• "The era of bending is over."



    Elk mens dat een element kan besturen is dood. Ze zijn allemaal vermoord en verbrand. Er was niet eens een logische reden waarom, maar sinds de nieuwe leider, Amon aan de macht is werd er jacht op ze gemaakt. Het was haast een complete razzia toen iedere bender zijn of haar huis werd uitgetrokken en op straat werd vermoord. Sommige wisten te ontsnappen en nog steeds weet niemand waar zij zijn. Ze zijn de gangen onder de stad ingevlucht. Deze gangen leiden overal naar toe, naar de bossen buiten de stad, naar de zee. Je moet gewoon wel een stukje lopen en niet verdwaald raken. Ze zitten hier al sinds ongeveer hun twaalfde en hebben nu voor zeven jaar onder de grond gezeten, met het soms naar buiten gaan voor eten. Wat wel is, is dat ze hun bending nu tot op de max hebben qua sterkte en ze hebben allemaal één doel. Amon vermoorden voor wat hij allemaal heeft gedaan. Iedereen heeft zo zijn eigen reden. Misschien waren hun ouders wel vermoord, of iemand anders. Voor zeven jaar zitten ze nu allemaal onder de grond en ze zijn er klaar voor. Klaar om te laten zien dat ze niet allemaal dood zijn.





    Rollen:

    Water:
    Leider: Rhodos Marella Aodhfin • Khronos ~ 1,2
    Keegan Kaydena Chase • 901FreeAtLast ~ 1,2
    Wren Arren Lawley • Phxntasia ~ 1,6

    Aarde:
    Leider: Aziz Cedric Kael Raghnall • Fairytalest ~ 1,2
    Adam Daelan Upendra • Fye ~ 1,3
    Gereserveerd • Somiador

    Vuur:
    Leider: Catherine Jada Blackwood • VladiFerr ~ 1,2
    Phyrrhos Aedan Aodhfin • Khronos ~ 1,2
    Gereserveerd • SweetDemon
    Kaehi "Kay Lowey Levina Upendra • Fye ~ 1,6

    Lucht:
    Erion Zephyros Aether • Xemerius ~ 1,4
    Gereserveerd • The_Glue
    Gereserveerd • Robind19


    Invullen:

    Naam:
    Bending:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen VladiFerr maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Faceclaims:
    • Kate Upton ~ Ainigma
    • Garrett Hedlund ~ Ainigma
    • Magdalena Zaljeska ~ Fyrgebraec
    • Lucy Hale ~ 901FreeAtLast
    • Jason Momoa ~ Fairytalest
    • Megan Fox ~ VladiFerr
    • Lucky Blue Smith ~ Xemerius
    • Megan Nicole ~ Robind19
    • Lily James ~ The_Glue



    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 8:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Yay dan wil ik ook meedoen!8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wren Arren Lawley
    “Sometimes if you intensely dislike someone due to something, You just have to take comfort in the fact that, one day, they will be dead.”


    "You are an independent mind in this universe
    That can do everything you have ever dreamed of"



    "I'm about as intimidating as a pink butterfly...
    Which is stuck in a marshmallow."



    "It's a good thing to be strange...
    Normalness leads to sadness."



    "You are a human with one life...
    & it's up to you to make it the best life you can."



    "I care. I always care...
    That is my problem. I care way too much."



    Naam
    Wren ~ Winter vogel
    Arren ~ Nobel
    Lawley ~ Overlevende

    Leeftijd
    Wren is 18 jaar jong, wat hem een van de jongste jongens maakt. Hij is geboren op een koude sneeuwachtige kerstavond, 24 december.

    Bending
    Wren bezit de gave om water te sturen, waar hij heel erg tevreden mee is.

