• Ik ben weer op zoek naar nieuwe verhalen, dus wie heeft er nog wat liggen?
    Ik zit de komende tijd zonder eigen laptop en dus zou ik graag af en toe nog wat op mijn telefoon lezen, maar mijn inbox stroomt niet meer zo vol als eerst.

    Eisen:
    - ABN geschreven.
    - Hoofdstukken tussen de 500 en 1000 woorden.
    - Volledig Nederlandse verhalen.

    Ik lees graag:

    Fanficties
    - Marvel
    - Lord of the Rings
    - The Hobbit
    - Harry Potter (geen bromances)
    - Divergent
    - Game of Thrones
    - Once Upon a Time
    - Vikings

    Onbekende personen
    - Avontuur
    - Fantasy
    - Thriller
    - Historisch

    Laat alsjeblieft een link én een beschrijving achter. (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 21:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elros schreef:
    Ik lees mee en Door die enthousiaste mensen hier wordt ik ook nieuwsgierig naar perciver hahahaha x)

    En hiermee begint geleidelijk aan iets dat hopelijk tot de Tweede Perciver Revolutie op Quizlet leidt. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    En hiermee begint geleidelijk aan iets dat hopelijk tot de Tweede Perciver Revolutie op Quizlet leidt. (cat)


    Het bizarre is dat ik juist de afgelopen week zit te spelen met een idee voor een soort AU versie van HoG. Tweede Perciver Revolutie indeed.
    En nu zal ik stoppen met het onnodig spammen van je topic, Natascha. Sorry. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    En hiermee begint geleidelijk aan iets dat hopelijk tot de Tweede Perciver Revolutie op Quizlet leidt. (cat)


    Geleid door de twee J's.:Y) (Jip en Jolijn)


    You were born original, don't die as a copy.

    Hihi van my heb je al genoeg gehoord hahaha ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind Remember • The Hobbit van Elros goed geschreven. Volg voor de rest niets meer, though, dus dat is het enige verhaal dat ik je kan aanraden.

    Beschrijving:
    Iedereen kent het verhaal van de dappere hobbit, Bilbo Baggins.
    Echter, hij was niet de enige hobbit in het verhaal. De dwergen en Bilbo hadden nog een reisgenoot, haar naam was Ruby Roper.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 18:05 ]


    Ex astris, sciencia

    ~ MT ~


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mulford schreef:
    Ik vind Remember • The Hobbit van Elros goed geschreven. Volg voor de rest niets meer, though, dus dat is het enige verhaal dat ik je kan aanraden.

    Beschrijving:
    Iedereen kent het verhaal van de dappere hobbit, Bilbo Baggins.
    Echter, hij was niet de enige hobbit in het verhaal. De dwergen en Bilbo hadden nog een reisgenoot, haar naam was Ruby Roper.


    Ooh dankjewel :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mulford schreef:
    Ik vind Remember • The Hobbit van Elros goed geschreven. Volg voor de rest niets meer, though, dus dat is het enige verhaal dat ik je kan aanraden.

    Beschrijving:
    Iedereen kent het verhaal van de dappere hobbit, Bilbo Baggins.
    Echter, hij was niet de enige hobbit in het verhaal. De dwergen en Bilbo hadden nog een reisgenoot, haar naam was Ruby Roper.

    Volgens mij was ik daar vorig jaar al aan begonnen maar vond ik hem niet heel bijzonder. :x

    Maar ik weet niet in hoeverre hij is herschreven nu, dus ik geef het nog wel een kans. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    (...)
    Volgens mij was ik daar vorig jaar al aan begonnen maar vond ik hem niet heel bijzonder. :x

    Maar ik weet niet in hoeverre hij is herschreven nu, dus ik geef het nog wel een kans. C:


    Om eerlijk te zijn ben ik nog niet heel erg ver begonnen met herschrijven... Dus als je echt wat te lezen wilt hebben zal ik je de story niet aanraden.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Is dat alles? :c
    Vroeger zat zo'n topic meteen vol. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben op dit moment bezig met een Jurassic park verhaal, maar dat stond niet in het lijstje.
    Verder ga ik Drakenleerling opnieuw schrijven -Drakenleerling
    Maar een kijkje op mijn pagina voor verhalen mag altijd.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ooh, ik had hier nog nooit een JP fanfic gezien, maar die wil ik zeeeeker lezen! c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    Ooh, ik had hier nog nooit een JP fanfic gezien, maar die wil ik zeeeeker lezen! c;


    Zal link plaatsen als ik ben begonnen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Graag ;3


    Every villain is a hero in his own mind.