• Hooi! :'D

    Op dit huidige moment zit ik bij Marleen (SonOfBoromir -> Kidding, BoromirOfGondor) thuis achter haar laptop. En natuurlijk op haar über-stoel.
    Door een stomme weddenschap die ik helaas heb verloren (MARLEEN! NEEM DAN OOK NIET ZO'N STOMME MOEILIJKE USERNAME!) heb ik mijn username moeten veranderen naar GandalfTheSexy.

    Dusja....
    Cwtch -> GandalfTheSexy


    Mijn profiel wordt later aangepast en zodra het weer kan (18 mei, onthoudt deze datum allemaal! ZEER BELANGRIJK!) komt Cwtch weer terug. Tenzij ik een andere -leukere- username heb verzonnen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 14:03 ]

    Is Gandalf sexy, of toch liever Boromir?

    17.1% (6 stemmen)
     
    Gandalf!

    11.4% (4 stemmen)
     
    Boromir!

    11.4% (4 stemmen)
     
    Yolanda ^^

    8.6% (3 stemmen)
     
    Marleen :3

    37.1% (13 stemmen)
     
    Badeend

    14.3% (5 stemmen)
     
    Cirkels


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Yolanda: Waarom denk je? Ik dacht speciaal aan jou tijdens het invullen van de optie ''Cirkels''. :Y)

    Edit: In de kamer waarin wij ons bevinden zitten overigens (helaas) geen (knappe) jongens. Bij jou misschien, maar hier zitten wij met z'n 2'en. Van het vrouwelijke geslacht. :Y)


    Sorry, ik schijn jongens tegenwoordig als genderneutrale aanspreekvorm te gebruiken. :'D Meiden, bedoelde ik. Maar dat maakt het niet oké! VERRADEN. VERRADEN BEN IK. Grr. (cat)

    Nou moest ik wel op de badeend stemmen. (Sorry, allebei, maar niemand kan op tegen de voluptueuze rondingen van die gele stukjes plastic.) (Behalve vierkanten. Maar die stonden er NIET TUSSEN.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Debbaut schreef:
    O jee...

    Nooit een weddenschap aangaan die betrekking heeft tot Quizlet.nl.
    Als u dit toch doet kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Shht, kom kom Inge, niet huilen. Iedereen waardeert vierkanten meer dan cirkels.


    Dankje, Jarne. Ik wist dat ik op jou zou kunnen rekenen. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dankje, Jarne. Ik wist dat ik op jou zou kunnen rekenen. :3


    Daarvoor zijn ''Partners In Square'' nu eenmaal.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg. What you doing to yourself Yoyo? Yolanda is sexy and she knows it *O*


    † Love? I want to sleep.

    Ik ken de pijn van weddenschappen, haha. Deze is genius. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Dan ben ik toch wel benieuwd naar die weddenschap. Je username vind ik echt leuk, hoewel ik Cwtch leuker vind.

    Ik was er heilig van overtuigd dat je anders heette en dus niet Yolanda, hoe kom ik daar dan weer bij?


    Physics is awesome

    Noo wat een heftige poll.
    Ik ben toch voor Marleen gegaan. Want ja..(bloos)

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 14:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Badeenden staan voor!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    Badeenden staan voor!


    Mijn hond zal zo blij zijn. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Sorry, ik schijn jongens tegenwoordig als genderneutrale aanspreekvorm te gebruiken. :'D Meiden, bedoelde ik. Maar dat maakt het niet oké! VERRADEN. VERRADEN BEN IK. Grr. (cat)

    Nou moest ik wel op de badeend stemmen. (Sorry, allebei, maar niemand kan op tegen de voluptueuze rondingen van die gele stukjes plastic.) (Behalve vierkanten. Maar die stonden er NIET TUSSEN.)


    Yolanda: Wauw. De wereld zit tegenwoordig dus nog voller met jongens dan ik dacht. MEER KEUZE! MEER MOGELIJKHEID OM EEN KNAPPE PRINS TEGEN TE KOMEN DIE MIJ OOK LEUK VINDT! _O_

    En ik durf momenteel niet meer te typen met Marleen naast mij die niet wil dat ik typefouten maak op haar account.... :x IK BEN BANG! HELP ME!
    (voutvoutvout voot Marlen! :Y) .

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 15:24 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor



    Marleen: Yolanda wil deze knappe prins graag.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Debbaut schreef:
    (...)

    Daarvoor zijn ''Partners In Square'' nu eenmaal.^^

    In Square? In Inge? Oo

    En badeend! Sowieso ^^
    En oh my god, Yolanda, ik ga nooit met iemand een weddenschap hier aan XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BoromirOfGondor schreef:



    Marleen: Yolanda wil deze knappe prins graag.


    Hij heeft wel een heel hippe kroon. Ik ben jaloers.

    En Yolanda, nope, sorry, je verkoos de cirkels boven de vierkanten. Ik kan je niet meer helpen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Madrugada schreef:
    (...)
    In Square? In Inge? Oo

    En badeend! Sowieso ^^
    En oh my god, Yolanda, ik ga nooit met iemand een weddenschap hier aan XD


    In mij? D: Ik heb een hoop medevierkanten. Trafalgar Square, bijvoorbeeld. Daar passen we wel "in". :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan