• Een (niet geheel serieuze, ben ik bang) brievencorrespondentie tussen Voltaire en Frederik de Grote. Als historische personen fanfic de volgende grote hype op Quizlet moet worden, zal ik mijn steentje moeten bijdragen.

    Disclaimer: Deze fic is gebaseerd op Wikipedia-kennis over de betrokken personen. Je bent gewaarschuwd.




    Link link! ^^
    Het is een verhaal, dus moest er eigenlijk ook een promotietopic voor komen. Dit is het ship waar jullie allemaal op zaten te wachten, geloof me (of geloof Marleen, aan wie jullie dit te danken hebben). (wbw)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je hoeft ook nooit iets te verschonen of te voeren. Erg fijn, inderdaad.
    En nope, de dwarsfluit komt van Wikipedia. :Y) De (on)dubbelzinnigheid komt van mij. Ik zal later nog wel besluiten of ik daar trots op ben of niet.


    Ik wist wel meteen waar je het vandaan had. Wist je dat Frederik ook componist was? Ik vind zijn muziek best goed. Aan de andere kant, misschien ben ik aan het fangirlen over een dode koning.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Marleen, stop met je opleiding en wordt Ship-bedenker! Iedereen die graag een weird-ship wil maar niets weet te bedenken, kan bij jou terecht! Voor een kleine honderd euro bedenk je wel even een naam met een korte uitleg.
    Wouldn't that be awesome? (cool)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Ik wist wel meteen waar je het vandaan had. Wist je dat Frederik ook componist was? Ik vind zijn muziek best goed. Aan de andere kant, misschien ben ik aan het fangirlen over een dode koning.


    Dat mag. Ik bedoel, het is niet vreemder dan al die mensen die extreem fanboyen over tweeëntwintig mannen die anderhalf uur lang achter één bal aan rennen.
    En nee, dat wist ik niet! Nou weet ik ook wat ik nu ga doen, haha. Op naar YouTube om te kijken of ik iets van hem kan vinden. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GandalfTheSexy schreef:
    Marleen, stop met je opleiding en wordt Ship-bedenker! Iedereen die graag een weird-ship wil maar niets weet te bedenken, kan bij jou terecht! Voor een kleine honderd euro bedenk je wel even een naam met een korte uitleg.
    Wouldn't that be awesome? (cool)


    Ah, als dromen uit zouden kunnen komen... Dat is een baan die ik met liefde zou doen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb hier daadwerkelijk op gewacht! Vorige toetsweek moesten we iets over Frederik de Grote leren en toen hadden een vriendin en ik het erover dat Voltaire en hij praktisch gezien gewoon een stel waren, ook al beweerden ze van niet. Wauw. Ik ga straks lezen. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 15:07 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ik heb hier daadwerkelijk op gewacht! Vorige toetsweek moesten we iets over Frederik de Grote leren en toen hadden een vriendin en ik het erover dat Voltaire en hij praktisch gezien gewoon een stel waren, ook al beweerde ze van niet. Wauw. Ik ga straks lezen. :Y)


    Wacht, dat kun je niet menen, haha. Oh mijn God. Marleen, het lijkt erop dat we helemaal niets meer hoeven te doen om Fretaire te promoten. Het verspreidt zich vanzelf. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mylintis schreef:
    Ik heb hier daadwerkelijk op gewacht! Vorige toetsweek moesten we iets over Frederik de Grote leren en toen hadden een vriendin en ik het erover dat Voltaire en hij praktisch gezien gewoon een stel waren, ook al beweerde ze van niet. Wauw. Ik ga straks lezen. :Y)



    Yes! Ik wist wel dat ik niet de enige zou zijn die het zag. Welkom bij de cult club.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Wacht, dat kun je niet menen, haha. Oh mijn God. Marleen, het lijkt erop dat we helemaal niets meer hoeven te doen om Fretaire te promoten. Het verspreidt zich vanzelf. (nerd)

    Zo serieus als maar kan. Vlak voor onze toets waren we hun relatie aan het bespreken - in plaats van de acht hoofdstukken die we moesten leren.

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)


    Yes! Ik wist wel dat ik niet de enige zou zijn die het zag. Welkom bij de cult club.

    Natuurlijk ben je niet de enige. Het is zo duidelijk als maar kan. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wat een aanstootgevende titel, zeg. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Die titel is zó verschrikkelijk. :'D Maar wow, you're a genius. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mylintis schreef:
    (...)
    Zo serieus als maar kan. Vlak voor onze toets waren we hun relatie aan het bespreken - in plaats van de acht hoofdstukken die we moesten leren.


    Ik ben diep onder de indruk van hoe bizar en toevallig het leven is. :'D



    Rhaella schreef:
    Wat een aanstootgevende titel, zeg. (cat)

    Headey schreef:
    Die titel is zó verschrikkelijk. :'D Maar wow, you're a genius. :')


    Tss, wat voor titel lezen jullie wel niet? Dwarsfluiten en puns op de Verlichting zijn onschuldig. (krul) Totaal niets dubbelzinnigs aan. Nergens. Nope.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mylintis schreef:
    Zo serieus als maar kan. Vlak voor onze toets waren we hun relatie aan het bespreken - in plaats van de acht hoofdstukken die we moesten leren.


    Dat is de juiste houding!

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 18:07 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor