• Sorry not so sorry for this. Het staat allemaal dwars door elkaar en misschien is er geen touw aan vast te knopen, maar ik wil gewoon een knuffel en geen gehaat of goedbedoeld maar slecht gegeven advies.

    Ik ben waardeloos. Ik ben lelijk. Ik ben dom. Ik ben lui. Ik heb geen toekomst. Ik ben nutteloos. Ik ben het allemaal niet waard.

    Zo. Dat is eruit.
    Ik word momenteel namelijk best wel gek in mijn hoofd. Misschien is ''gek'' een beetje overdreven, maar het zit me allemaal toch niet lekker. Sociaal gezien gaat het niet top. In de liefde gaat het niet top. Financieel gaat het niet top, en ook mijn studie is bezig een dieptepunt te bereiken.

    Steeds maar weer krijg ik gepreek over wat ik fout doe. Steeds maar weer krijg ik op mijn donder. Een complimentje kan er niet vanaf. De jongen die ik leuk vind heeft denk ik geen interesse in me en ik verdien momenteel lang niet zoveel als dat ik zou moeten verdienen. Wat er ook voor zorgt dat leuke meetings er niet zo goed inzitten, terwijl dat juist mijn manier van sociaal doen is en wat me opvrolijkt. Thank God dat ik toevallig nog 3 treinkaartjes heb die ik een lange tijd geleden heb gekocht en dat ik die nog wél kan gebruiken.

    Het leven als straatmuzikant betaald niet super, want je kunt niet op alle dagen spelen. Veel dagen is het namelijk niet zo heel druk bij de supermarkten en dan verdien je niets. En wanneer je bij evenementen gaat spelen wordt je omver geblazen door de andere muziek of men denkt dat je bij het feest hoort. Wat ook niet voor geld zorgt. Ook schijnt iedere gemeente andere regels voor straatmuzikanten te hebben en moet je veel vergunningen hebben wil je op gveel plekken kunnen staan. Kassa...
    Toch is muzikant zijn waar ik mijn geld mee wil verdienen. Wat ik nu moet doen is leren improviseren, mijn eigen cd's maken en proberen mezelf goed te verkopen zodat men me wil inhuren.
    Improviseren, damn. Ik vind het doodeng. Maar het moet wel. En ik denk dat als ik het eenmaal doe, ik het wel leuk vinden zal. Maar de stap om het te doen is nogal groot, al helemaal wanneer er niemand is die je erbij helpt. Maar ik denk dat het wel komt. Hopelijk.

    Überhaupt is studeren gewoon vet lastig thuis. Papa of mama heeft er altijd wel wat op te zeggen, dus het gebeurt steeds minder. Ik vind het onprettig. Ik heb allang gesprekken met ze gehad en ze houden zich ook wel grotendeels in, maar toch. Ik durf niet goed meer te studeren met ze in de buurt. En ze zijn vaak in de buurt.
    Dus of ik wel of niet studeer, gepreek krijg ik wel. En ik vind het niet fijn. Het is gewoon nooit goed.

    Dan de preken idd thuis nog. Ik kom tegenwoordig echt onwijs laat mijn bed uit. En dat is niet voor niets. Ik hoef me maar in de woonkamer te begeven en direct worden er preken naar mijn kop geslingerd. Mijn ouders bedoelen het goed, maar het motiveert niet bepaald. Alleen ze weten niet goed hoe ze me wél moeten motiveren. Hun mond houden is iets wat ze schijnbaar niet willen doen.
    Het demotiveert me alleen maar, en momenteel lig ik dan ook het allerliefste de hele dag in bed. Doe ik niet, mag ik niet. Maar ik wil het wel. Weg van de mensheid, weg van iedereen. Gewoon in mijn eentje zijn. Dood of levend maakt me niet uit. Ik wil gewoon niemand om me heen die vervelend tegen me gaat doen. Want dat gebeurt er toch wel. Stom gepreek.

    De jongen die ik leuk vind, moet ik vergeten. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zie 'm elke vrijdag en hij is zo leuk. Knap, grappig, lief. Maar ik ben lelijk, dom, niet leuk en überhaupt wíé kan mij nu leuk vinden? Ik vind mezelf in ieder geval verre van leuk.
    Sowieso krijg ik niet echt de indruk dat hij me zo leuk vindt als ik hem. Hij toont niet bepaalt interesse. Dusja. Gelukkig heb ik nog wel verstand genoeg om te snappen dat het vast niets worden gaat. :/

    Sociaal gezien ben ik Koos, maar dat wist ik al wel. Ik ga niet meer naar school, en het vriendengroepje waar ik in zat ben ik uit gestapt. Want ik heb ze nooit als echte vrienden gezien. Ja, eentje wel. Maar zodra zij in kamers ging in Zwolle moest ik dusdanig veel moeite doen om een gesprek met haar te kunnen hebben (wat niet veel verder kwam dan het standaart ''hoi/hoi/hoeist/goed met jou/ ook goed/ mooi'') dat ik de hoop maar heb opgegeven. Ze leek geen vriendschap meer te willen.
    Pas sinds kort ben ik weer bij haar in beeld. Want het is uit met haar vriendje (zij is vreemdgegaan) en de vriendengroep heeft zijn kant gekozen en haar laten vallen. Nu heeft ze haar nieuwe vriendje in Zwolle en een paar vrienden daar, maar wanneer ze in het weekend hier komt om thuis bij haar ouders te zijn heeft ze niemand. Nu ben ik plots wél goed genoeg, en daar heb ik geen zin in.
    En mijn Q vrienden wonen ver weg dus daar spreek ik niet dagelijks mee af.
    Maar goed, dit alles wist ik al wel, dusja. Het is alleen op sommige dagen een beetje lastig wanneer ik graag een knuffel zou willen of wél met iemand zou willen afspreken. En dan kan dat vaak niet. Maar goed, hier moet ik eigenlijk niet over zeuren, want ik wist dit al wel.

    Anyways, het hele rechtszaak gedoe heeft me gewoon geen goed gedaan. 20 mei mogen we voor de 3e keer naar de rechter toe. -.-'
    Ik heb écht het gevoel de afgelopen aantal jaren níéts goed te hebben kunnen doen, en vraag me écht af of ik überhaupt wel iets goed kan doen. Heb ik wel talent? Ben ik wel leuk genoeg? Mag ik er wel zijn?

    Mijn onzekerheden spelen de laatste tijd best een grote rol in mijn leven. Ik ben té onzeker en het wordt alleen maar erger. Ik ben mijn gehele leven al wel onzeker geweest dus eigenlijk weet ik ook niet beter. Het is me altijd al verteld dat ik stom ben. Maar het is hoogst irritant om zo onzeker te zijn.

    Het gaat gewoon allemaal niet bepaald lekker momenteel, en ik weet niet wat te doen. Kom alsjeblieft niet aan met goedbedoeld advies als ''Ga naar school. Zoek een willekeurige studie en doe dat'' blablablabla. Want dat wil ik niet. Ik wil de muziek in. En ik hoef echt niet stinkend rijk te worden, zolang als dat ik maar kan betalen wat ik betalen moet. En ja, ik heb heus ook wel door dat dat momenteel niet zo is en dat er iets moet veranderen. Ik zit alleen in mijn hoofd nogal in de knoop. En naar een psycholoog of zoiets ga ik niet, want mijn ouders vinden dat bullshit en willen het niet betalen en zelf heb ik er het geld niet voor.
    Dus sorry dat ik jullie nu lastig val. :/


    Zo. Dit luchtte opzich best op om even neer te kunnen typen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 14:38 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aw, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik weet wel dat het niet helpt, maar ik en heel veel andere mensen hier vinden je wel geweldig! Je bent niet dom of lelijk of waardeloos. Dat is onzin. Sommige mensen in je leven zorgen er misschien voor dat je je zo voelt, maar het is niet waar. Ik ben niet heel goed in advies geven, maar ik wil je vertellen dat al deze ellende op een dag tot een einde zal komen. Het lijkt nu misschien hopeloos, maar er liggen echt kansen. Je hebt wel talent, anders zou niemand je geld geven als je speelt. Hugs!


    Rest in Peace, Son of Gondor







    Ik geloof niet dat ik iets anders kan doen dan een knuffel aanbieden. Ik heb je pas één keer in het echt gezien, maar ik vind je een hartstikke leuke meid en ik ben echt niet de enige die dat vindt! Hopelijk zie je dat zelf ook weer snel in. (:



    En als we elkaar weer zien krijg je een echte. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awh Yolanda, ik vind het allemaal zo jammer om te horen. Weet wel dat ik je amazing vindt, je bent niet dom, lelijk en je hebt zeker talent! Hier nog een paar knuffels!




    16 - 09 - '17

    Dank jullie. Jullie zijn geweldig. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hoi ik snap wat je voelt ik heb ook veel dingen meegemaakt in mijn leven je krijgt alvast een complimentje en een knuffel




    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Geen sorry zeggen hiervoor, alsjeblieft. :c Het is soms juist hartstikke goed om het er eens allemaal uit te gooien, want als je het stil houdt word je alleen maar ongelukkiger.
    En Yolanda, je bent heel veel waard. Je bent een leuk meisje. Je ben intelligent, je kunt inzet tonen, je hebt wel degelijk een toekomst en je bent belangrijk voor heel veel mensen. Je bent ook ontzettend goed met je accordeon. Ik vind het ongelofelijk rot voor je dat alles tegen lijkt te zitten, maar het zal beter worden. Je kunt het. Ik geloof in je.
    En dan nu, knuffels.






    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Geen sorry zeggen hiervoor, alsjeblieft. :c Het is soms juist hartstikke goed om het er eens allemaal uit te gooien, want als je het stil houdt word je alleen maar ongelukkiger.
    En Yolanda, je bent heel veel waard. Je bent een leuk meisje. Je ben intelligent, je kunt inzet tonen, je hebt wel degelijk een toekomst en je bent belangrijk voor heel veel mensen. Je bent ook ontzettend goed met je accordeon. Ik vind het ongelofelijk rot voor je dat alles tegen lijkt te zitten, maar het zal beter worden. Je kunt het. Ik geloof in je.
    En dan nu, knuffels.
    [/img]



    Thanks. <3
    En inderdaad. Opkroppen zorgt alleen maar dat t verslechterd. En bij deze dan geen sorry, haha.


    @de rest
    Thank you all too. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, panda toch. *HUG*
    Het is zo jammer dat je zo laag over jezelf denkt. Want je bent helemaal niet dom en lelijk ook niet. En ooit gaat jouw carrière opeens het goede kant op. Dus geef vooral niet op!


    -

    Je valt ons in geen geval lastig! Je bent aardig populair op Quizlet en de meeste mensen vinden je hier erg aardig, zo zijn aan je gehecht en zien je als een vriendin (net zoals ik) waardoor ze dit toch graag aanhoren als jij ermee zit!

    Ik snap dat alles lastig is, het klinkt ook allemaal lastig en alles behalve fijn. Ik weet dat je ouders preken geven, maar ook dat ze het goed bedoelen. Het is totaal niet fijn, maar ik weet hoe trots je moeder op je is. Toen ik met jouw moeder alles was en met haar over de markt liep, kon ze niet ophouden met over jouw talenten als muzikant te praten, hoe trots ze op je is en dat ze graag wilt dat je je dromen volgt. Ik vind het zo jammer dat ze dat niet op die manier tegen jou kan uiten en daardoor preken gaat geven. Goed bedoeld of niet, het is gewoon niet leuk.

    Ik ben heel slecht in advies geven, maar ik kan in ieder geval tegen je zeggen dat die dingen in je hoofd zitten, tussen je oren. Je hebt geen realistisch zelfbeeld door wat mensen om je heen zeggen. Ik weet in ieder geval dat ik jou zo niet zie, in mijn ogen ben je een topmeid, die heel begaan is met anderen en veel goede eigenschappen heeft. Je bent niet lelijk, ik vind je mooi en eerlijk gezegd ben ik nogal kritisch op uiterlijk. Iedereen heeft vervelende eigenschappen, maar echt niet zo sterk als jij die van jou benadrukt!

    Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven en zeggen hoeveel jij wel niet voor mij betekend! Zodra ik tijd heb, zal ik je ook zeker vaker komen opzoeken!


