Okee, best veel topics over namen.. Maar dit wil ik wel weten: Wat voor naam wil je jou kind geven? Ik denk.. Meisje: Amy Jongen: Alex
So far away..
meisje : Lolita jongen : euhm normaal Martinez † naar men twiin brO
She cries. No one can hear her She's all alone <'3
Geen iedéé, Quiz namen zijn al moeilijk. haha en zo iets ga je later dan toch wel verzinnen met je man. Denk ik toch? Kinderen lijkt me verder harstikke leuk. 2 of zo. 3 word te veel denk x'D Xx Flowers
Meisje: Luna !! Jongen: Jonas !!
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Jongen; Kay meisje; weett ik nog niet :o
It's not the same without you.
Meisje; Eshter Anke Zoe Shavita Luca enzo. Jongen; Jonas Thomas Maarten Kevin Niels Andreas.<3
RoseLoverx -go too>- punchball !! =D
Meisje: Banaantje ^^ Jongen: Kiwi
Crack a bottle
Meisje: Fay of Samm Jongen: Sem of Tom. hou van korte namen en, nee geen tom van wege TomKaulitz, maar gewoon omdat ik die naam leuk vind
i need you like a heart needs a beat.
meisje: Hope jongen: Timothy [ik vind die naam wel iets hebben ^^]
We're all going to hell, and I am driving the bus
Meisje: Fay of Mary Jongen: Kevin
Meisje; Alleine, Elena, Asèna Jongen; Alexx, Matt, Whyatt, Dimitri (heb ik ergens gehoord ofzo, klinkt mooi)
a figment of your imagination
Meisje; Saliha en andere namen ben ik nu vergeten Jongen; Mohsin & nog paar En mij namen zijn anders dan de namen hier op quizlet want ik ben Marokkaans dus ik doe geef geen Nederlandse naam aan me kind
Meisje: Sakura, Karin, Naïma, Yasmine, Loïs Jongen: Ty, Tycho, Zack, Tomothy
I want my bloody cheese now!^^
meisjeugh : FemKe Jongeuhh : axEl
meisje; Kayleigh of Ashleigh of Texas jongen; Gonçalo [/al gaat iedereen dat verkeerd uitspreken/is Portugees] of Drew :]
Ik wil geen kind. Ik wil een pleegouder worden, en dan zie ik wel hoe ze heten x'D
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42