• Een Quokka is een wallaby die net zoals een kangoeroe in Australië leeft. Deze kleine (en schattige) dieren komen het meest voor op twee kleine eilanden voor de kust van Australië namelijk Rottnesteiland en Baldeiland. Aangezien ze door vossen worden gezien als lekker hapje en blijkbaar hebben ze in Australië ook vossen (volgens wikipedia zijn die ingevoerd, de vossen).

    Dus vanaf ben ik (een) Quokka en ik heb deze naam gekozen omdat ik er toevallig een op 9gag zag en blijkbaar was mijn andere idee voor mijn username toch al in gebruik.

    Er was toen een hele rage om met deze kleine dieren een selfie te maken omdat ze altijd lijken te glimlachen.

    Hebben jullie recent nog je username veranderd en waarom heb je voor die username gekozen?


    Physics is awesome

    Aww, wat een leuk beestje. Een superblije cavia die rechtop staat. Ik kan begrijpen waarom je die als username zou willen, haha. (bloos)

    En nee, ik heb mijn naam niet recentelijk nog veranderd. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quokka's zijn zo leuk!


    Tell me about it, stud.

    Haha! Het is een totem bij iemand van op mijn scouts. :3 Cute ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 22:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ooh wat een lieve diertjes.

    Morgen neem ik eindelijk weer een nieuwe username. Maar die ga ik nog niet verklappen, want ondanks dat ik de meeste mensen hier wel vertrouw, heb je altijd van die oelewappers die je username dan net inpikken :Y)

    Square schreef:
    Aww, wat een leuk beestje. Een superblije cavia die rechtop staat. Ik kan begrijpen waarom je die als username zou willen, haha. (bloos)

    En nee, ik heb mijn naam niet recentelijk nog veranderd. :p


    Een superblije cavia?! Ja, als je ze zo ziet dan zijn ze dat ook wel. Het zijn wel buideldieren en cavia's niet.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Een superblije cavia?! Ja, als je ze zo ziet dan zijn ze dat ook wel. Het zijn wel buideldieren en cavia's niet.


    Sssh, ik weet dat er waarschijnlijk niets van klopt, haha, maar ik vergelijk alle kleine (en niet zo kleine) pluizige beestjes met cavia's. Konijnen zijn cavia's met lange oren. Een hamster is een babycavia. Een giraffe is een cavia met heeeele lange benen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Conaway schreef:
    Quokka's zijn zo leuk!


    Inderdaad en ik vind het gaaf dat ze Australisch zijn.


    Physics is awesome

    Uptown schreef:
    Haha! Het is een totem bij iemand van op mijn scous. :3 Cute ^^


    Weer wat nieuws geleerd, ik wist dat namelijk niet. Is scous hetzelfde al scouts of zit ik er nu helemaal naast?


    Physics is awesome

    Homan schreef:
    Ooh wat een lieve diertjes.

    Morgen neem ik eindelijk weer een nieuwe username. Maar die ga ik nog niet verklappen, want ondanks dat ik de meeste mensen hier wel vertrouw, heb je altijd van die oelewappers die je username dan net inpikken :Y)


    Ik weet niet of ze lief zijn, maar ze vallen bij mij onder de categorie stop je in tas en neem mee.

    Dat is altijd jammer, want het is het idee van iemand anders. Dus waarom mensen dat doen, ik bedoel er zullen vast nog veel meer usernames beschikbaar zijn.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Weer wat nieuws geleerd, ik wist dat namelijk niet. Is scous hetzelfde al scouts of zit ik er nu helemaal naast?


    Scouts. Zei ik toch? :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 22:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Scouts. Zei ik toch? :')


    *kijkt nog eens* Nu staat er wel scouts, volgende keer dan maar mijn bril op doen.

    Is een totem bij de scouts hetzelfde als bij de indianen?


    Physics is awesome

    Aww, wat een schattig beestje! Leuke naam, haha. Ik vind wallaby's leuk, maar ik zou deze niet herkent hebben als een wallabysoort. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Quokka schreef:
    (...)

    *kijkt nog eens* Nu staat er wel scouts, volgende keer dan maar mijn bril op doen.

    Is een totem bij de scouts hetzelfde als bij de indianen?


    Haha :') Nee, niet echt. Misschien helpt dit?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hazy schreef:
    Aww, wat een schattig beestje! Leuke naam, haha. Ik vind wallaby's leuk, maar ik zou deze niet herkent hebben als een wallabysoort. :'D


    Ik herkende ze ook niet als een wallaby, ik dacht dat het een soort marmot zou zijn. Zo leer je iedere dag weer wat.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik herkende ze ook niet als een wallaby, ik dacht dat het een soort marmot zou zijn. Zo leer je iedere dag weer wat.

    Ja, ik dacht ook zoiets. Een soort bever of zo. :') En inderdaad!


    Ik wil een tuin vol egels