• Hoi allemaal,

    Ik zit even compleet vast met mijn opdracht. iK moest als school opdracht een kind observeren en daarbij 3 ontwikkelingsgerichte activiteiten aanbieden. Ik heb nu Y geobserveerd en het is opgevallen dat ze met afscheid van haar moeder in de ochtend daarin de hele dag kan blijven hangen. Dus een hele dag heb je een krijsende , boze peuter die boos is op ons. Om haar dus te stimuleren en te leren dat mama haar om half twee komt ophalen heb ik dus drie activiteiten nodig. Ik heb er al twee. Een soort dagritme kaarten als pictogrammen met wat we gaan doen, maar dan uitgebreid en elke keer het pijltje verschuiven tot mama er is. En ik ga op zoek naar een boekje over een kind die moeite heeft met afscheid nemen maar dat mama altijd terug komt. Verder liggen mijn hersenen stil.

    Dus kort samengevat.
    Ik moet Y stimuleren in haar ontwikkeling op het gebied afscheid nemen. De dag is op donderdag van half 9 tot half 2 en de activiteit moet haalbaar zijn om in 1 dag te kunnen doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geef haar wat lekkers als het goed gaat? Dan spreek je met haar af dat als het goed gaat en ze normaal kan doen, een snoepje of koekje krijgt?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bostick schreef:
    Geef haar wat lekkers als het goed gaat? Dan spreek je met haar af dat als het goed gaat en ze normaal kan doen, een snoepje of koekje krijgt?
    Dat mag sowieso niet. Hooguit een sticker maar dat is geen activiteit. Bedankt voor je hulp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het belangrijkste is wel dat je met de moeder gaat praten en zij tegen het kind zegt dat ze nu weggaat en later weer terug komt om haar op te halen, en dan ook echt weggaan en niet blijven treuzelen. Geld dat ook als een activiteit? Mag ik ook vragen hoe oud ze is?


    Your make-up is terrible

    Misschien iets van een spelletje memory en dan met plaatjes die met afscheid te maken hebben? Ik heb geen idee, ik snap wel dat je hier vast mee zit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je kan haar iets laten knutselen dat ze dan aan haar mama kan geven. Dat werkt bij ons op speelplein bij sommige kinderen.


    Mijn brein breint zoals het breint.