• Dankjewel!
    Dankjewel dat je de maanden fantastische verkering met je zoon tot een levende hel hebt gemaakt! Dat je me elke keer weer achter mijn rug om op al mijn minpunten weet te wijzen.
    Dat je me hebt laten inzien dat ik een tokkie ben en niet goed genoeg ben om iemand uit een hogere sociale klasse een fijne relatie te bieden. Dat ik een gevaar ben voor zijn studie, dat ik een dik, nutteloos kind ben met ouders die nog veel waardelozer zijn en dat ik me eigenlijk gewoon maar moet schamen dat ik op deze wereld rondloop.
    Dankjewel lieve schoonmoeder, zonder jou had ik dit nooit ingezien.

    En nu wil ik heel hard huilen


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik hoop dat je ook inziet dat dit allemaal onzin is. Dat iemand jou slecht behandelt, betekent niet dat je ook echt niets waard bent of ook maar iets hebt gedaan om dat soort gedrag te verdienen. Luister nooit naar mensen die alleen maar slechte dingen over je te zeggen hebben, want achter zo'n eenzijdige, negatieve blik kan geen waarheid zitten. Je verdient het om met respect te worden behandeld en mensen die dat niet doen, verdienen jou niet.

    Wat natuurlijk allemaal niet wil zeggen dat je je niet heel rot mag voelen in zo'n stituatie. Huilen is soms gezond, al is het nooit leuk. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat mens klinkt narcistisch of zoiets, zoek eens over op, psychologisch is er waarschijnlijk iets niet aan de haak. Probeer dit zo min mogelijk tot jezelf te betrekken. Het heeft helemaal niets met jou te maken! (:
    Had hij met welk ander meisje ook thuisgekomen, had ze iets in dezelfde trant gedaan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Dat mens klinkt narcistisch of zoiets, zoek eens over op, psychologisch is er waarschijnlijk iets niet aan de haak. Probeer dit zo min mogelijk tot jezelf te betrekken. Het heeft helemaal niets met jou te maken! (:
    Had hij met welk ander meisje ook thuisgekomen, had ze iets in dezelfde trant gedaan.


    Daar heb je inderdaad gelijk in. Ze is gewoon verdrietig dat ze de controle over haar zoon kwijtraakt, en dat hij besloten heeft een relatie aan te gaan met iemand die zij niet voor hem heeft uitgekozen. dit heeft niets met jou te maken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Je moet dit inderdaad niet bij jezelf zoeken. In de eerste jaren had ik ook ontzettend veel problemen met mijn schoonmoeder en ze kon ook absoluut geen goed woord over mijn ouders zeggen. Uiteindelijk bleek ze inderdaad ontzettend in de knoop te zitten met zichzelf en kon ze haar zoon absoluut niet loslaten. Het is wel heel vervelend voor jou natuurlijk, maar probeer het niet op jezelf te betrekken en gun je schoonmoeder de ruimte om haar zoon te leren loslaten, hoe moeilijk dat ook is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankjulliewel allemaal. Dit had ik even nodig (:


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Oh zo'n ex-schoonmoeder had ik ook. Trek je er alsjeblieft niets van aan want je bent veel meel waard dan dat!


    oh darling

    3 woorden: Zij is ugh


    ©1998