• ...Wat de topictitel al zegt. Het brandalarm ging af.


    Eerst was ik nog te duf om het echt op te merken. Ik dacht dat mijn wekker kapot was en zat eraan te prutsen. Maar al snel merkte ik dat daar geen probleem zat en ik sprong mijn bed uit en rende mijn slaapkamer uit. Een oorverdovend gepiep kwam me tegemoet, verschrikkelijk! Eén van de brandmelders zit namelijk boven de trap. En je komt gelijk bij de trap uit wanneer je mijn kamer uit komt.

    Dus ik snel de trap af rennen naar beneden, komt mama doodleuk de woonkamer uitzetten.
    'Hoi, jij nog wakker?'. Vraagt ze me. Dus ik vertel dat ik het brandalarm hoorde en me afvroeg wat er was. Het rook namelijk wél alsof er brand in de keuken was!
    'Oh niets hoor. Ik was tosti aan het bakken en de afzuigkap vergeten aan te zetten.' antwoord mama mij alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Tegelijkertijd kwam papa net binnen van de hond uitlaten, en hij had niet eens iets gemerkt! :'D

    Like dafuqq just happened? x)
    Wat is de raarste reden dat jullie onlangs je bed uitmoesten? :p

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 1:08 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik was let vrienden in de Ardennen en ik moest uit dat lekkere warme bed wat dus echt niet leuk was maar gelukkig ben ik dus uit dat bed gekropen want het huis stond wel degelijk in brand! Ik zag zwart voor mijn ogen enzo.. Het was echt eng, geen plezier:(


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    omg hahaha geweldig :')

    De keer dat ik op zo'n manier wakker was geworden zal wel zijn geweest toen we nog naast een camping woonde. De caravan op het veldje vlak naast ons huis vloog in brand, door een fout met een lamp. Dit begon te brandden en daarna ontploften ook de gasflessen die in de caravan zaten door de hitte. De familie was er op tijd uitgekomen, omdat de vrouw het benauwd kreeg. Het is nu een paar jaar geleden, sommige dingen en de details zal ik je besparen, maar het is iets wat ik echt niet nog een keer wil meemaken.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 22:18 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"