• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    × Leonie × Fyrgebraec × 14 ×
    × Marjolein × Lypophrenia × 14 ×
    × Julie × Revolutionary × 12 ×
    × Marie × Malachai × 14 ×
    × Ilona × Hephaestus × 15 ×
    × Floor × Waterhouse × 14 ×
    × Carianne × Equine × 11 ×
    × Yu × Psychopaths × 13 ×
    × Laura × Croodle × 15 ×
    × Xantha × Guarnere × 14 ×
    × Anaïs × Iraious × 16 ×
    × Romée × Roms × 15 ×
    × Sha're × Shawn × 13 ×
    × Xanthe × Esca × 16 ×
    × Leah × Headey × 14 ×
    × Julia × Thrandyball × 14 ×
    × Qing × Uptown × 15 ×
    × Evelien × Calix × 19 ×
    × Jente × Mamihlapinatapa × 14 ×





                U
                ×
                N
                ×
                I
                ×
                T
                ×
                Y

    Username claims
    × Xanthe × Culpeper/Woodhull/Culper ×

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 23:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hephaestus schreef:
    Ik zeg dat je, omdat je zo graag een nieuwe start ofzo wilde: één van de volgende opties kiest:

    - je komt gewoon terug op Q, alleen dan met maar een paar RPG rollen - Oxford Lily, NG James & MM Marlene bv - en rustig aan doet, geen verplichtingen bla bla bla. Zodat je langzaam weer kan opbouwen ^^
    - of je maakt een nieuw account aan, en begint een soortvan opnieuw - met ons nog steeds als vrienden tho - en misschien voelt dat beter of frisser ofzo ^^


    Uhm, I don't know. Mijn hoofd is gewoon zo'n mess en ik weet het even niet meer.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Uhm, I don't know. Mijn hoofd is gewoon zo'n mess en ik weet het even niet meer.

    Like I said, doe rustig aan, take your time, kom gewoon rustig terug om te praten met ons enzo, maar zonder verplichtingen. Misschien werkt dat beter ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    I've gotta go, I'm sorry.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    I've gotta go, I'm sorry.

    :c reageer at least eventjes op een gb tho


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mamihlapinatapa schreef:
    I've gotta go, I'm sorry.


    No, don't go!
    Je moet echt terugkomen. Of we gaan je echt serieus opsporen. But take your time, denk rustig na over het universum.


    She was always looking for more..

    Hi iedereen,
    Ik kom hier even om te zeggen dat ik me tijdelijk terug trek van het forum. Ik zal nog wel gewoon verder gaan met rpg'en, maar ik zal niet meer reageren in ons topic. Haal mij daarom maar van de lijst Xanthe.
    Het gaat op dit moment gewoon erg slecht, en ik kan als het hier fout opnieuw fout gaat geen ruzie meer trekken.
    Ik wil wel even zeggen dat ik een goede tijd met jullie heb gehad, en ik ben blij jullie te kennen.
    Lost of hugs,
    Xantha.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    Hi iedereen,
    Ik kom hier even om te zeggen dat ik me tijdelijk terug trek van het forum. Ik zal nog wel gewoon verder gaan met rpg'en, maar ik zal niet meer reageren in ons topic. Haal mij daarom maar van de lijst Xanthe.
    Het gaat op dit moment gewoon erg slecht, en ik kan als het hier fout opnieuw fout gaat geen ruzie meer trekken.
    Ik wil wel even zeggen dat ik een goede tijd met jullie heb gehad, en ik ben blij jullie te kennen.
    Lost of hugs,
    Xantha.


    Xanthaaa gurl )): wat moet er nu gebeuren met de fabulous versie van K3 you know *wbw*? Mehh ik ga je wel gwn stalken via MM en stuff. Babsie I love uuuu


    I just caught the wave in your eyes

    Ugh :|


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xanthaaaaa! :c
    ---
    Man, dat moment dat je aan je wiskundeleerkracht moet uitleggen waarom één geen priemgetal is. Uuuugh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    Xanthaaaaa! :c
    ---
    Man, dat moment dat je aan je wiskundeleerkracht moet uitleggen waarom één geen priemgetal is. Uuuugh.



    Whuuuuut?

    Maar oke, ik had in het zesde middelbaar een leerkracht Engels die altijd 'fiveten' zei, ipv 'fifteen'.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Calix schreef:
    (...)


    Whuuuuut?

    Maar oke, ik had in het zesde middelbaar een leerkracht Engels die altijd 'fiveten' zei, ipv 'fifteen'.


    Jap, mijn leerkracht Engels spreekt th ook altijd als f uit. Free, firteen. NEE. Die heeft echt niet door dat daar een verschil zit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hatelijk. Srsly.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ello


    all because i liked a girl

    Neee Xantha :c


    “A queen will always turn pain into power.”

    Bluh


    “A queen will always turn pain into power.”