• -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:21 ]

    Dit topic is weer open dankzij Debbaut!

    Thanks Debbaut XD
    Count, thanks voor het insturen!
    Nouja, hallo!
    Ik ben Shinx!


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Ik heb ook even een geïnteresseerde vraag, dus niet beledigend opvatten:
    Hoe komt het dat jullie allemaal wolf-therians zijn? Want er bestaan wel andere therians toch? Is dat gewoon toeval dat er zoveel wolf-therians op Quizlet zijn of komt dat gewoon het meeste voor?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 21:05 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb ook even een geïnteresseerde vraag, dus niet beledigend opvatten:
    Hoe komt het dat jullie allemaal wolf-therians zijn? Want er bestaan wel andere therians toch? Is dat gewoon toeval dat er zoveel wolf-therians op Quizlet zijn of komt dat gewoon het meeste voor?


    Wolf therian komt het meeste voor. Er zijn ook therians die NIET populaire dieren zijn. Zoals haaien therians, spinnen therians, bizon therians, vleesmuis therians etc.

    Ik heb ook een vraagje: als je je zo verbonden voelt met wolven, is het dan niet een beetje tegenstrijdig dat je iets van echt vacht bij je wilt dragen? ipv het juist boyotten om te zorgen dat de wolven veilig blijven en niet worden gebruikt/geslacht/gefokt/etc voor hun vacht?

    calice schreef:
    Ik heb ook een vraagje: als je je zo verbonden voelt met wolven, is het dan niet een beetje tegenstrijdig dat je iets van echt vacht bij je wilt dragen? ipv het juist boyotten om te zorgen dat de wolven veilig blijven en niet worden gebruikt/geslacht/gefokt/etc voor hun vacht?


    Wij nemen alleen vacht aan van dieren die een natuurlijke dood zijn gestorven.

    Oh, nu schiet mij ook een vraag te binnen: waarom al die speciale namen? Is dat gewoon omdat jullie dat leuk vinden en jullie het stijl vinden hebben, of komt het nog ergens anders vandaan...?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 14:54 ]

    TheCount schreef:
    (...)

    Het is geen stijl, maar geloof. Veel woorden zijn op het latijn gebaseerd.

    Maar op wat voor manier zijn die namen dan aan het geloof gekoppeld? Wat is de reden erachter? Is het net zoiets als het krijgen van een doopnaam als je christelijk bent, of voel je je gewoon prettiger bij het kiezen van een andere naam, maar waarom dan? Is het per se nodig om een naam erbij te nemen, zijn daar regels voor, is het iets speciaals voor binnen jullie community, etc.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    (...)
    Maar op wat voor manier zijn die namen dan aan het geloof gekoppeld? Wat is de reden erachter? Is het net zoiets als het krijgen van een doopnaam als je christelijk bent, of voel je je gewoon prettiger bij het kiezen van een andere naam, maar waarom dan? Is het per se nodig om een naam erbij te nemen, zijn daar regels voor, is het iets speciaals voor binnen jullie community, etc.


    Dat is de naam van je ziel die je te horen krijgt tijdens het mediteren.

    Flowey schreef:
    (...)
    Maar op wat voor manier zijn die namen dan aan het geloof gekoppeld? Wat is de reden erachter? Is het net zoiets als het krijgen van een doopnaam als je christelijk bent, of voel je je gewoon prettiger bij het kiezen van een andere naam, maar waarom dan? Is het per se nodig om een naam erbij te nemen, zijn daar regels voor, is het iets speciaals voor binnen jullie community, etc.


    GOTOSLEEP had ook geen Therian name, vertelde ze mij. Er zullen vast wel meer Therians zijn zonder name, maar ik denk dat er meer Therians zijn met name.


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    TheCount schreef:
    (...)

    Dat is de naam van je ziel die je te horen krijgt tijdens het mediteren.

    Interessant! Dus heb je hebt die naam niet zelf gekozen? Maar wie of wat dan wel? (Sorry als je vragen vervelend vind hahah)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    (...)
    Interessant! Dus heb je hebt die naam niet zelf gekozen? Maar wie of wat dan wel? (Sorry als je vragen vervelend vind hahah)


    De naam van de ziel.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Allllrighty. Question aan de Therians op Quizlet: Zijn jullie ook furries? Worden jullie opgewonden van andere furries? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necro schreef:
    Allllrighty. Question aan de Therians op Quizlet: Zijn jullie ook furries? Worden jullie opgewonden van andere furries? :Y)


    Ja ik ben een furry. Opgewonden worden van andere furries? Sorry hoor maar dat vind ik best wel een onbeschofte vraag. Omdat ik een Furry ben betekend nog niet gelijk dat ik aan seks denk als ik naar iemand in een fursuit (definitie een dieren kostuum). Dit is een heel erg groot vooroordeel van de Furry fandom. In elke fandom is wel een sexueel gedeelte, maar niet elke furry denkt aan sex, of heeft sex in een kostuum. Je kan dat soort vragen beter voor jezelf houden, of tenminste op een nette manier vragen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 14:36 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.