Heey!
Ik ga een nieuw verhaal beginnen en ik heb rollen nodig (:
Zelf kan ik niet zoveel rollen verzinnen, dus mogen jullie het doen. Dit verhaal is nog niet geactiveerd, want ik ben er nog druk aan bezig.
Je mag zoveel rollen maken als je wilt.
Niet gelijk de eerste rol wordt gekozen, maar gewoon de beste rol. Als ik een "perfecte" rol zie, dan zet ik hem bij het lijstje (:
Je kan alleen dit lijstje invullen, geen ander lijstje. Dan tel ik je rol niet mee.
Rol van Eleanor Calder
Misschien is het wel handig om de rol van Eleanor te weten (:
Hier is hij:
Rol: Eleanor Calder
Naam: Eleanor Jane Calder
Leeftijd: 20
Levensverhaal: Eleanor Calder is op 3 maart 1995 geboren in Manchester.
Ze is enigs kind. Als peuter had ze veel vrienden, maar dat veranderde gauw toen ze op de middelbare school kwam te zitten. Ze had niet veel vrienden, maar ze had toch een kleine vriendengroep. Ook werd ze niet gepest. Als ze 18 is, leert ze Louis kennen. Sommige vrienden werden jaloers en scholden haar uit. Vanaf toen begon het pesten. Het pesten werd steeds meer en het duurde niet meer lang voordat ze naar een andere school ging. Net toen ze van school af was, vroeg Louis of ze met hem wilde. Vanaf toen waren ze een stel. Ze was opgelucht, want ze werd niet meer gepest. Toch duurde dat niet lang. Op social media werd ze gepest en ook op haar werk. Het werd steeds erger.
Innerlijk: Eleanor is een zeer verlegen meisje, wat niet graag in het middelpunt staat. Ze heeft niet zo heel veel vrienden, maar nog steeds wel een klein vriendengroepje die haar niet in de steek laten. Ze is bang dat ze haar in de steek laten en maakt niet graag nieuwe vrienden. Ook houdt ze er niet van om met onbekende mensen te praten.
Het is een meisje wat heel erg onzeker is en zichzelf totaal niet mooi vindt. Het liefst verstopt ze zich en laat ze zichzelf aan niemand zien, maar er staan toch dingen over haar in de tijdschriften die niet waar zijn. Hoelang Louis ook blijft zeggen dat ze mooi is, ze gelooft het niet.
Je ziet haar vaak wel met een kleine glimlach op straat lopen, maar vaak is het niet een echte. Ze haat het als ze alleen over straat moet lopen. Vaak wordt ze nageroepen.
Uiterlijk: Eleanor is een meisje wat 1,69 m is. Het is een smal en slank meisje. Ze heeft donkerbruin, lang haar wat aan de onderkant bruin geverfd is. Ze heeft het meestal los hangen, waardoor de mooiste krullen het haar uitspringen. Soms draagt ze ook nog beanies, maar dat is alleen als ze een slechte dag heeft. Ze heeft hazelbruine ogen, met -meestal- wallen onder haar ogen, maar gelukkig kan ze dat 99% wegwerken met een klein beetje concealer. Ze heeft lange wimpers van haarzelf, dus doet ze nooit mascara op. Ze maakt altijd een klein lijntje eyeliner op haar ooglid. Veel doet ze niet meer aan make-up, behalve dat ze haar lippen nog een roze tint geeft. Het liefst draagt ze skinny jeans met een normaal shirt om niet zoveel op te vallen.
Samenvatting verhaal
Eleanor gaat met de beroemde Louis Tomlinson van One Direction. Het is leuk als je een relatie hebt, maar steeds meer negatieve dingen komen in beeld. Eleanor wordt op social media en op straat keihard gepest en zelf kan ze er niks aan doen. Langzamerhand begint Eleanor te denken dat ze fout is. Ze vindt zichzelf lelijk en dik. Hoe loopt het af?
Rollen die je kan invullen
-Beste vriendin Eleanor (Sophia Bianca Wilder)
-Vriendin Eleanor [brutale] (Amy Lynn Alvarés)
-Vriendin Eleanor [drukke] ( Leah Hazel Elisbeth Johnson)
-Vriend Eleanor (Stark Martin Charles Peterson)
-Vriendin Louis (Dana Louise Elisabeth Peazer)
-Ex-vriendin Louis (Ezra Lynn Rider)
-Pesters Eleanor [social media] (Jamie Maria Johnson, Isa Emilia Brooks, dit kunnen er meerdere zijn)
-Pesters Eleanor [op straat] ( Maimuna Molly Elina Kryiakou, dit kunnen er meerdere zijn)
Lijstjes om rollen in te vullen
Deze lijstjes moet je invullen.
Let op! Je moet goed kijken welk lijstje je invult, sommige lijstjes zijn voor andere rollen.
Lijstje voor:
-Beste vriendin Eleanor
-Vriendin Eleanor [brutale]
-Vriendin Eleanor [drukke]
-Vriend Eleanor
-Vriendin Louis
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Levensverhaal:
Innerlijk:
Uiterlijk: