[ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 10:21 ]
Little do you know
Hmmm ik wilde maybe nog een meisje (Hogwarts, Grrydnor, 7/6th year) maken maar die moet eerst goedgekeurd worden, maar dan naar haar?
I just caught the wave in your eyes
En Aiden en Dylan?
Psychopaths schreef: Hmmm ik wilde maybe nog een meisje (Hogwarts, Grrydnor, 7/6th year) maken maar die moet eerst goedgekeurd worden, maar dan naar haar?
Voldemortx schreef: (...) Ik vind het goed
Lypophrenia went Tsundoku
No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon
Psychopaths schreef: En Aiden en Dylan?
ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels
Mamihlapinatapa went Unshadowed. Zou ik Lily misschien terug kunnen nemen als ze van huis weggelopen is en bij Silena komt wonen? Als Leonie dat ook goed vindt natuurlijk.
-
Unshadowed schreef: Mamihlapinatapa went Unshadowed. Zou ik Lily misschien terug kunnen nemen als ze van huis weggelopen is en bij Silena komt wonen? Als Leonie dat ook goed vindt natuurlijk.
She was always looking for more..
Samota schreef: (...) JA, JENTE, I MISSED YOU.
take me back to the basics and the simple life
Dat was een pittig lange post :')
Unshadowed schreef: Dat was een pittig lange post :')
JEEENTEEEEE OWEEEEHOEEEE. Anyway, ik ben Maxilena met een normale l en dat is Ilona, en Leonie is ook Maxilena maar dan met een i als l.
“A queen will always turn pain into power.”
Maxilena schreef: JEEENTEEEEE OWEEEEHOEEEE. Anyway, ik ben Maxilena met een normale l en dat is Ilona, en Leonie is ook Maxilena maar dan met een i als l.
[ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 15:56 ]
Unshadowed schreef: (...) Oooof.. jullie nemen gewoon verschillende profielfoto's en signatures.. :')