Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Ik ben fucking down en ik haat even alles en iedereen for no reason. Oh well, waarom bestaat er niet een pil waar je blij van wordt of zo die geen drug is. :'D
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Ik voel me een emotioneel wrak. Het enige wat ik wil is iemand die me knuffelt en verder niks zegt of commentaar op me heeft - is dat nu zo veel gevraagd?
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Ja hoor, jou is alles op een bordje aangereikt, maar als ik probeer te praten over mijn baan waar ze me rot behandelen, komt je reactie neer op: pech gehad! We krijgen niet allemaal goed betaalde baantjes aangeboden, lieve schat.
Rhaella schreef: Ik voel me een emotioneel wrak. Het enige wat ik wil is iemand die me knuffelt en verder niks zegt of commentaar op me heeft - is dat nu zo veel gevraagd?
Pff, ook al gaat het terug beter.. De schade is er nog steeds. Het raakt me nog altijd, I was so stupid. Er zijn maar weinig mensen die me zouden begrijpen, maar die ken ik niet. Het heeft geen zin alles te vertellen aan iemand die ik ken.