[ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 10:21 ]
Little do you know
Dat wordt wennen tho, but nice Oh ja, Gaskarths > HeaIy > ChocoIate de 'I' is een hoofdletter i
I just caught the wave in your eyes
Roww, post van Phoebe *puppyogen*
No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon
VaIe schreef: Roww, post van Phoebe *puppyogen*
Guys, laat het niet dood lopen :c
Ik ga snel weer even met Lily posten, hoewel ik niet aan de beurt ben geloof ik maar idc. :')
-
Aware schreef: Ik ga snel weer even met Lily posten, hoewel ik niet aan de beurt ben geloof ik maar idc. :')
take me back to the basics and the simple life
Aveyard schreef: (...) Ik wil ook nog posten met Silena, maar dat komt dan morgen. Awesome, dan post ik daarna met Lily! (:
Aveyard schreef: (...) Ik wil ook nog posten met Silena, maar dat komt dan morgen.
Aware schreef: (...) Awesome, dan post ik daarna met Lily! (:
Maxilena went Beauregard went WeasIey went Amatis ^^
“A queen will always turn pain into power.”
Amatis schreef: Maxilena went Beauregard went WeasIey went Amatis ^^
Okay ik heb geen idee wat ik allemaal ben geweest but something like Psychopaths > Gaskarths > HeaIy > ChocoIate > GasoIine
*gaat vrijwillig een gesticht in want oh, deze Lily post is echt het bewijs dat er zo veel niet klopt in mijn hoofd*
Guys! Over dertien dagen bestaat deze RPG één jaar! Wowwowwowwow.
Aware schreef: Guys! Over dertien dagen bestaat deze RPG één jaar! Wowwowwowwow.
Aveyard schreef: (...) OMG. Ik zat indd ook al te denken van, volgesmij bestaat Oxford bijna een jaar. Het gaat wel echt in een razend tempo tho :')