Funny as fuck watte? Jep. Marijsel (voordien Velleity), Gailsel (voordien Aldea) en ik (Qingsel (voordien Uptown)) zijn het funny'ste as fuck trio dat er bestaat. Deze Hoe begon het allemaal? Het begon allemaal in een appgroep. Annemarije besloot ons het 'Funny as fuck trio' te noemen. Wat later joinde RechterTwix en werden we 'Funny as fuck kwartet'. Maar door een vreselijk iets, viel ons groepje uit elkaar. Maar (!) weken later vond er weer een reünie plaats, en omdat wij zo cool zijn, liepen we over naar Facebook. Sindsdien zijn wij weer hét Facebook triootje van het millennium. Wie is het meesterbrein van dit alles? De credits van onze trionaam is verzonnen door niemand minder dan Marijsel, net zoals mijn bijnaam Qingsel. (die de meesten al gebruiken) De mêmes zijn gemaakt door mij, die ook de Gail is het meesterbrein achter iets wat nog in verwerking is en over een paar maandjes naar buiten zal komen. Dat wordt nog even afwachten! FUNNY AS |
|
[ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 20:08 ]
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys