• Hooi! :'D

Op dit huidige moment zit ik bij Marleen (SonOfBoromir -> Kidding, BoromirOfGondor) thuis achter haar laptop. En natuurlijk op haar über-stoel.
    Door een stomme weddenschap die ik helaas heb verloren (MARLEEN! NEEM DAN OOK NIET ZO'N STOMME MOEILIJKE USERNAME!) heb ik mijn username moeten veranderen naar GandalfTheSexy.

Dusja....
    Cwtch -> GandalfTheSexy

Mijn profiel wordt later aangepast en zodra het weer kan (18 mei, onthoudt deze datum allemaal! ZEER BELANGRIJK!) komt Cwtch weer terug. Tenzij ik een andere -leukere- username heb verzonnen.

[ bericht aangepast op 18 april 2015 - 14:03 ]

Is Gandalf sexy, of toch liever Boromir?

17.1% (6 stemmen)

Gandalf!

11.4% (4 stemmen)

Boromir!

11.4% (4 stemmen)

Yolanda ^^

8.6% (3 stemmen)

Marleen :3

37.1% (13 stemmen)

Badeend

14.3% (5 stemmen)

Cirkels

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik hou van de escalatie die in dit topic gaande is en wauw die prins doet het m echt.

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Freckle schreef:
    Ik hou van de escalatie die in dit topic gaande is en wauw die prins doet het m echt.

SORRY. Ik ben niet iemand die meme's post, maar deze kon ik niet voorbij laten gaan.

[ bericht aangepast op 18 april 2015 - 15:58 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

SORRY. Ik ben niet iemand die meme's post, maar deze kon ik niet voorbij laten gaan.

We zien je meme niet :'(

Rest in Peace, Son of Gondor

BoromirOfGondor schreef:
    (...)

We zien je meme niet :'(

Ik wel. :c Wacht, ik kan het whatsappen.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

Ik wel. :c Wacht, ik kan het whatsappen.

Naar wie? Ik (Yolanda) heb hier geen internetverbinding (zo in de bus hopelijk pas). Marleen wel ofcourse. xd

Rest in Peace, Son of Gondor

BoromirOfGondor schreef:
    (...)

Naar wie? Ik (Yolanda) heb hier geen internetverbinding (zo in de bus hopelijk pas). Marleen wel ofcourse. xd

Ik had er al aan gedacht dat Yolanda geen internet zou hebben, dus heb ik geprobeerd het naar Marleen te sturen. Ik schijn zelf om een of andere reden geen internetverbinding op mijn telefoon te hebben, terwijl ik gewoon thuis zit en internet op mijn laptop het prima doet. Diepe zucht. :'D

En hé, nu werkt het plaatje hier op Q ook niet meer voor mij. Jullie hebben het stukgemaakt. Ik zoek wel gewoon een andere. :p

Haha bedankt Inge, makes it even better. Maakt me wat vrolijker gedurende het studeren van Celtic

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Hahahaha, omg, stelletje Mafketels! x'D

Badeendjes ftw btw!

Debbaut schreef:
    O jee...

Nooit een weddenschap aangaan die betrekking heeft tot Quizlet.nl.
    Als u dit toch doet kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Rhaella schreef:
    (...)

Echt niet? Ik wilde net een klacht indienen bij een mod. :c ghehe

OT: Jeeeees wat is het wennen aan deze username! Vreselijk! :'D Hahahah

McCarthy schreef:
    Dan ben ik toch wel benieuwd naar die weddenschap. Je username vind ik echt leuk, hoewel ik Cwtch leuker vind.

Ik was er heilig van overtuigd dat je anders heette en dus niet Yolanda, hoe kom ik daar dan weer bij?

Op de een of andere manier kwamen we op het onderwerp wie uit LOTR/The Hobbit het meest sexy was. En toen was het Gandalf The Sexy. En toen moest ik Marleens username raden en als me dat niet lukte moest ik GandalfTheSexy als username nemen en anders zou zij dat doen. :p

Hoe dacht je dan dat ik heette? :'D

GandalfTheSexy schreef:
    (...)

Op de een of andere manier kwamen we op het onderwerp wie uit LOTR/The Hobbit het meest sexy was. En toen was het Gandalf The Sexy. En toen moest ik Marleens username raden en als me dat niet lukte moest ik GandalfTheSexy als username nemen en anders zou zij dat doen. :p

Hoe dacht je dan dat ik heette? :'D

Leuk om te weten dat er sowieso iemand de username GadalfTheSexy zou krijgen/nemen. Alleen jammer dat jij de weddenschap hebt verloren.

Dat weet ik dus niet, maar ik was er dus van overtuigd dat Yolanda de voornaam van Square was/is.

Physics is awesome

McCarthy schreef:
    (...)

Leuk om te weten dat er sowieso iemand de username GadalfTheSexy zou krijgen/nemen. Alleen jammer dat jij de weddenschap hebt verloren.

Dat weet ik dus niet, maar ik was er dus van overtuigd dat Yolanda de voornaam van Square was/is.

Ghehe dat wel ja, hahah. En inderdaad. Nu ben ik zeer zielig! :p

Dan moet jij gedacht hebben dat ík Inge heette! Aangezien Square haar voornaam Inge is. :Y)

GandalfTheSexy schreef:
    (...)

Echt niet? Ik wilde net een klacht indienen bij een mod. :c ghehe

OT: Jeeeees wat is het wennen aan deze username! Vreselijk! :'D Hahahah

Dat was de derde reactie in het topic en nu pas reageer je er op.:'c

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    (...)

Dat was de derde reactie in het topic en nu pas reageer je er op.:'c

Omdat een mod het quotte (hoe the hell gaat het werkwoord ''quoten'' eigenlijk? Lol.) en het dan rechtstreeks daartegen was. :Y)