    Your make-up is terrible

    Lyla schreef:
    Awh, panda toch. *HUG*
    Het is zo jammer dat je zo laag over jezelf denkt. Want je bent helemaal niet dom en lelijk ook niet. En ooit gaat jouw carrière opeens het goede kant op. Dus geef vooral niet op!


    Thanks, Gailerd. <3 En ik hoop het, haha. We zullen het wel zien welke kant 't op gaat.

    Assassin schreef:
    Je valt ons in geen geval lastig! Je bent aardig populair op Quizlet en de meeste mensen vinden je hier erg aardig, zo zijn aan je gehecht en zien je als een vriendin (net zoals ik) waardoor ze dit toch graag aanhoren als jij ermee zit!

    Ik snap dat alles lastig is, het klinkt ook allemaal lastig en alles behalve fijn. Ik weet dat je ouders preken geven, maar ook dat ze het goed bedoelen. Het is totaal niet fijn, maar ik weet hoe trots je moeder op je is. Toen ik met jouw moeder alles was en met haar over de markt liep, kon ze niet ophouden met over jouw talenten als muzikant te praten, hoe trots ze op je is en dat ze graag wilt dat je je dromen volgt. Ik vind het zo jammer dat ze dat niet op die manier tegen jou kan uiten en daardoor preken gaat geven. Goed bedoeld of niet, het is gewoon niet leuk.

    Ik ben heel slecht in advies geven, maar ik kan in ieder geval tegen je zeggen dat die dingen in je hoofd zitten, tussen je oren. Je hebt geen realistisch zelfbeeld door wat mensen om je heen zeggen. Ik weet in ieder geval dat ik jou zo niet zie, in mijn ogen ben je een topmeid, die heel begaan is met anderen en veel goede eigenschappen heeft. Je bent niet lelijk, ik vind je mooi en eerlijk gezegd ben ik nogal kritisch op uiterlijk. Iedereen heeft vervelende eigenschappen, maar echt niet zo sterk als jij die van jou benadrukt!

    Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven en zeggen hoeveel jij wel niet voor mij betekend! Zodra ik tijd heb, zal ik je ook zeker vaker komen opzoeken!


    Haha thanks. <3
    (zoveel mensen die mij als een vriendin zien dan? o.O )

    Ja naja, dunno about that. Me ouders praten in het openbaar inderdaad altijd wel goed over me. Maar bij thuiskomst totaal niet. Dus ik weet niet welke van de twee kanten ik geloven moet.. Het verhaal dat ze vertellen verschilt namelijk steeds. :/

    Misschien heb ik ook wel geen realistisch zelfbeeld idd. Maar het is het enigste dat ik heb. Want behalve door mijn internetvrienden wordt dr niet echt vaak positief over me of tegen me gepraat. Waardoor ik meer dan eens moeite heb om jou en andere vrienden van Q te geloven.

    Sowieso meeten we 7 mei! <3

    En dankjewel. Ik weet niet hoe je het doet, maar je hebt me laten huilen. En nee, niet negatief. Positief dat je er voor me bent en dat je zo'n geweldige vriendin bent. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is het je eerste jaar dat je studeert? Alles komt goed, het kan alleen wat duren voordat je op je plek valt, en de juiste mensen leert kennen. Ik heb dingen meegemaakt die mij ook heel onzeker hebben gemaakt, en ik voelde me wel beter in mijn vel toen ik veel sociale steun heb gekregen van nieuwe mensen, in de twee laatste jaren van mijn middelbaar. Toen ik ging studeren echter, en de rest in een andere stad, viel ook heel mijn sociaal en steunnetwerk ineen en ben ik ook weer in oude onzekerheden hervallen. Als je spreekt herken ik mezelf erin (al heb ik andere onzekerheden, maar het gaat om de sfeer van denken). Het eerste jaar op kot was ook zo erg bij mij. Je hebt gewoon nood aan vriendschap, en warm menselijk contact. Ik weet van mezelf dat als dat wegvalt, en ik terug helemaal alleen op mezelf val, ik ook in een onzekerheidsput val. Maar alles komt goed. (:
    Je komt er heus wel weer uit hoor!
    Je hebt gewoon vrienden nodig, die je waarderen, dan betert het wel weer wat. Dat is moeilijk, in het begin dat je studeert, die eenzaamheid is echt verschrikkelijk, en alleen in je eigen hoofd is niet bepaald gezond, want dan luister je alleen naar je eigen onzekere onzin. Dat heb ik toch. Maar alles komt goed. Je leert wel nieuwe mensen kennen. Ik zag ook totaal niet in hoe, in het begin, maar het is ook gebeurd. Rustig blijven, het is allemaal in je eigen hoofd en percepties (:
    Als je wilt praten, mijn GB en PB staan altijd open trouwens. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Is het je eerste jaar dat je studeert? Alles komt goed, het kan alleen wat duren voordat je op je plek valt, en de juiste mensen leert kennen. Ik heb dingen meegemaakt die mij ook heel onzeker hebben gemaakt, en ik voelde me wel beter in mijn vel toen ik veel sociale steun heb gekregen van nieuwe mensen, in de twee laatste jaren van mijn middelbaar. Toen ik ging studeren echter, en de rest in een andere stad, viel ook heel mijn sociaal en steunnetwerk ineen en ben ik ook weer in oude onzekerheden hervallen. Als je spreekt herken ik mezelf erin (al heb ik andere onzekerheden, maar het gaat om de sfeer van denken). Het eerste jaar op kot was ook zo erg bij mij. Je hebt gewoon nood aan vriendschap, en warm menselijk contact. Ik weet van mezelf dat als dat wegvalt, en ik terug helemaal alleen op mezelf val, ik ook in een onzekerheidsput val. Maar alles komt goed. (:
    Je komt er heus wel weer uit hoor!
    Je hebt gewoon vrienden nodig, die je waarderen, dan betert het wel weer wat. Dat is moeilijk, in het begin dat je studeert, die eenzaamheid is echt verschrikkelijk, en alleen in je eigen hoofd is niet bepaald gezond, want dan luister je alleen naar je eigen onzekere onzin. Dat heb ik toch. Maar alles komt goed. Je leert wel nieuwe mensen kennen. Ik zag ook totaal niet in hoe, in het begin, maar het is ook gebeurd. Rustig blijven, het is allemaal in je eigen hoofd en percepties (:
    Als je wilt praten, mijn GB en PB staan altijd open trouwens. (;


    Naja, ik studeer dus niet. Niet, echt.. Ik studeer thuis. Dus niet op school, haha. Dus de sociale contacten heb ik minder. Ik zou naar de Havo willen, maar op 1tiende punt ging dat niet. Een geschikte MBO is dr niet voor me en toen kwam ik terecht in het hele rechtszaak-gebeuren wat na 2 jaar nog steeds aan de gang is.
    Ik heb privéles van een oud-conservatorium docent en die leert mij wat ik leren moet. De docent momenteel in Zwolle is namelijk niet goed en heb ik geen klik mee, en ik heb niet bepaald het geld om ergens op kamers te gaan of heen en weer te reizen naar Tilburg of Den Haag. Bovendien heb ik de beste accordeondocent in Nederland, dus ik vind mezelf nogal gek om bij 'm weg te gaan. En ik hou geen studieschuld over en kan over een paar jaar staatsexamen bij het conservatorium doen en op die manier tóch mijn HBO diploma halen.

    Maar met Q'ers meeten is wat ik aan sociaal contact doe. En verder zou ik eventueel met dat oude vriendengroepje weer contact kunnen zoeken, maar dat wil ik gewoon niet. De klik is er niet.
    Maar ik wist toen ik hieraan begon wel dat het een eenzaam iets zou worden. En in principe vind ik dat helemaal niet mega erg. Wanneer ik op straat speel of in het accordeon orkest zit, zit ik onder de mensen. En ik ben altijd al wel iemand geweest die liever opzich zelf is dan de hele dag door omringt door mensen.
    Alleen op sommige dagen is het gewoon wat lastig. Maar grotendeels valt het gelukkig wel mee.
    Hoewel je wel gelijk hebt over het onzekere gedeelte.

    Dankjewel. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zie je af en toe hier op het forum voorbij komen en ken je niet persoonlijk enzo.Maar ik wil even zeggen dat niemand het verdient zo over zichzelf te denken. Je bent meer waard dan je denkt! Dikke knuffel!


    oh darling