• Hallo! Ik had al best lang een ideetje. Misschien zou ik een Hunger Games verhaal kunnen maken, maar dan met Youtubers erin? Het zou best eens leuk kunnen uitpakken. Het lijkt niet het meest originele idee, maar ik kan er heus wel een eigen draai aan geven. Moet ik ook wat mensen waarschuwen als ik het online zet? Ik zou er ook een RPG van kunnen maken, misschien is dat ook leuk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Afhankelijk van de Youtubers die je gebruikt zou ik het wel willen lezen :] -ik denk dat ik het sws wel wil lezen, maar als je de Youtubers ook kent is het het leukst :]-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Afhankelijk van de Youtubers die je gebruikt zou ik het wel willen lezen :] -ik denk dat ik het sws wel wil lezen, maar als je de Youtubers ook kent is het het leukst :]-


    Ik dacht aan Youtubers zoals danisnotonfire, Zoella, Joey Graceffa, PewDiePie, etc. Maar dan zet ik ook bijvoorbeeld niet Zoe en Joe samen, of Dan en Phil of zo, maar gewoon heel random.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahahaha Pewdiepie in de Hungergames. Alleen de gedachte daar aan is al hilarisch :'-)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.