Io kannniet reageren op je GB Gabs maar hier is het topic haha, ik was al aam het waxhten. En inderdaad. Het is cuteen jajammeraxhtig tegelijkertijd en ik heb typeaids doei.
Zephyrus schreef:
Het gaat erover dat Helen beneden sliep en iets mompelde van "laat mij" en verdersliep en toen gingen wij dus maar stil wat fruit pakken (Pwter dus) want je moet avondeten en nu is ze boos omdat wij daar kwamen maar ze slaapt altijd overdag en daar moeten we altijd zoveel rekening mee houden dat we niet eens op de zelfde verdieping mogen komen maar dit mag wel aksksk.
Dus. Im ben niet wakker gemaakt? Hmm, naja, bedankt. Tenzij ze me gewoon weer vergeten zijn en me vanavond zien en iets hebben van ohja, jijoest ook naar school oops.
Bewijst maar weer hoe moe ik was, of ben, ik heb actually uitgeslapen.
Ik was net half in slaap gevallen ofzo en had heel lang Lashton gelezen en Qmusic staat aan dus ik zei zo, "hij is zo knap," MAAR IK WAS HALF IN SLAAP DUS IK MERKTE NIET EENS DAT IK HET ZEI HAHAHAHA. Maakte m'n moeder me wakker en vroeg ze om wie het ging, HAHAHA, ik had het over een dj van q :')
stay safe because I like being alive at the same time as you
Clitford schreef: Ik was net half in slaap gevallen ofzo en had heel lang Lashton gelezen en Qmusic staat aan dus ik zei zo, "hij is zo knap," MAAR IK WAS HALF IN SLAAP DUS IK MERKTE NIET EENS DAT IK HET ZEI HAHAHAHA. Maakte m'n moeder me wakker en vroeg ze om wie het ging, HAHAHA, ik had het over een dj van q :')