• Io kannniet reageren op je GB Gabs maar hier is het topic haha, ik was al aam het waxhten. En inderdaad. Het is cuteen jajammeraxhtig tegelijkertijd en ik heb typeaids doei.


    Reality's overrated.

    U can read. Ik vind 'm niet echt geweldig ofzo HAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ons verhaal faalt nu al. :'D
    Ik ga lezen..


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    Ons verhaal faalt nu al. :'D
    Ik ga lezen..


    Komt omdat het te lang duurt voordat de actie komt HAHA en we nu maar wat moeten verzinnen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    yo dat STUKJE IS ZO SCHATTIG EN WIL JE NU DAT IK SEKS GA SCHRIJVEN OFZO HAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    yo dat STUKJE IS ZO SCHATTIG EN WIL JE NU DAT IK SEKS GA SCHRIJVEN OFZO HAHAHA


    OKE MOOI ZO. En nee, doe maar dat ze net klaar zijn. ;D Zal ik 'm activeren? ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sure sure!


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    Sure sure!


    (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zit al die klojo quizzen te doen. IK GA STUK.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morley schreef:



    LAKJFLAKDJGLAKJDGJLKADJG


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MET JE KLOJO BTW.
    DYANNE ZEGT DAT NU OOK DE HELE TIJD


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    MET JE KLOJO BTW.
    DYANNE ZEGT DAT NU OOK DE HELE TIJD


    HAHAHAHAHAHAHA IK BEN ZO GOED. IK HOU VAN HET WOORD KLOJO.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clitford schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHA IK BEN ZO GOED. IK HOU VAN HET WOORD KLOJO.


    HAHAHAA IK ZEG NU OOK YO IN HET ECHT. HET IS ECHT ERG


    Danmarks Dynamite.

    Klotezooi ik worf gek. Il ben ziek, gwsloopt en heb morgenochtend een belangrijke Duits toets waar ik van Helen pwrse minstena wen acht voor moet halen terwijl ik normaal al blij moet zijn met een twee, no joke. Daar had ik woensdag dus al een paniekaanval over en ik ge gewoon naar school daarvoor hoe ik me ook voel. Dat is ook de reden dat ik iedere keer voor half elf (oke gisteren paar minuten later) ga slapen. Zelfs al ben ik dam al voor zessen wakker, maar dan ga ik met mijn adhd lichaam dat gek word blijven liggen en niks doen om tocj nog te rusten.Ik zit obder de pillen want eat dan ook Iik slaap gewopn niet en Iik mag dan wel een lichte slaper zijn, maar Iik werd een half uur (Uur gelexen dus ondertussen) geleden al wakker van Helen en Peter die ruzie maakten (basically Helen schreeuwe (en ook serieus gillen voor de gil, wedstrijd doen wie het het lamgst volhoud ( n, Peter mompelt maar gaat zitten stampen en de trap op en neer rennnen en ze slaan beidenet deuren) hield op en ik sliep weer verder, dat was beneden en dat hadden ze daarcoor al, dat is er standaard en dat is de reden dat ik niet voor hen ga slapen normaal. Ik hou het meestal op een minuut later. Maar goed. Ik werd dus vlak voor twaalf al huilend wakker van hun opnieuwe kutgeschrweuw, naast mijn dwur en ik flipte. En ze gaan maar dooe en ik ben al naar de ganf gegaan 'naar het toilet zodat ze hopelijk de hint snappen dat ze mensen wakker maken', nee hoor, alsof ik niet bestond. Ik moet nederiger worden? Aorry ik vind dit selfish en ik kan hier zo niet tegen. Nou was het hyperventileren en de woedeaanval van daarnet overdreveb maar (*(**#**#*@***


    Reality's overrated.

    Het gaat erover dat Helen beneden sliep en iets mompelde van "laat mij" en verdersliep en toen gingen wij dus maar stil wat fruit pakken (Pwter dus) want je moet avondeten en nu is ze boos omdat wij daar kwamen maar ze slaapt altijd overdag en daar moeten we altijd zoveel rekening mee houden dat we niet eens op de zelfde verdieping mogen komen maar dit mag wel aksksk.


    Reality's overrated.