• Hey Q'ers!

    22 April is het eindelijk zo ver. Avengers Age of Ultron komt uit in Nederland, en aangezien ik maar een echte vriendin heb (die geen flauw benul heeft wat Marvel is) en ik liever niet alleen wil voor de zoveelste keer dacht ik; Waarom geen meeting?
    En natuurlijk samen gaan met meerdere Marvel liefhebbers is altijd veel leuker!

    Locatie
    Utopolis in Emmen, Drenthe.
    Link.

    Wanneer
    22 April dat valt op een woensdag, of als er mensen niet kunnen op zaterdag de 25e.

    Wie
    Cormac Marjolien, 21.

    Ik heb nog nooit een meeting geregeld trouwens, dus dit is de eerste keer. :')
    Iedereen is welkom of course!
    Ik hoor het graag. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    SamWinchester schreef:
    ik wil heeeel graag meegaan maar ik zit helaas met het reizen (no_chears)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bump. (bloos)
    Hoe zit het met deze plannen?

    Het schijnt dat ik woensdag juist niet kan. We hebben kaartjes voor een toneelstuk die avond die al heel lang geleden zijn besteld. Ik ga nu in ieder geval donderdagavond met mijn zusje (want zaterdag kan zij dus weer niet), maar ik zou er op zich niets op tegen hebben om daarna nog een keer te gaan voor een Q meeting, als dat uitkomt. De meeste avonden heb ik wel tijd. Voor zover ik begrijp zijn er tot nu toe maar drie mensen van Q die zouden willen komen? Jij, Marjolein, als topicstarter, Marleen, en ik? Kunnen we dan niet een moment vinden waarop we allemaal kunnen? Als jullie nog willen, tenminste.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bump. (bloos)
    Hoe zit het met deze plannen?

    Het schijnt dat ik woensdag juist niet kan. We hebben kaartjes voor een toneelstuk die avond die al heel lang geleden zijn besteld. Ik ga nu in ieder geval donderdagavond met mijn zusje (want zaterdag kan zij dus weer niet), maar ik zou er op zich niets op tegen hebben om daarna nog een keer te gaan voor een Q meeting, als dat uitkomt. De meeste avonden heb ik wel tijd. Voor zover ik begrijp zijn er tot nu toe maar drie mensen van Q die zouden willen komen? Jij, Marjolein, als topicstarter, Marleen, en ik? Kunnen we dan niet een moment vinden waarop we allemaal kunnen? Als jullie nog willen, tenminste.


    Ik ben nog steeds helemaal voor.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    Bump. (bloos)
    Hoe zit het met deze plannen?

    Het schijnt dat ik woensdag juist niet kan. We hebben kaartjes voor een toneelstuk die avond die al heel lang geleden zijn besteld. Ik ga nu in ieder geval donderdagavond met mijn zusje (want zaterdag kan zij dus weer niet), maar ik zou er op zich niets op tegen hebben om daarna nog een keer te gaan voor een Q meeting, als dat uitkomt. De meeste avonden heb ik wel tijd. Voor zover ik begrijp zijn er tot nu toe maar drie mensen van Q die zouden willen komen? Jij, Marjolein, als topicstarter, Marleen, en ik? Kunnen we dan niet een moment vinden waarop we allemaal kunnen? Als jullie nog willen, tenminste.


    Hehe Marjolien is de naam, die foutjes zie ik vaker. Dus niet op de premiere zelf maar op zaterdag?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb trouwens gelezen dat er geen eind scène is volgens Josh Whedon?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Omg, ik herken het probleem van Cormac echt precies. Maar helaas is Emmen voor mij bijna 3 uur reizen.. Dus dat wordt hem niet, toch wilde ik even een reactie achterlaten om jullie heel erg veel plezier te wensen! Het is wel echt een superidee!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Altaria schreef:
    Omg, ik herken het probleem van Cormac echt precies. Maar helaas is Emmen voor mij bijna 3 uur reizen.. Dus dat wordt hem niet, toch wilde ik even een reactie achterlaten om jullie heel erg veel plezier te wensen! Het is wel echt een superidee!


    Dat lijkt voor heel veel mensen zo te zijn. Jammer! :c



    Cormac schreef:
    (...)

    Hehe Marjolien is de naam, die foutjes zie ik vaker. Dus niet op de premiere zelf maar op zaterdag?


    Oeps, sorry. :x Marjolien, ik zal het proberen te onthouden.

    Zaterdag is voor mij prima, maar ik geloof dat dat voor Marleen niet goed uitkwam? Ik zou op zich ook op vrijdag, zondag of maandag kunnen, maar ik weet niet hoe dat voor jullie zit?

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 17:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oeps, sorry. :x Marjolien, ik zal het proberen te onthouden.

    Zaterdag is voor mij prima, maar ik geloof dat dat voor Marleen niet goed uitkwam? Ik zou op zich ook op vrijdag, zondag of maandag kunnen, maar ik weet niet hoe dat voor jullie zit?


    Vrijdag mag ook. Ik krijg Zaterdag 's Avonds mijn neefje hier voor het eerst om op te passen (die op 1 April is geboren) was ik helemaal vergeten dus wachten we wel even af welke dag Marleen goed uit komt. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cormac schreef:
    (...)

    Vrijdag mag ook. Ik krijg Zaterdag 's Avonds mijn neefje hier voor het eerst om op te passen (die op 1 April is geboren) was ik helemaal vergeten dus wachten we wel even af welke dag Marleen goed uit komt. ^^


    Aw, wat leuk. Nog gefeliciteerd! ^^ 1 april, dat is nog eens een geboortedatum, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw, wat leuk. Nog gefeliciteerd! ^^ 1 april, dat is nog eens een geboortedatum, haha.


    Haha dank je wel! & Mijn moeder zei al van te voren dat het vast 1 April wordt. :')

    Als het door gaat draag ik mijn Captain America t shirt. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kan zaterdag echt niet, want ik heb een vriendin beloofd dat ik op haar verjaardag zou komen. En ze echt heel lief, dus dat wil ik niet missen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    Ik kan zaterdag echt niet, want ik heb een vriendin beloofd dat ik op haar verjaardag zou komen. En ze echt heel lief, dus dat wil ik niet missen!


    Haha, nee, dat is dan logisch. (:
    Maar vrijdag?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, nee, dat is dan logisch. (:
    Maar vrijdag?


    Vrijdag kan ik wel


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik had graag gekomen, maar het ligt helaas net wat te ver weg, haha. Wel een leuk idee, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Vrijdag kan ik wel


    Beter! :3

    Jammer genoeg staan de tijden er nog niet op. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus