• Hoi,

    Ik ben Marjolein en probeer verhalen te schrijven. Zelf heb ik de app Wattpad, maar volgens mij vinden de mensen de boeken niet zo leuk. Ik vind zelf boeken over de liefde leuk, en over actie. Ik lees ook veel Badboy verhalen. Maar ik denk als ik er zelf een ga schrijven, dat het dan zo na aaperig overkomt. Zelf vind ik dieren ook heel leuk, en fantasy. Misschien kunnen jullie mij helpen.

    Groetjes,

    Marjolein

    Over wat moet ik schrijven (laat anders ook een reactie achter)

    25.0% (2 stemmen)
     
    Romantiek

    0.0% (0 stemmen)
     
    Actie

    50.0% (4 stemmen)
     
    Toch over de Badboy

    12.5% (1 stem)
     
    Fantasy

    12.5% (1 stem)
     
    Dieren

    0.0% (0 stemmen)
     
    Horror

    Ik denk dat je toch het beste gewoon kunt beginnen met schrijven over wat jij leuk vindt. Geen enkel verhaal is volkomen origineel, dus zolang je niet ideeën of scènes exact overneemt van andere mensen, is het geen ramp als het een beetje op andere verhalen lijkt. Het zal in ieder geval veruit het gemakkelijkst zijn om je motivatie te bewaren als je voor iets gaat waar jij ook echt plezier aan beleeft.
    Je hoeft ook niet per se één ding te kiezen. Een verhaal over een meisje dat van dieren houdt en verliefd wordt op een badboy zou al minstens de helft van de opties in je poll bevatten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt http://www.quizlet.nl/users/Square/

    Ik heb een story en ik zoek een co-auteur, misschien is het wat? Het heet Zwerfkind door een witte kooi.
    Bij interesse: stuur maar een pb ;)

    Ik denk dat het beter is als je al een klein ideetje hebt die in je hoofd speeld voor je een genre uitkiest. Zo doe ik dat tenminste. Van daaruit kies ik de richting die ik wil, zo kan romantiek gerust veranderen in actie of horror.
    Zoals er al eens gezegt is hoef je niet origineel te zijn, dat is tegewoordig een onmogelijke taak geworden, doe gewoon wat je leuk vind, en anders kun je nog altijd een co-auteur vragen die een idee heeft waar jij aan kunt werken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Als ik even geen inspiratie heb neem ik een notebookje en maak ik personages, dan verzin ik hun uiterlijk, innerlijk en speciale dingen bij die persoon. Als ik er genoeg heb bekijk ik het innerlijk van de personages en vergelijk die met de ander, om te kijken of ze goed met elkaar overeen zouden komen.
    En je kan pas weten welke categorie je gebruikt als je je verhaal begint uit te werken.


    En als ik moest kiezen, zou ik voor fantasy gaan.


    I wanna be a wizard!