    Uiterlijk [FC: Dan Howell]
    Het aller eerste wat je aan Wren zou zien als je naar hem kijkt, zullen zijn diepe donkerbruine ogen zijn. Vanaf een afstandje zullen ze bijna zwart lijken, hoewel geheel zwarte ogen natuurlijk niet bestaan. Deze zeer donkerbruine oogkleur, welke hij van zijn moeder heeft geërfd, is dan toch wel iets waar hij trots op kan zijn.
    Vervolgens zal zijn tevens donkerbruine haar je waarschijnlijk opvallen. Het is kort tot halflang en van origine heeft het een krullend textuur. Wren heeft daar echter maar een hekel aan, dus haalt hij bijna dagelijks een stijltang door zijn haren heen.
    In verhouding brede wenkbrauwen, normale neus en smalle lippen maken zijn gezicht compleet.
    Ook al heeft Wren de pest aan sporten, hardlopen of eigenlijk alle fysieke inspanningen -dit zal dan ook vaak met veel schelden gepaard gaan- , hij valt zeker niet dik te noemen. Met zijn 1,88 meter is hij eerder slungelig dan mollig, maar valt daar eigenlijk mooi tussenin.
    Qua kledingstijl kun je kort zijn wat betreft Wren: Zwart. Het maakt hem niet veel uit wat hij aan heeft, zolang het maar niet te veel kleur bevat. En mocht hij een keer geen zwart op zwart op zwart aan hebben, dan zal het wit, grijs of een hle donkere tint van een kleur zijn . Zelden zul je Wren in echte gekleurde kleding zien rondlopen, met een uitzondering op feestdagen of als hij gewoon in een geweldig humeur is.
    Tatoeages of echte piercings heeft Wren niet. Het enige wat abnormaal is zijn de (hoe kan het ook anders) meestal zwarte oorbellen die hij in zijn beide oren heeft laten schieten.

    Karakter
    Wren is misschien wel een van de meest enthousiaste jongens die je ooit tegen zult komen. Hij heeft altijd standaard een glimlach op zijn lippen staan en kan om de kleinste dingen heel erg blij worden. Het tegenovergestelde is echter ook waar, als hem iets gevraagd wordt waar hij geen zin in heeft zal hij het ook zeker niet doen, hoe hard je ook smeekt. Wat dat betreft zou je hem ook zeker nonchalant of zelfs lui kunnen noemen. Dit laatste wordt nog eens bevestigd door zij hekel aan fysieke inspanning. Problemen zijn dan ook nog iets waar hij redelijk slecht mee om kan gaan -meestal lost hij deze op door een brede glimlach op zijn lippen te zetten, er een aantal grappen over te maken en ze dan vervolgens gewoon compleet negeren om ze daarna te vergeten.
    Daarnaast is zijn concentratievermogen ook redelijk laag, hem dingen proberen te leren is dus ook niet al te makkelijk. Het is niet dat hij dan niet wil opletten, hij heeft er gewoon de aandacht niet voor. Veel mensen denken hierdoor vaak dat hij niet luistert. Direct doet hij dat ook niet, maar indirect vangt hij meer op dan je zou denken waardoor hij zeker intelligent te noemen is. Theorie gaat hem dan ook nog niet eens zo slecht af, het zijn meestal de praktijk opdrachten waar hij maar al te snel genoeg van heeft en het dan laat zitten.
    Wel is Wren een hele opgewekte jongen met wie je goed kan praten. Door zijn blijdschap en gevoel voor humor (wat meestal een sarcastisch tintje heeft) is hij een jongen met wie je makkelijk een gezellig gesprek kan hebben. Andermans problemen zal hij ook altijd zeer serieus nemen en zodra hij iemand verdrietig ziet zal hij ook zijn best doen om die persoon op te vrolijken. Deze problemen haalt hij zichzelf soms daardoor op zijn hals, hij is zeer vatbaar voor de emoties van anderen. Hoewel hij over het algemeen heel enthousiast en blij door het leven gaat, is hij snel beïnvloedbaar qua emoties. Het aller belangrijkste is dat hij heel erg veel geeft om andermans mening, zoals hij zelf wel eens zegt: "I give too many fucks." Wat andere denken is heilig voor hem, vooral als het over hem gaat. Het liefst zou hij willen dat iedereen hem zou mogen, hoewel dat helaas onmogelijk is. Het is vaak dan ook dít gedrag wat mensen vaak van hem dwars zit.

