• Hey ,
    Ik ben wel eens interesserd wat voor afkomst of geloof jullie hebben. Of welk geloof/ afkomst jijzelf interessant vindt en waarom. Ik ben half Servisch en half Kosovaars en ik ben moslim.


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Rhaella schreef:
    Ik ben Nederlands en officieel gezien christelijk, maar zelf ben ik eerder een atheïst.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben half Duits, ik ben losjes katholiek opgevoed en ik heb nog eerste communie gedaan, maar ik weet eigenlijk niet precies wat ik geloof. Ik sluit niet uit dat er "iets" is, maar mijn iets is niet echt hetzelfde als dat wat de kerk zich voorstelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nederlands en katholiek opgevoed, maar ik geloof daar niet meer in. Ik denk dat iedereen een eigen realiteit heeft wat betreft religie, en ik ben de mijne nog aan het zoeken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben Nederlands, maar mijn voorvoorvoorvaderen (ergens in 1800) komen uit Frankrijk en ik haat Frankrijk :Y)
    Ik ben niet gelovig, maar ik ga wel naar de kerk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben half Surinaams en ik ben overwegend humanist en agnost.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het hindoisme


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Homan schreef:
    ik ben Nederlands en ik ben christen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben Nederlands en 1/8 Duits.
    Ik heb geen idee hoe het met mijn voorouders zit. Ik ben van plan binnenkort een stamboom door te nemen van mn familie :')

    Verder ben ik niet gelovig opgevoed. Mn opa en oma wel, die waren protestants.
    Zelf geloof ik wel in 'iets', maar ik ben nog zoekende wat dat 'iets' is.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    100% Nederlands en ik heb niet echt een religie. Ik ben alleen een beetje spiritueel en bijgelovig


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ben 1/8 Indonesisch en voor de rest Nederlands. Ik ben naar christelijke scholen gegaan en heb zelfs protestantse familie, maar mijn ouders hebben me 'neutraal' opgevoed. Het boeit hun niet wat ik geloof. Ik Ik ben atheïst


    Seasons will change, but I shall remain