• Dag allerliefste users!

De polls van de verschillende xOTM staan online. Dus het is stemmen geblazen! Kies je favoriete foto en gedicht en stem deze tot winnaar van de maand.
    Poll IOTM
    Poll POTM

Helaas waren er geen columns en verhalen ingezonden. Achter de schermen wordt nog besproken of we een nieuw thema gaan nemen of dat we het huidige gaan behouden. Indien jullie nog leuke thema's weten, mag je die laten weten. ^^

Opgelet: door omstandigheden telt het thema 'serie' voor Quiz of the Month voor de maand april én mei!

Veel stemplezier!
    De mods

[ bericht aangepast op 24 april 2015 - 15:15 ]

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Loop ik nu serieus achter of sinds wanneer wordt dat in het nieuwsforum gemeld, haha? Ik ga eens naar alle inzendingen kijken en dan stemmen. ^^

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Headey schreef:
    Loop ik nu serieus achter of sinds wanneer wordt dat in het nieuwsforum gemeld, haha? Ik ga eens naar alle inzendingen kijken en dan stemmen. ^^

Komt omdat er tegenwoordig zo weinig gestemd wordt op die polls. (:

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Achter de schermen wordt nog besproken of we een nieuw thema gaan nemen of voor een nieuw kiezen.

Ik begrijp deze zin niet echt.. Of voor een nieuw wat kiezen?

Verder zal ik eens naar de wél ingestuurde inzendingen kijken en eens zien op wie ik stemmen zal. ^^

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik heb gestemd! *O*

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

En dan vraag ik me toch af wat het is :x

Ich liebe dich 27.12.23

C6H12O6 schreef:
    En dan vraag ik me toch af wat het is :x

Wat weet je niet precies? =)

GandalfTheSexy schreef:
    (...)

Ik begrijp deze zin niet echt.. Of voor een nieuw wat kiezen?

Verder zal ik eens naar de wél ingestuurde inzendingen kijken en eens zien op wie ik stemmen zal. ^^

Er wordt gewoon besproken of we hetzelfde thema houden voor die 2 wedstrijden of dat we nieuwe thema's verzinnen voor de komende maand. =)

Headey schreef:

We zijn daar eens mee begonnen en dat ging 1 keer heel goed en daarna kwam het er meestal niet meer van. Of als er aan gedacht werd, was het nog maar 1 dag stemmen ofzo en dan heeft het ook geen nut meer. =)
    Nu dachten we er op tijd aan. ^^

Scandal schreef:
    (...)
    Wat weet je niet precies? =)

Wat het is, hahah. xOTM en al die andere dingetjes (:

Ich liebe dich 27.12.23

C6H12O6 schreef:
    (...)

Wat het is, hahah. xOTM en al die andere dingetjes (:

xOTM is een aanduiding voor de 5 verschillende officiële wedstrijden van Quizlet.
    Je hebt:
    - IOTM => Image of the Month
    - SOTM => Story of the Month (korte versie van SOTY/Story of the Year)
    - QOTM => Quiz of the Month
    - POTM => Poem of the Month
    - COTM => Column of the Month

Met deze wedstrijden kun je credits winnen. Je vindt ze terug in het wedstrijdensubforum, het zijn stickies. =)

Edit: als je nog ergens info over wil, roep je maar. =)

[ bericht aangepast op 24 april 2015 - 11:33 ]

Ik heb ook gestemd!
    Ik vond alle gedichten wel leuk, elk op een ander manier. Maar ik heb uiteindelijk mijn keuze kunnen maken. ^^

Ik wil een tuin vol egels

Scandal schreef:
    (...)
    xOTM is een aanduiding voor de 5 verschillende officiële wedstrijden van Quizlet.
    Je hebt:
    - IOTM => Image of the Month
    - SOTM => Story of the Month (korte versie van SOTY/Story of the Year)
    - QOTM => Quiz of the Month
    - POTM => Poem of the Month
    - COTM => Column of the Month

Met deze wedstrijden kun je credits winnen. Je vindt ze terug in het wedstrijdensubforum, het zijn stickies. =)

Edit: als je nog ergens info over wil, roep je maar. =)

Ik snap het helemaal :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Ik geloof dat die zin waar Yolanda het over had inderdaad anders op papier staat dan je bedoelde. :x

Straks zal ik even stemmen. :Y)

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Ik zie het nu pas echt wat er bedoeld werd. Er stond 2x nieuw, ipv nieuw en huidig. :')
    Oeps!

Het is de laatste dag om te stemmen! =)