• Hoi

    Waarschijnlijk kennen de belgen wel de MNM(radiozender) wedstrijd ''Strafste school''?
    Voor de onwetende Belgen en Nederlanders, hier alles in een notendop:

    MNM organiseert elk jaar de Strafste school, een wedstrijd waarin scholen moeten bewijzen dat ze een geweldige school zijn. Onze school deed mee en tijdens het jurybezoek moesten we alle activiteiten van dit schooljaar supersnel doen. Het was echt super awesome! We dachten echt dat we gingen winnen, maar één of andere suffe school uit Mechelen is gewonnen. De jury had gewoon geen smaak!:Y)

    Maar het was echt tof, dit is wat er oa is gedaan:
    Flashmob
    Clownsact
    Dans en turnspektakel
    Pancackerace
    In de vijver zat een duiker
    Camping(Ik badmintonde, in het filmpje zie je me in mijn rood/wit/blauwe zwembroek en blauwe gilet)
    Straf straflokaal
    Wetenschapsproefjes in Harry Potter stijl waar onze eigen columniste Ylimielisyys // Evelien aan meewerkte
    Strafste schoollied
    *********************************************************************Veel sterretjes *.* *********************************************************************
    Een leerkracht in superhelden pak

    Dus veel gedaan en om jullie een beeld te geven, hier een filmpje!

    Dus ondanks we niet gewonnen hebben was het wel een leuke ervaring!

    groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 15:19 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben zo jaloers, hadden wij maar van die coole dingen hier.


    -

    Mijn school is ooit gewonnen met de strafste school en het is inderdaad een awesome school c; jammer dat jullie niet gewonnen zijn, maar volgende keer beter!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GusWaters schreef:
    (...)

    Ja dat is de school met mindervaliden, mensen met leerachterstand,...


    Zo te zien heb ik jou verkeerd begrepen en begrijp jij mij nu verkeerd.

    Er is een school die letterlijk met mensen met een lichamelijke handicap meedeet.
    Er zijn trouwens meer BUSO scholen die meededen.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 16:38 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Raccoon schreef:
    Mijn school is ooit gewonnen met de strafste school en het is inderdaad een awesome school c; jammer dat jullie niet gewonnen zijn, maar volgende keer beter!


    Gewonnen zijn? Is het niet gewonnen hebben?

    @Debbaut

    Wat leuk dat jij en je school zoveel hebben gedaan op een dag! Dit jaar heeft een andere school gewonnen, waarschijnlijk wint jouw school dan volgend jaar gewoon.


    Physics is awesome

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zo te zien heb ik jou verkeerd begrepen en begrijp jij mij nu verkeerd.

    Er is een school die letterlijk met mensen met een lichamelijke handicap meedeet.
    Er zijn trouwens meer BUSO scholen die meededen.


    Zou kunnen, ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar ik was verward aangezien de school waar ik het over heb werkt met kinderen met een geestelijke handicap maar vlak daarnaast is een revalidatiecentrum (en dus voor mensen met een lichamelijke handicap).


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Super straf. Helemaal straf.


    i put the fun in funeral

    GusWaters schreef:
    (...)

    Zou kunnen, ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar ik was verward aangezien de school waar ik het over heb werkt met kinderen met een geestelijke handicap maar vlak daarnaast is een revalidatiecentrum (en dus voor mensen met een lichamelijke handicap).


    Ohh, haha, op die manier!


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk dat je meedeed! (:


    I wanna be a wizard!

    Velleity schreef:
    So close, yet so far! Jammer! Maar ik geloof wel dat het een leuke dag was! :'D


    16 - 09 - '17

    Zag er super uit!
    Ik heb je herkend, ofja, jouw rug. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Uptown schreef:
    (...)

    Nah, onze school is daar werkelijk niet goed genoeg voor. xd Het is een school uit de buurt :') Er zitten wel mensen op die ik ken :'D

    Whuuuut? Doet onze school zelfs mee aan dat soort dingen? En nee daar zijn we echt niet goed genoeg voor hahaha!
    En welke school is dan gewonnen?

    & wel leuk trouwens dat jullie school er zo in op gaat!


    effort never betrays you

    HIMYM schreef:
    (...)
    Whuuuut? Doet onze school zelfs mee aan dat soort dingen? En nee daar zijn we echt niet goed genoeg voor hahaha!
    En welke school is dan gewonnen?

    & wel leuk trouwens dat jullie school er zo in op gaat!


    Nee xd Scheppers is daar echt niet cool genoeg voor om daar aan deel te nemen x)
    De Tuinbouwschool, dicht bij Tivoli geloof ik.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 20:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nou ja. Op de afterparty hadden we toch goede frieten (cool)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ylimielisyys schreef:
    Nou ja. Op de afterparty hadden we toch goede frieten (cool)


    Dat hebben wij dus dankzij Canterbury gemist.:'c
    Maar wij hebben wel in de Pizza Hut gegeten!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Velleity schreef:
    So close, yet so far! Jammer! Maar ik geloof wel dat het een leuke dag was! :'D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"