    Geschiedenis
    Komt.

    Relaties
    Who wants?

    Extra
    Komt.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik schrijf me uit, gezien ik de tijd voor mijn rol niet kan vinden en ik jullie RPG niet op wil houden ;x


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik scheijf me ook uit. Ik ben mog altijd niet begonnen aan mijn rol, en ik wil anderen niet ophouden..


    take me back to the basics and the simple life

    VladiFerr schreef:
    Ik zit momenteel inderdaad met examens, werk en wat privé gedoe. Daarbij is het dus ook dat nog niet iedereen zijn of haar rol afheeft. Ik wil liever gaan beginnen als iedereen klaar is met examens, dan dat ik het nu open en bijna niemand reageert, verwaarloost of juist examen ontwijkend gedrag gaan vertonen door Quizlet.
    Vandaar, dus nog even geduld en dan gaat het binnen anderhalve week open ^^

    Oei, binnen anderhalve week beginnen mijn examens pas ;/
    Maar ik zal zien hoe het gaat. Kan wel nog even duren voor ik mijn rol af heb, sorry


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil graag een meisje van Lucht, faceclaim Lily James


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik ga me helaas ook moeten uitschrijven. Ik ga het niet redden om nog een rol op me te nemen, terwijl ik al bij meerdere RPG's achter lig met schrijven. Sorry. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil graag een vuur meisje reserveren als dat kan?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik ben klaar met mijn examens en ik zal dus ook wat leven blazen in mijn topics. Dus zodra ik thuis ben zal ik alles aanpassen en mensen berichten sturen ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zal na school waarschijnlijk mijn rol ook afmaken (;

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 8:49 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik wil graag een vuur meisje ( dan maak ik hem het zusje van de jongen die ik gemaakt heb.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Sirimiri --> Somiador


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik een meisje lucht reserveren met een faceclaim op megan nicole?

    Hoe zit het eigenlijk met de echte avatar. Aangezien er nog stuurders leven hoort die ook niet te leven?




    Kaehi "Kay Lowey LEvina Upendra

    Kaehi • Vlammen, vuur • Hawaiiaans
    Lowey • blauw vuur • Amerikaans spreekt uit als Louie
    Levina • Bliksem of Flits • Latijn
    Upendra • Een Element • Hindoestaans

    Bending:
    Kay is een vuurstuurster. Haar moeder voelde het eigenlijk al aankomen en had het al voorspelt. Kay kon het bijna al per direct en stuurt nu Vuur en bliksem. Ze is erg krachtig, maar dit komt door haar familie. Haar hele familie bestaat uit stuurders, goede stuurders van twee kanten die samenkwamen en mixen maakte. Kay kan namelijk vuur creëren uit praktisch niets. Ze kan het ook als jets gebruiken. Iets wat ze nog wilt en hoopt dat ze kan is blauw vuur sturen uit eigen wil. Kay heeft het een enkele keer kunnen doen, maar dit was toen ze boos was en eigenlijk niet bozer kon worden.

    Leeftijd:
    Kay is 20 jaar jong

    Innerlijk:
    Dapper •
    Zorgzaam •
    Hard •
    Roekeloos •
    Wantrouwig •
    (ik weet dit nog niet zeker)
    Uiterlijk:
    [Vanessa Hudges]

    Geschiedenis:

    Relaties:
    Adam • Adam is haar oudere broer.ze schelen misschien net iets minder dan twee jaar. Ze houd bijna van niemand meer dan van hem en probeert hem te helpen ondanks dat hij zich zo erg afsluit. Ze ziet hem soms wel als iemand die hulpeloos is, maar probeert dat te negeren omdat ze wel weet dat hij zich kan redden. Adam en Kay plaagde elkaar vroeger altijd ontzettend veel en hebben dus wel die irritante broer en zuster band.

    Extra:


    De rest komt later

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 12:13 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Alles is aangepast en iedereen staat er weer mooi bij ^^

    En de Avatar is dood, zoals eerder vermeld (A).


    "Rebellion's are build on hope"