Hallo iedereen!
Ik zoek een cover voor mijn verhaal dat na de schriftelijke examens online zal komen
Titel verhaal
Ars vivendi, the art of living
Korte samenvatting verhaal
Ars Vivendi verteld het verhaal van twee jonge mensen wiens levens voorgoed veranderen als een paar dronken tieners besluiten te gaan rijden met een auto in een afgelegen gebied.
Sarah is bezig met een studie tot dierenarts en Joey is docent Engels op een middelbare school. Ze zijn op jonge leeftijd getrouwd en naar Amerika verhuisd. Samen zijn ze gelukkig . Ze hebben een klein appartementje in het centrum van een kleine stad en zijn nog steeds gek op elkaar.
Hun mooie bubbel spat spontaan uit elkaar als Sarah wordt aangereden terwijl ze in de duinen aan het paardrijden is. Ze raakt in een coma. Als ze een maand later ontwaakt blijkt dat haar hersenen lange tijd zonder zuurstof gezeten waardoor de linkerkant van haar lichaam verlamd is en ze epilepsie heeft. De klap die ze heeft gemaakt heeft er bovendien voor gezorgd dat ze een dwarslaesie heeft waardoor ze haar hele onderlichaam niet meer kan voelen.
Is hun liefde ook sterk genoeg om dit te overwinnen? Dat is de kunst van het leven
Eisen cover
Het liefst zachte kleuren
En Ars vivendi groter dan the art of living
Het liefst een zwierig lettertype
Overig
Ik ben je heel dankbaar als je een cover voor me maakt en ik zal jouw naam of een naam naar jouw keuze gebruiken voor één van de personages in mijn verhaal
[ bericht aangepast op 19 april 2015 - 21:47 ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one