• En dan bedoel ik het nieuwe album van Twenty One Pilots: Blurryface.
    Ik had de Amazon exclusive gesigneerde versie besteld en deze heeft er wat langer over gedaan om hier te komen. Alles moest namelijk nog van de VS naar Engeland gaan, en toen weer naar mij. Toen ik het pakketje vanochtend op de deurmat hoorde vallen kon ik wel dansen van geluk (shhh, dat heb ik ook gedaan). De band is heel belangrijk voor me, dus ik ben echt dolgelukkig met de handtekeningen. De rest van verpakking is ook geweldig. Ik was even bang dat ik alleen zo’n saai plastic hoesje zou krijgen, maar het is toch de fancy digi-pack geworden. c;



    (De foto is van de binnenkant btw, maar wauw, er zitten zoveel extraatjes bij)
    Anyway, hebben jullie onlangs nog iets besteld waar jullie heel blij mee zijn? ^^


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Omg, ikr? ^^ Ik laat 'm 's nachts ook altijd aan staan. Volgens mij ben ik inmiddels compleet gehersenspoeld, maar ja. ;')


    Thehehee, bij staat ie 's nachts niet aan Ze vinden het hier thuis al erg genoeg dat ie op replay staat en dat ze het overdag al heel de tijd moeten aanhouden... ze weten gewoon niet wat goede muziek is :p.
    En ik vind het totaal niet erf om gehersenspoeld te zijn door de muziek van hun :p

    Echt jaloers. Ik wil hem ook nog gaan halen!
    Maar denkt dat ik dat gewoon bij de merch doe bij het concert.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    XxIrinaxX schreef:
    (...)

    Thehehee, bij staat ie 's nachts niet aan Ze vinden het hier thuis al erg genoeg dat ie op replay staat en dat ze het overdag al heel de tijd moeten aanhouden... ze weten gewoon niet wat goede muziek is :p.
    En ik vind het totaal niet erf om gehersenspoeld te zijn door de muziek van hun :p

    Haha, ik mag het beneden al niet eens meer draaien. :') 's Nachts staat ie niet zo hard, dus ze hebben er gelukkig geen last van.
    Same here. De melodieën zijn ook gewoon zo catchy. Zelfs mijn moeder heeft House of Gold constant in haar hoofd. :')


    Caution first, always.

    TylerJoseph schreef:
    Echt jaloers. Ik wil hem ook nog gaan halen!
    Maar denkt dat ik dat gewoon bij de merch doe bij het concert.

    Gfjd je username. c; Sweet! Ga je naar die in Utrecht?


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Gfjd je username. c; Sweet! Ga je naar die in Utrecht?

    Hihi! Jup. Echt super veel zin in! Jij gaat ook zeker. ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TylerJoseph schreef:
    (...)
    Hihi! Jup. Echt super veel zin in! Jij gaat ook zeker. ;p

    En Lowlands en die in Antwerpen. C: Al weet ik niet zeker of Antwerpen voor mij ook echt doorgaat, omdat ik niet weet hoe ik tegen die tijd met school zit. ;')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    En Lowlands en die in Antwerpen. C: Al weet ik niet zeker of Antwerpen voor mij ook echt doorgaat, omdat ik niet weet hoe ik tegen die tijd met school zit. ;')

    Haha die hard fan dus ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Blurryface schreef:
    (...)
    En Lowlands en die in Antwerpen. C: Al weet ik niet zeker of Antwerpen voor mij ook echt doorgaat, omdat ik niet weet hoe ik tegen die tijd met school zit. ;')


    :D. Ik ga waarschijnlijk ook naar die in Antwerpen. Moet enkel nog eens kijken of het lukt om met het openbaar vervoer te gaan en anders moet ik mijn ouders smeken of ik de auto mag lenen ^^

    TylerJoseph schreef:
    (...)
    Haha die hard fan dus ;p

    Ik ben paranoid. :') MCR was ook ineens uit elkaar. Nooit meer man. Als er een concert is waar ik naartoe kan, ga ik er heen ook. B) Die kaartjes zijn ook zo goedkoop, damn.


    Caution first, always.

    XxIrinaxX schreef:
    (...)

    :D. Ik ga waarschijnlijk ook naar die in Antwerpen. Moet enkel nog eens kijken of het lukt om met het openbaar vervoer te gaan en anders moet ik mijn ouders smeken of ik de auto mag lenen ^^

    Ik zat te denken aan de trein en dan vanaf het station met de bus naar het concertgebouw. Dat was volgens mij best goed te doen. Ik ga zo stressen tho omg. In Nederland begrijp ik het openbaar vervoer wel, maar God knows hoe het daar in elkaar steekt. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik zat te denken aan de trein en dan vanaf het station met de bus naar het concertgebouw. Dat was volgens mij best goed te doen. Ik ga zo stressen tho omg. In Nederland begrijp ik het openbaar vervoer wel, maar God knows hoe het daar in elkaar steekt. :')


    Het probleem is dat ik niet weet wanneer het concert ongeveer gedaan zou zijn en of ik dan nog een trein terug heb :'). Treinen snap ik nog in België maar met bussen ben ik een totale ramp (ondanks dat ik zelf van België ben). Naja ik moet gewoon gaan, ze komen deze zomer naar Pukkelpop en natuurlijk komen ze net niet op de dag dat ik ga en ik wil ze zo graag eens live zien dus ik zal er staan in Antwerpen, maakt niet uit wat ik moet doen om er te geraken c:

    Ahh, ik ben zo jaloers! Supertof. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    XxIrinaxX schreef:
    (...)

    Het probleem is dat ik niet weet wanneer het concert ongeveer gedaan zou zijn en of ik dan nog een trein terug heb :'). Treinen snap ik nog in België maar met bussen ben ik een totale ramp (ondanks dat ik zelf van België ben). Naja ik moet gewoon gaan, ze komen deze zomer naar Pukkelpop en natuurlijk komen ze net niet op de dag dat ik ga en ik wil ze zo graag eens live zien dus ik zal er staan in Antwerpen, maakt niet uit wat ik moet doen om er te geraken c:

    Dear god, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Frick. Friiick. Treinen zijn echt assholes op dat gebied. Dan maar hitchhiken. :W Neh, ik kijk tegen die tijd wel, ugh. Maar zo nice dat je toch gaat! ;D


    Caution first, always.