• Ladies and gentlemen, boys and girls, get ready for this!





    Wat?
    Omdat iedereen vindt dat het forum dood is kwam ik op dit ideetje, de Quizlet doe-avonden zijn een soort spel en activiteit avonden. Verschillende activiteiten zijn bijvoorbeeld truth or dare, word wars, raadspelletjes, kortom een avond waarop Quizlet weer wat levend moet zijn.

    Wanneer?
    Ik had gedacht aan één keer in de week, ik stel voor dat we vanavond al eens iets doen en vanaf volgende week elke vrijdag.

    Activiteiten?
    Weet jij een leuke activiteit? Meld het aan me en ik zet het in het topic!

    Wanneer vindt welke activiteit plaats?
    Voor vanavond heb ik een poll voorzien, je kunt dus stemmen op een aantal activiteiten en degene met de meeste stemmen wordt gedaan. Voor de komende ''edities'' zal ik een agenda opstellen.

    Hoe laat dan?
    Om half zeven.

    Wat als ik dit niet leuk vind?
    Ween, ween, ween!

    Abonnementen:
    Een abonnement kost tien euro p.p. per jaar. Kidding ofcourse, het is lekker gratis!


    • Jarne || Debbaut
    • Fabiënne || Rhaella
    • Natas || Deadshot
    • Sylvie || Dylazing
    • Megan || Hawking
    • Amber || Dionysia
    • Gail || Herrera
    • Femke || Sirimiri
    • Jolijn || SPECS
    • Linde || RAB
    • Fanny || Aire
    • Lisa || Lisa
    • Kim || Dullahan
    • Tamara || Whatsapp
    • Britt || Hecuba
    • Loïs || Serenata
    • Belle || Blodsvept
    • Marie || Crucifix
    • Sam || Yoda
    • Jip || Wiarda
    • Marthe || Stelmaria
    • Kyle || Padeladelalala
    • Evelien || Yggdrasill
    • Anne || vonKrolock
    • Inge || Square
    • Sofie - Khan
    • Yolanda || GandalfTheSexy
    • Savannah || Ainigma
    • Yong Qing || Uptown
    • Bianca || FoxAngel
    • Sharon || HalfBloodPrince
    • Leah || Tywin
    • Eva || DarkGothic
    • Mette || Mette_Sprookjes
    • Nesi || Melville
    • Sanne || Chemicals
    • Noa || Littlefinger
    • Aria || Constellation


    Ideeën voor de avonden:
    • Movie Nights
    • Cards against humanity
    • Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Regels:
    • De huisregels van Quizlet
    • Heb respect voor elkaar!
    • Heb plezier!
    • Voor Truth or Dare
    • Voor de 'dare' opdrachten is het enkel toegestaan om dingen uit te halen bij deelnemers.
    • Geen kwetsende dingen!
    • Je laat weten dat je meedoet. Hoe laat je dit weten? Wees origineel!:Y)
    • Iedereen mag meedoen, geen vriendjespolitiek!
    • Als er tien minuten zijn verstreken, mag er een andere user worden gekozen.

    Agenda:
    29-03-2015 (ZO) Truth Or Dare!
    03-04-2015(VRIJ) Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!
    11-04-2015(ZA)

    Groetjes,
    Jarne

    SATURDAY: RAAD DE QUIZLETTER!!!

    Morgen is het weer een doe avond! Dit keer spelen we raad de quizletter.
    Je bedenkt een Quizletter en beschrijft deze eerst kort samengevat. Je kunt hier rekening houden met:
    ~Karakter
    ~Fandom
    ~Geslacht
    ~enzovoort.
    Hou het zo kort mogelijk.
    Users mogen dan ja/nee vragen stellen en de eerste die de user raad mag de volgende user bedenken.

    Regels:
    ~Meld je op voorhand aan dat je meedoet
    ~Wees duidelijk
    ~Wees leuk, geen geruzie
    ~Verdere Quizlet huisregels

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 19:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2015 - 10:54 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Lyla schreef:
    (...)
    Please, tell meee! PB


    Ben te tam om het via PB te doen, lol.
    Was eigenlijk zondag, maar oké. Ik was dus dood moe na de vlucht vanuit Rotterdam naar Barcelona (we moesten like om kwart voor drie opstaan, 's ochtends), dus toen we om drie uur dertig eindelijk in het appartement waren, ben ik rond vier uur even gaan maffen, haha. Dus dan kwam mij broertje mij wakker maken. Toen ik hem vroeg hoe laat het was, antwoordde hij "kwart over zeven". Abon, ik ga dus naar de salon en zet me even, waarna ik aan mijn moeder vraag waarom ze ons zo vroeg oproept. Je kan wel al raden wat er gebeurd was, begon ze me ronduit uit te lachen. Je kan wel al raden wat er gebeurd was, lol. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Moest je nu per se dat topic dicht doen met een onnodige reactie? D: we konden nog zo veel nuttige informatie in dat ene bericht droppen. D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauw, vierde topic al.


    -

    Mijn topics.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Uptown schreef:
    Moest je nu per se dat topic dicht doen met een onnodige reactie? D: we konden nog zo veel nuttige informatie in dat ene bericht droppen. D:


    Het is voor mezelf noodzakelijk dat ik het topic heb om jullie goed te kunnen informeren.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Tywin schreef:
    (...)

    Ben te tam om het via PB te doen, lol.
    Was eigenlijk zondag, maar oké. Ik was dus dood moe na de vlucht vanuit Rotterdam naar Barcelona (we moesten like om kwart voor drie opstaan, 's ochtends), dus toen we om drie uur dertig eindelijk in het appartement waren, ben ik rond vier uur even gaan maffen, haha. Dus dan kwam mij broertje mij wakker maken. Toen ik hem vroeg hoe laat het was, antwoordde hij "kwart over zeven". Abon, ik ga dus naar de salon en zet me even, waarna ik aan mijn moeder vraag waarom ze ons zo vroeg oproept. Je kan wel al raden wat er gebeurd was, begon ze me ronduit uit te lachen. Je kan wel al raden wat er gebeurd was, lol. :'D


    Leuke broer heb jij :'D hahahhaa x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hé, Jarne, weet je wel hoe goor die "komt voor de flikker" klinkt? Bakkes. Je bent duidelijk homo. :Y)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Ben te tam om het via PB te doen, lol.
    Was eigenlijk zondag, maar oké. Ik was dus dood moe na de vlucht vanuit Rotterdam naar Barcelona (we moesten like om kwart voor drie opstaan, 's ochtends), dus toen we om drie uur dertig eindelijk in het appartement waren, ben ik rond vier uur even gaan maffen, haha. Dus dan kwam mij broertje mij wakker maken. Toen ik hem vroeg hoe laat het was, antwoordde hij "kwart over zeven". Abon, ik ga dus naar de salon en zet me even, waarna ik aan mijn moeder vraag waarom ze ons zo vroeg oproept. Je kan wel al raden wat er gebeurd was, begon ze me ronduit uit te lachen. Je kan wel al raden wat er gebeurd was, lol. :'D

    HAHA OHMY, Het was dus helemaal niet kwart over zeven? Arme jij.


    -

    Gooi mij ook maar weer op de lijst, Jarne, ik doe nog even mee (:


    16 - 09 - '17

    Uptown schreef:
    (...)

    Leuke broer heb jij :'D hahahhaa x)


    Dat was het niet, lol. Het was dat het eigenlijk nog zondagavond 19:15 was en dat ik dus dacht dat het maandagochtend was. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Hé, Jarne, weet je wel hoe goor die "komt voor de flikker" klinkt? Bakkes. Je bent duidelijk homo. :Y)


    Mah, sèèg!

    Oké Sylvie!

    Van wie en voor wie was de dare eigenlijk?:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Lyla schreef:
    (...)
    HAHA OHMY, Het was dus helemaal niet kwart over zeven? Arme jij.


    Jawel, 's avonds. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Mah, sèèg!

    Oké Sylvie!

    Van wie en voor wie was de dare eigenlijk?:')


    Het woord flikker, gebruikt voor een homo, ik wel afgeleid van iets hé, Jarne. (cat)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Jawel, 's avonds. :'D

    Ooooh, ik snapte het dus verkeerd. Lief broertje idd xd


    -

    Debbaut schreef:
    (...)

    Mah, sèèg!

    Oké Sylvie!

    Van wie en voor wie was de dare eigenlijk?:')


    Van Marleen naar mij. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys