Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
+ Ik haat het dat kleine veranderingen of in ieder geval dingen die mij niet aanstaan, mijn hele humeur kunnen verpesten en dat het dan meteen zo ver gaat dat ik mezelf weer helemaal ga haten terwijl ik daar praktisch niks aan kon doen?
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Oké, het was niet netjes van me om in je lades te kijken, maar blujkbaar was het nodig omdat je niet eerlijk tegen me was.
//
Het moment dat je weer een geweldig idee hebt voor een nieuw verhaal. Denk alleen dat het weer te heftig zal zijn voor de meeste mensen. Ik ga het maar niet hier plaatsen en voor mezelf houden.
Hahaha lees ik in mijn dagboek terug die al sinds september over niks ander gaat dan over HEM
"Hij vind mij nog steeds niet meer leuk, maar ik hem nog steeds wel."
Joh Linda meen je... als je slaapt droom je alleen nog maar over hem. Je krijgt zweethanden als je hem ziet op school en je kan je ogen niet van hem af houden. Je hebt zelfs een foto van HEM in je dagboek gestopt
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about