• Dag liefste users!

    De maand mei nadert zijn einde en dat wil dus ook zeggen dat de deadlines van de verschillende officiële Q-wedstrijden verstreken zijn. Deze maand hebben we een record aantal inzendingen voor het jaar 2015! Graag een applausje voor jezelf en voor alle andere creatievelingen die het willen wagen om mee te doen!

    Nu de deadlines verstreken zijn, is het tijd om te stemmen. Hier hebben wij dus jullie hulp bij nodig! Jullie kunnen jouw favoriete inzending tot winnaar/winnares stemmen. Dat doe je door de bijbehorende poll te openen en eens een kijkje te nemen bij alle inzendingen. Vind je een inzending die jouw stem waard is, dan kan je op deze persoon stemmen in de poll.

    De fotowedstrijd, IOTM, had deze maand maar liefst 13 deelnemers voor het thema "Macrofotografie". Alle inzendingen vind je in deze 2 polls: POLL 1 en POLL 2.
    *LET OP! Er zijn 2 polls, maar dat wil niet zeggen dat je ook 2 keer op een Quizletter mag stemmen. Je mag nog steeds maar 1 Quizletter jouw stem geven. In de andere poll mag je eventueel dan de laatste optie aanduiden: "Ik heb gestemd op een inzending in de andere poll." Indien je toch 2 keer stemt op een Quizletter, dan zullen beide stemmen vervallen.

    Onze schrijfwedstrijd, SOTM, telde 7 deelnemers die het aandurfden om een verhaal in te zenden voor het thema "Thema naar eigen keuze". Alle inzendingen vind je in de poll: POLL.

    De quizwedstrijd, QOTM, had deze maand 3 inzendingen voor het thema "Serie". De inzendingen zijn terug te vinden in de poll: POLL.

    Ook onze gedichtenwedstrijd, POTM, trok deze maand veel aandacht. Er waren maar liefst 11 inzendingen voor het thema "Tijd". Alle inzendingen vind je in deze 2 polls: POLL 1 en POLL 2.
    *LET OP! Er zijn 2 polls, maar dat wil niet zeggen dat je ook 2 keer op een Quizletter mag stemmen. Je mag nog steeds maar 1 Quizletter jouw stem geven. In de andere poll mag je eventueel dan de laatste optie aanduiden: "Ik heb gestemd op een inzending in de andere poll." Indien je toch 2 keer stemt op een Quizletter, dan zullen beide stemmen vervallen.

    De jongste wedstrijd, de columwedstijd, COTM, had 8 Quizletters over de vloer die een inzending hebben gedaan voor het thema "Thema naar eigen keuze". Alle inzendingen vind je terug in de poll: POLL.

    Alvast hartelijk bedankt om te stemmen!

    Wil je ook eens meedoen aan zo'n officiële Q-wedstrijd? Houd dan de topics in het oog rond 1 juni. Dan zullen de winnaars bekend gemaakt worden en komen de nieuwe thema's online. Succes!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 mei 2015 - 6:34 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk!
    En even een MT. Als ik genoeg tijd heb ga ik even stemmen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk dat jullie zo aandacht naar het stemmen trekken!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat fijn dat het nu allemaal netjes in één topic staat. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Handig dat alles in 1 topic staat!

    De link naar het topic van QOTM is wel niet juist. : )

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 1:52 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Handig dat alles in 1 topic staat!

    De link naar het topic van QOTM is wel niet juist. : )


    Nu wel. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk dat er weer meer animo is voor de xOTM's!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gestemd op alle polls waar ik zelf niet aan mee doe. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wat fijn dat het nu allemaal netjes in één topic staat. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vergeet niet te stemmen deze maand! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Heb mijn stem uitgebracht bij POTM en COTM. :Y) Er zaten alleen maar goede inzendingen tussen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat fijn! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Even een MT, ik ga nu stemmen.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Noledam schreef:
    Even een MT, ik ga nu stemmen.


    Je kan alleen stemmen tot de laatste dag van de maand. De winnaars zijn ondertussen al bekend gemaakt. ;3


    Your make-up is terrible