BoromirOfGondor schreef:
(...)
Dat is niet waar! Je bent absoluut goed genoeg! En mensen die vinden van niet, hebben het gewoon mis. Ik begrijp dat het leven nu even heel vervelend is, maar dat houdt ook weer op, echt waar. En wie weet? Misschien is hij wel hopeloos verliefd op je (zoals hij zou moeten zijn
)
Slaap lekker, als je dit nog leest. En anders goedemorgen, ik hoop dat deze dag beter wordt.
Zijn wel heeeel veel mensen die vinden van niet... En ik geloof dat nu eenmaal erg makkelijk, want in real life is het nu eenmaal ongeveer 't enigste wat ik hoor.
![:/ :/](/images/smilies/irritated.gif)
Wat dr voor zorgt dat ik het zelf ook ga geloven, ookal wil ik het niet. Maar het klinkt zo waar. Dat ik inderdaad niet zoveel voorstel.
Haha nee, hij valt denk ik niet op me. Gelukkig heb ik nog wel genoeg gezond verstand om dat wel te snappen en wel te weten dat ik 'm nu gewoon écht uit mijn hoofd moet gaan zetten. Leuk is anders but yeah.
Meh, nog veel beter is hetn iet. Had gisteren vet last van mijn knieën en nu van mijn armen. :') Mjah, zo even lekker NCIS verder kijken. Dat vrolijkt me altijd wel weer wat op.
Thanks though. You're awesome. Goodmorning. <3
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.