Ik wil geen haat uiten - om dingen even duidelijk te maken. Ik geloof best dat Therianthrope bestaat, maar om eerlijk te zijn sta ik er héél sceptisch tegenover. De laatste tijd, zowel binnen als buiten Quizlet, merk ik dat er meer en meer mensen zijn die iets anders willen zijn - of dat nou met therian te maken heeft of niet. JDit is heel erg enerverend voor mensen die het écht zijn en die op den duur zelf niet meer geloofd worden. Ik kan ook niet geloven dat iedereen die zegt dat hij of zij iets is, het daadwerkelijk is. Ik bedoel maar: Ik ben ook nog een kat geweest, omdat ik het fijn vond een kat te zijn. Ben ik dan echt een kat? Neen, ik ben Leah en ik ben een mens. Natuurlijk heeft iedereen trekjes van dieren - de mens heeft trekjes van dieren, want de mens ís een dier. Zijn we daarom die dieren waar we op lijken? Nee.
Uiteraard zijn er mensen die dit echt zijn - dat zal ik niet in twijfel trekken, maar doordat er zoveel mensen zijn die nu opeens paranormaal/therian/weet ik veel wat zijn, heb ik het gevoel dat het niet bij iedereen even serieus is.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried