naam zegt het al een beetje. Het verhaal gaat over fans, Directioners. En dus geen beliebers, smilers of wat dan ook. Alleen Directioners. Toen ik het idee had om over fans te schrijven, dacht ik: Waarom niet over echte, bestaande fans? Dus dat wil ik gaan doen. Ik moet alleen wel een verzameling fans hebben voor ik kan beginnen. Even voor de duidelijkheid: Ik wil dus dat je (als je mee wil doen) je echte naam en leeftijd geeft en jezelf beschrijft en ik wil dus niet dat mensen zelf een karakter verzinnen!

    Dus:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Uiterlijk
    • Karakter
    • Hobby's mogen ook
    • Alle info waarvan jij denkt dat ik er iets mee kan, is goed. Je mag ook vertellen over dingen die je mee hebt gemaakt, je favoriete progamma's op tv, andere personen waar je fan van bent, je favo 1D member, enz.
    • Foto hoeft niet

    Dit is de lijst van mensen die al meedoen:

    1. Paynos
    Ik ben Annick, en ik ben 15 jaar. Ik heb lang, bruin, krullend haar, maar ik stijl het altijd. Ik heb groen/blauw/grijze ogen, en ik draag vaak (altijd) eyeliner en mascara. Ik ben niet erg lang, 1.65 maar :') Qua karakter lijk ik rustig, maar als je me beter kent dan ben ik juist best druk. Ik lach veel, en ik ben heel zorgzaam. Ik ben wel erg onzeker, maar dat laat ik niet merken door zo spontaan mogelijk te doen. Verder ehhh... Ik hou van dansen, piano spelen en schrijven. Ik ben helemaal in love met Engeland, en de taal. Ook hou ik heel erg van muziek luisteren, spelen en schrijven.
    En tja, ik denk dat dit mij wel aardig beschrijft. Oh, en als toevoeging wil ik nog zeggen dat Liam m'n fav is, maar dat wist je denk ik al (:


    2. Translator
    Ik ben Lisa en ik ben 16 jaar oud. Ik heb blond haar dat tot op mijn schouders komt. Ik heb grijs/blauw/groene ogen.Ik ben 1.80m. Ik ben een rustig persoon en ook HEEL ERG verlegen en dat is echt een eigenschap die ik haat bij mezelf. Als ik iemand niet ken of niet goed ken en die persoon zegt iets tegen mij klap ik bijna helemaal dicht, maar bij mijn vrienden en familie ben ik wel de persoon die je het meest hoor praten en zingen. Mijn hobby is dansen en ik lees ook wel graag een boek.


    3. 1drocker
    Mijn naam is Bo ik ben 13 jaar en ik kom uit de provincie Groningen. Ik heb heel erg donker bruin haar maar het is toch duidelijk ook niet zwart. Ik heb chocolade bruine ogen en soms lijken deze een beetje groening. Ik draag nooit make-up en houd het liever gewoon natuurlijk. Ik ben zelf wel echt erg klein ongeveer 1.63-1.65 m. Ik ben zelf als ik nieuwe mensen ontmoet heel erg verlegen maar als je me in een klasokaal zet met andere mensen die ik allemaal ken dan ben ik super luid en lach ik de hele tijd. Ik ben meestal echt super sassy en hou er van om te lachen. Ik toch moet je niet met me sollen wat ik ben niet bang om voor mezelf op te komen. Hobby's heb ik niet echt ik ren elle dag 5 km met m'n hond en lees veel fanfic's op Q en Wattpad maar dat is het wel eigenlijk. Mijn fav serie is Teen Wolf omg yas. En qua film is mijn fav waarschijnlijk twilight of een hele goede horror film. Ik ben zelf ook heel erg fan van 5SOS,Little Mix, Danielle Peazer, The Vamps, Rixton, Taylor Swift, Ed Sheeran, Shawn Mendes, A shit load of youtubers like Zoella, Pointless blog, Caspar Lee en Joe, Onision, enz. Ook ben ik in love met viners zoals Nash Grier. Mijn Fav is Niall, maar ik hang ook heel erg naar Harry. Idk ik blijf bij niall maar Hazz heeft die speciale plek gewoon. Zelf word ik ook gepest en de boys slepen me hier op een of andere manier gewoon heel erg door heen! Ondanks dat Zayn weg is hou ik nog steeds ziels deel van mijn babe.


    Als je mee wil doen, stuur dan een pb, berichtje in mijn gb of reageer in dit topic!
    Xxx
    GirlAlmighty

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 22:27 ]


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Let's have another toast to GirlAlmighty voor dit fantastische idee!

    Ik ben Floor, ik ben 14 jaar (maar wordt 15 in september x) ) en kom uit Limburg, België. Ik heb donkerblond haar tot +/- 10cm over mijn schouders en er zit een slag in, mijn ogen zijn grijs/blauw en ik ben 1m 65 groot. Qua karakter ben ik heel hyperactief en altijd positief en blij bij mijn vrienden en familie, bij vreemden ben ik zo verlegen dat ik niet eens durf te praten soms. Soms heb ik mijn droevige momenten waarin ik al mijn opgekropte gevoelens eruit laat. Dat vind ik één van mijn mindere kantjes, dat ik mijn gevoelens op krop. Voor de rest ben ik lief, ook al gebruik ik snel grove taal. Ik hou van zingen en dansen, maar vind dat ik in allebei suck. Voor de rest hou ik van schrijven, Fanfictions schrijven x) Mijn favoriete member is Harold en ik ship Larry Stylinson tot ik sterf. Voor de rest is mijn andere favo bands Coldplay, Fall Out Boy en 5 Seconds Of Summer. Voor de rest ben ik ook fan van Thomas Brodie-Sangster en heb ik een hele lijst van acteurs, zangers, bands, youtubers, etc. die mijn schatjes zijn (Ik kan die doorsturen, moest je het nodig hebben of zo idk x) ) En ik hou er ook van om mensjes te stalken via Snapchat, Twitter, Insta en Facebook :')


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Ik doe maar eens mee :)

    Ik ben Lisanna, ik ben momenteel 13 jaar ( ik word 14 in midden november) en ik woon in Zuid-Holland. Ik heb donkerbruin golvend haar wat overloopt naar donkerblond, mijn ogen zijn bruin/rood achtig en ik ben ongeveer 1.68cm lang, ik lijk niet bepaald op iemand van Nederland of België want ik ben een mix van heel veel zuid Europese landen zoals Italië Albanië en Griekenland. Qua Karakter ben ik op het eerste gezicht het type wat zich voor letterlijk niks schaamt ( waar ik trots op ben) ik ben dus ook vaak in voor rare acties die bekend zijn bij mijn hele leerjaar. Mindere punten aan mij zijn dat ik nogal ongeduldig ben, en dan bedoel ik ook ontiegelijk ongeduldig. Veder ben ik ook een perfectionist, als er niet iets naar mijn zo gaat raak ik geïrriteerd. Goede punten van mij zijn dat ik me niks aantrek wat mensen van mij vinden, en ik heb daarmee ook een ijzersterke mening. Mijn hobby's zijn schrijven, zingen en dansen. Ik vind talen ook fantastisch, ik spreek namelijk veel talen voor een dertienjarige, ik spreek, Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Zweeds en ik leer ook Russisch.

    Dit is het z'n beetje, ik hoop dat je hieraan wat hebt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina