• FUNNY AS FUCK BUNNY TRIO. (cat)
    omdat er geen scheldwoord in de titel mag staan

Funny as fuck watte?
    Jep. Marijsel (voordien Velleity), Gailsel (voordien Aldea) en ik (Qingsel (voordien Uptown)) zijn het funny'ste as fuck trio dat er bestaat. Deze shipnaamsverandering is een bezegeling van hoe wawesome we wel niet zijn en dit willen we natuurlijk delen met iedereen van quizlet.

Hoe begon het allemaal?
    Het startte allemaal drie decennia geleden toen de betoveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroverovergrootmoeder van Annemarije besloot om te huwen met de betoveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroverovergrootvader van Annemarije. :Y)
    Het begon allemaal in een appgroep. Annemarije besloot ons het 'Funny as fuck trio' te noemen. Wat later joinde RechterTwix en werden we 'Funny as fuck kwartet'. Maar door een vreselijk iets, viel ons groepje uit elkaar.
    Maar (!) weken later vond er weer een reünie plaats, en omdat wij zo cool zijn, liepen we over naar Facebook. Sindsdien zijn wij weer hét Facebook triootje van het millennium.

Wie is het meesterbrein van dit alles?
    De credits van onze trionaam is verzonnen door niemand minder dan Marijsel, net zoals mijn bijnaam Qingsel. (die de meesten al gebruiken) De mêmes zijn gemaakt door mij, die ook de geweldige bijnamen Marijsel en Gailsel bedacht.
    Gail is het meesterbrein achter iets wat nog in verwerking is en over een paar maandjes naar buiten zal komen. Dat wordt nog even afwachten!

FUNNY AS FUCK BUNNY TRIO OUT. (cat)

[ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 20:08 ]

Funny as fuck trio is...

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Het zijn nog leuke usernames ook! :^)

#FriendshipGoals (wbw)

-

Ik ben weg van onze namen. En van Qingsel (Lol, nu is haar bijnaam haar username) haar fotoshop skills! *O*

Pretty is just a pretty word.

Aah wat leuk ;D

26 - 02 - '16

Marijsel schreef:
    Ik ben weg van onze namen. En van Qingsel (Lol, nu is haar bijnaam haar username) haar fotoshop skills! *O*

Ja xd ik ben een pro in photoshoppen :'D

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Hahahaha, prachtig. Super leuk! (:
    Ik lach hier veel te hard om.

[ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 21:10 ]

"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

Het zijn memes, geen mêmes, Qingsel. (krul) Niet alle memes zijn hetzelfde, namelijk. :Y) But I like it, hehe.

[ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 21:16 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Mylintis schreef:
    Hahahaha, prachtig. Super leuk! (:
    Ik lach hier veel te hard om.

Glad u found it funny :Y)

-

Geweldig. :'D

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Haha geweldig! :3

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Dankjewel! :Y)

Dat plaatje heb ik bedacht. (joehoe)

Qingsel schreef:

Nickname. ^^

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried