Na 6 jaar is het eindelijk zover, ik zit in de eindexamenklas dus ik mag mee doen aan de stuntdag
We waren eigenlijk van plan om alle leerlingen te bombarderen met waterballonnen maar dat mag niet van de schoolleiding (we hebben echt moeten pleiten voor elk detail)
We zijn vanmiddag langer op school gebleven om spandoeken te maken en de trap te vullen met bekertjes water. Ook hebben we de lift gevuld met ballonen, overal memes opgehangen en een aantal lokalen verbouwd.
We gaan morgen de hele ochtend spelletjes doen en voetballen en in de middagpauze gaan we frikandellen uitdelen bij alle klassen (je had het gezicht moeten zien van de vakkenvuller toen ik vraag of er achter nog frikandellen lagen en zei dat ik 10 pakken van 20 nodig had). Om 1 uur mogen we met de hele school een waterballonnen gevecht doen en na schooltijd gaan we met z'n allen naar de Mac.
Helaas word het hier niet zo lekker weer. Dus dat wordt koukleumen bij het waterballonnen gevecht.
Ik hoop echt dat het goed verloopt omdat ik er best veel tijd in heb gestoken (moet wel als het comité uit 3 mensen bestaat waarvan er 1 niks doet en de ander niks met de klas bespreekt)
Wie heeft er nog meer stuntdag?
Wat gaan jullie doen?
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one