Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Aaaargh fml fml. Ik snap niet waarom dit zoveel pijn doet terwijl ik wekenlang geen ene fuck hierom gaf en het zelfs irritant vond. En toch voel ik me zo ontzettend teleurgesteld en boos nu. Shit man, ik moet echt afstand leren houden van dingen.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Alsof ik je niet doorheb. Ik weet wel dat je door bent gegaan met je leven en je mij voor oud vuil langs de weg laat liggen. Ach ja, ik speel je wraakspelletje nog wel even mee.
Co (jongen uit mijn klas): "Ken je dat als je met iemand goed optrekt en je die persoon zijn naam niet eens weet?"
Ik: "Jup, gelukkig is jouw naam makkelijk."
Co: "Ja, haha. Wat is het jouwe eigenlijk?"
*Laughing* Geweldig moment in die trein vanmiddag ;'D
Niet alleen vriendschap gevoelens krijgen, maar nu ook echte liefdes gevoelens krijgen voor iemand die best wel een slechte kant heeft, maar ook zo vrezelijk leuk en lief kan zijn!
Ik heb zelfs over hem gedroomt vannacht 😱.
Waar gaat dit heen....
Wat's deze? Waarom hebben we volgende week donderdag drie kwartier les, om daarna een tweeënhalf uur durend tussenuur te hebben om de dag af te sluiten met anderhalf uur les?
Dit vind ik niet leuk, ROC. Doe er iets aan.
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."