• Io kannniet reageren op je GB Gabs maar hier is het topic haha, ik was al aam het waxhten. En inderdaad. Het is cuteen jajammeraxhtig tegelijkertijd en ik heb typeaids doei.


    Reality's overrated.

    Sorry voor mijn chagrijnigheid. Hoe gaat het met iedereem?


    Reality's overrated.

    Oh Noek. :ccccc
    Damn, ik zou dat ook echt niet fijn vinden, vooral als je morgen die toets heb en al die shit. :cccc
    Yes, its selfish..


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga slapen. Weer proberen. Al gaat dat nooit lukken. Ik zou toch moeten want ii heb het nodig en tsja. Welterusten.


    Reality's overrated.

    Zephyrus schreef:
    Het gaat erover dat Helen beneden sliep en iets mompelde van "laat mij" en verdersliep en toen gingen wij dus maar stil wat fruit pakken (Pwter dus) want je moet avondeten en nu is ze boos omdat wij daar kwamen maar ze slaapt altijd overdag en daar moeten we altijd zoveel rekening mee houden dat we niet eens op de zelfde verdieping mogen komen maar dit mag wel aksksk.


    Oh, dat's best wel oneerlijk.. :c


    Danmarks Dynamite.

    Zephyrus schreef:
    Ik ga slapen. Weer proberen. Al gaat dat nooit lukken. Ik zou toch moeten want ii heb het nodig en tsja. Welterusten.


    Oké, trusten Noekie!


    Danmarks Dynamite.

    Dus. Im ben niet wakker gemaakt? Hmm, naja, bedankt. Tenzij ze me gewoon weer vergeten zijn en me vanavond zien en iets hebben van ohja, jijoest ook naar school oops.
    Bewijst maar weer hoe moe ik was, of ben, ik heb actually uitgeslapen.


    Reality's overrated.

    Nouja laten hopen dat het het eerste is. Heb je in ieder geval wel slaap ingehaald!


    Danmarks Dynamite.

    Oké, change in the plans. De voodoo blauw is uitverkocht dus ik ga eerst online een ander bestellen aka "Electric Amethyst" en dat is:


    En dan ga ik ze beide kopen, dus zodra de blauwe in de winkel is, ga ik die blauwe ook halen. c:


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    I mixed up “donkey kong” and “king kong” and accidentally said “kinky dong” to my parents today


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    Oké, change in the plans. De voodoo blauw is uitverkocht dus ik ga eerst online een ander bestellen aka "Electric Amethyst" en dat is:


    En dan ga ik ze beide kopen, dus zodra de blauwe in de winkel is, ga ik die blauwe ook halen. c:


    Die is ook zo leuk, wieeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik was net half in slaap gevallen ofzo en had heel lang Lashton gelezen en Qmusic staat aan dus ik zei zo, "hij is zo knap," MAAR IK WAS HALF IN SLAAP DUS IK MERKTE NIET EENS DAT IK HET ZEI HAHAHAHA. Maakte m'n moeder me wakker en vroeg ze om wie het ging, HAHAHA, ik had het over een dj van q :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clitford schreef:
    Ik was net half in slaap gevallen ofzo en had heel lang Lashton gelezen en Qmusic staat aan dus ik zei zo, "hij is zo knap," MAAR IK WAS HALF IN SLAAP DUS IK MERKTE NIET EENS DAT IK HET ZEI HAHAHAHA. Maakte m'n moeder me wakker en vroeg ze om wie het ging, HAHAHA, ik had het over een dj van q :')


    HAHAHAHAAHAHHAHAHAHA


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:



    KALSJCLKAJSFKJLAFJLKCLA\SCK.


    stay safe because I like being alive at the same time as you