LakeTown schreef:
(...)
Wat bedoel je met 'weet waar je mee bezig bent' eigenlijk? Doel je dan op de slechtere spirits of op hoe anderen daarop reageren? Of zit je mensen bang te maken :')
Ik ben overigens spiritueel, net zoals mijn moeder en stiefvader. Ik kan helaas geen aura's zien, maar wel energieën voelen en doorgeven, in contact komen met spirits, soms kan ik contact krijgen met het verleden van een plek of voorwerp en soms krijg ik de gedachten (alleen wanneer zij daar zelf tot aansturen) en gevoelens van een ander binnen. Dat was het wel allemaal geloof ik De laatste twee zijn maar heel zelden, en het contact met spirits moet echt op het juiste moment zijn, het gebeurd lang niet altijd als ik het wil ^^
Het was meer bedoelt op de slechtere spirits, die je nogal snel kunt krijgen met glaasje draaien bijvoorbeeld. Het was niet negatief bedoelt.
Wauw dan kun je meer dan mij
Ik kan aura's aanvoelen en heel af en toe zien. Ik doe ook heel veel met energieën. Mijn moeder kon bijvoorbeeld pijn overnemen van mensen. Ik kan dat alleen van mensen die ik goed ken. Die pijn hoeft niet fysiek te zijn maar ook mentaal, bijv. van een ernstig trauma.
Een van mijn beste vrienden is een zogenoemde 'messenger'. Nou dan kon je wat creepy stuff tegen. Soms wordt hij achtervolgt door geesten omdat er dingen zijn die ze zelf niet kunnen oplossen zeg maar. Ik heb weinig contact met hem vanwege deze reden. Niet omdat het niet gaat maar het is net alsof alle paranormale dingen op ons focust, waardoor we ons niet kunnen focussen op ons normaal leven.
Soms is het echt fucked up gewoon
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."