Ik heb me nog niet verdiept in al dat soort dingen, maar ik geloof er ook niet echt in. Ik zou er wel in wíllen geloven, maar ik doe het gewoon niet. Volgens Wikipedia - ik weet uiteraard niet wat ervan waar is, zouden aura's (als ze al bestaan en als ze al zichtbaar zijn), met de nodige moeite, iedereen ze kan zien. Stemmen horen en dingen zien zijn volgens mij nog steeds gewoon vreemde kronkels in je hersens. Dat heb ik ook wel eens, maar dan laat ik het maar voor wat het is. Déjà-vu's kunnen trouwens heel makkelijk verklaard worden, hoor. Als je iets zien, gaat het signaal normaal gezien eerst naar het deel van je zicht in je hersenen en daarna naar je geheugen. Bij een déjà-vu krijg je een kortsluiting in je hersenen en gebeurt het net omgekeerd. Je denkt dus dat je het al gezien hebt, maar dat is niet zo.
Ik ben wel nieuwsgierig naar verhalen van mensen, daar niet van. Zou ik trouwen even mogen vragen (aan SamWinchester), gebeurd dat dan dat de andere persoon geen pijn meer voelt of dat jij ook pijn krijgt?
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried