• Beste users,
    Zoals wij al eerder hebben aangegeven, zijn ook wij achter de schermen actief bezig met het leuker maken van Quizlet en het promoten van Quizlet. Eén van de ideeën waar we het meest enthousiast over waren, was om de officiële Quizlet facebook pagina echt actief te maken. Tot nu toe was deze pagina onder het beheer van Rutger en kon enkel hij er posts op plaatsen. Aangezien hij weinig tijd heeft om zich met deze facebookpagina bezig te houden, werd er niet zo veel mee gedaan. Maar vanaf vandaag kunnen wij ook posts gaan plaatsen op de Quizlet pagina! Deze pagina, die nu al meer dan 2000 likes heeft, zal vanaf nu dus veel actiever gaan worden dan het tot op heden was!

    Wat voor berichten zullen hier zoal op verschijnen?
    - Nieuwsberichten uit het nieuwssubforum
    - Belangrijke (algemene) topics waar we je op zullen wijzen
    - Wanneer Quizlet uitvalt kunnen wij jullie via deze pagina ook op de hoogte houden, als wij enige informatie van Rutger hebben gekregen.
    - Leuke initiatieven van users / topics waar je echt eens een kijkje in moet nemen volgens ons.

    Het zijn dus wel degelijk relevante berichten.

    Waar vind ik de facebookpagina van Quizlet?
    Deze vind je door rechts bovenin op de F van facebook te klikken. Of gewoon door op deze link te klikken.
    https://www.facebook.com/pages/Quizletnl/140639422661503

    Dus liken die pagina! Dan krijg je onze berichten in je newsfeed te zien!

    Tot zo ver het nieuws van vandaag!
    Groetjes,
    Emma en de mods!

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 19:39 ]

    Ik zit zo goed als nooit op Facebook, maar zoals katl1 zegt, hoe meer reclame, hoe beter. Go Facebookers. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat valt op twee manieren te bekijken, er had ook een bericht richting Emma of de mods kunnen gaan met het idee om een tweede 'officiële pagina' te maken (waar het nu met de 'mosterd na de maaltijd commentaren op neer komt') De officiële pagina blijft de officiële, en wat jullie eerst, naar mijn idee, wilden doen was een fanpagina oprichten. Die kan dus prima naast de officiële pagina bestaan. Jullie kunnen bijvoorbeeld dingen benadrukken die wij niet mogen vanwege de functie als officiële en onpartijdige pagina. Denk hierbij aan inzendigen van een wedstrijd, stories van SOTY etc.

    Ik zie het probleem niet echt als ik heel eerlijk ben en vind sommige reacties echt een beetje kinderachtig, het blijft de site van Rutger, hij heeft het vrijgegeven omdat we zoveel plannen hebben met Q en dan krijgen we dit. Wat was er gebeurd als hij bijvoorbeeld had gezegd: 'ik ben het er helemaal niet mee eens dat er nog een pagina is gemaakt'?

    Hebben we allemaal hetzelfde doel om Q weer populair te maken, en krijgen we dit gedoe weer...

    Grimlock schreef:
    Dat valt op twee manieren te bekijken, er had ook een bericht richting Emma of de mods kunnen gaan met het idee om een tweede 'officiële pagina' te maken (waar het nu met de 'mosterd na de maaltijd commentaren op neer komt') De officiële pagina blijft de officiële, en wat jullie eerst, naar mijn idee, wilden doen was een fanpagina oprichten. Die kan dus prima naast de officiële pagina bestaan. Jullie kunnen bijvoorbeeld dingen benadrukken die wij niet mogen vanwege de functie als officiële en onpartijdige pagina. Denk hierbij aan inzendigen van een wedstrijd, stories van SOTY etc.

    Ik zie het probleem niet echt als ik heel eerlijk ben en vind sommige reacties echt een beetje kinderachtig, het blijft de site van Rutger, hij heeft het vrijgegeven omdat we zoveel plannen hebben met Q en dan krijgen we dit. Wat was er gebeurd als hij bijvoorbeeld had gezegd: 'ik ben het er helemaal niet mee eens dat er nog een pagina is gemaakt'?

    Hebben we allemaal hetzelfde doel om Q weer populair te maken, en krijgen we dit gedoe weer...

    Amen.
    We kunnen tenslotte niet voor iedereen goed doen zo blijkt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Grimlock schreef:
    Dat valt op twee manieren te bekijken, er had ook een bericht richting Emma of de mods kunnen gaan met het idee om een tweede 'officiële pagina' te maken (waar het nu met de 'mosterd na de maaltijd commentaren op neer komt') De officiële pagina blijft de officiële, en wat jullie eerst, naar mijn idee, wilden doen was een fanpagina oprichten. Die kan dus prima naast de officiële pagina bestaan. Jullie kunnen bijvoorbeeld dingen benadrukken die wij niet mogen vanwege de functie als officiële en onpartijdige pagina. Denk hierbij aan inzendigen van een wedstrijd, stories van SOTY etc.

    Ik zie het probleem niet echt als ik heel eerlijk ben en vind sommige reacties echt een beetje kinderachtig, het blijft de site van Rutger, hij heeft het vrijgegeven omdat we zoveel plannen hebben met Q en dan krijgen we dit. Wat was er gebeurd als hij bijvoorbeeld had gezegd: 'ik ben het er helemaal niet mee eens dat er nog een pagina is gemaakt'?

    Hebben we allemaal hetzelfde doel om Q weer populair te maken, en krijgen we dit gedoe weer...


    Ik weet niet of het op mij slaat, gezien ik de fanpagina beheer, maar ik heb er geen problemen mee dat de officiële pagina wat actiever wordt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Grimlock schreef:
    Dat valt op twee manieren te bekijken, er had ook een bericht richting Emma of de mods kunnen gaan met het idee om een tweede 'officiële pagina' te maken (waar het nu met de 'mosterd na de maaltijd commentaren op neer komt') De officiële pagina blijft de officiële, en wat jullie eerst, naar mijn idee, wilden doen was een fanpagina oprichten. Die kan dus prima naast de officiële pagina bestaan. Jullie kunnen bijvoorbeeld dingen benadrukken die wij niet mogen vanwege de functie als officiële en onpartijdige pagina. Denk hierbij aan inzendigen van een wedstrijd, stories van SOTY etc.

    Ik zie het probleem niet echt als ik heel eerlijk ben en vind sommige reacties echt een beetje kinderachtig, het blijft de site van Rutger, hij heeft het vrijgegeven omdat we zoveel plannen hebben met Q en dan krijgen we dit. Wat was er gebeurd als hij bijvoorbeeld had gezegd: 'ik ben het er helemaal niet mee eens dat er nog een pagina is gemaakt'?

    Hebben we allemaal hetzelfde doel om Q weer populair te maken, en krijgen we dit gedoe weer...


    We wilden geen tweede officiële pagina oprichten omdat dit onze site niet is. Als Rutger de eerste al niet uit handen wilt geven, gaat hij al helemaal geen toestemming geven voor een tweede. Daarom hebben we dus een fanpagina opgericht. Vooral omdat Rutger de touwtjes dus niet uit handen wilde geven wij Q op social media toch graag actief zagen.
    Ik vind ook dat ze prima naast elkaar kunnen bestaan, maar het was vooral omdat die andere dus niet actief was, opricht. Daar raken we dus een beetje teleurgesteld van, want wij bedenken wat nieuws en dan lijkt het gewoon een beetje alsof jullie erachteraan lopen (dan pas, natuurlijk, want het kwam niet eerder uit jullie zelf), omdat het lijkt alsof wij gewoon heel erg ons best doen en jullie er gewoon achteraan hobbelen met dingen die wij eigenlijk bedenken en uitvoeren. Dat is natuurlijk maar een heel klein beetje, want aan de andere kant is het natuurlijk ook goed dat de FB pagina actief wordt, alleen jammer dat het nu zo erna komt.

    Ik vind je trouwens wel erg negatief en een tikkeltje overdreven reageren. Rutger hoeft geen toestemming te geven voor een fanpagina, juist omdat het een fanpagina is een geen officiële.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 22:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel even benadrukken dat mijn reactie niet negatief bedoeld was op de pagina, ik heb het gewoon niet op FB en dat wilde ik benadrukken.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zal voortaan mijn mond houden, sorry.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 22:23 ]


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Ik zal voortaan mijn mond houden, sorry.

    Van mij mag je mening geven (:
    Graag zelfs. Ik bedoel in het algemeen, niet alleen in dit topic.

    Wat is het probleem dan? Waarom het 'ja, alleen maar net nu wij eraan begonnen zijn humhumhumhum...' Er is aangegeven dat we achter de schermen ook met dingen bezig zijn, er is aangegeven dat we het zouden melden als er dingen waren die overeen kwamen. Er is in sommige van die betreffende topics al gezegd 'wij zijn hiermee bezig of hadden dat idee, misschien kan het zo, of werkt het zo beter' (kijk naar het gidsen topic als je een voorbeeld wil)

    Ik ben helemaal niet negatief en gaf een voorbeeld van wat ook had kunnen gebeuren. Dat is niet het geval omdat jullie een fansite hebben opgericht, maar ga dan ook niet zeggen dat we met dingen achter users aanhobbelen omdat we eerst (met Rutger moeten) overleggen en niet klakkeloos van alles online zetten als sommige dingen niet haalbaar zijn. Voor officiële dingen hebben we overleg, spreken we alles af en dan pas plaatsen we het. Er zijn meer dingen die overeen komen, het zal ook een mirakel zijn als 100 mensen met daadwerkelijk 100 verschillende ideeën zijn, en ik denk dat iedereen wel eens ervaring heeft met dezelfde ideeën hebben als een ander.

    jeeeeej


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Hé, jullie moeten ook niet alles zo serieus opvatten. Ik dacht dat jullie wel van wat sarcastische geintjes hielden.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat we hieruit kunnen concluderen dat dit een van de ideeën was die, zoals Emma het in het mededelingstopic mooi verwoorde, "raakvlakken heeft tussen de ideeën die de afgelopen week door users zijn bedacht'. =P
    Dat topic was er dus namelijk om die reden gekomen. Wanneer er terecht opgemerkt was dat er minder users online waren enzo, zijn we achter de schermen ook begonnen. En aangezien het bij ons altijd een beetje langer duurt, zagen we dat bijvoorbeeld jullie FB-pagina heel hard op het idee leek dat we aan Rutger toestemming wilden vragen om het met het moderatorteam over te nemen.

    Het idee van de FB-fanpagina ging gewoon eerder in werking. En zoals Natascha (juist geschreven?) al mooi verwoorde: "Great minds think alike".
    Ik vind ook zeker dat de twee pagina's naast elkaar kunnen bestaan. Want we merkten al op dat jullie een story van SOTY hebben gepromoot. En aangezien users in het algemeen niet graag hebben dat we vanuit de crew, zoals in de nieuwsbrief, items van wedstrijden waarvan de polls nog moeten komen of bezig zijn, posten, hadden we voor onszelf al besloten zoiets niet te doen. Zoiets doet de FB-fanpage dus wel.
    Ik denk ook dat, het moet zich nog uitwijzen in de praktijk, de officiële wat meer informatiever gaat zijn en de fanpage de 'leuke', om het zo te zeggen. Mettertijd zullen we het wel merken. =)

    Ik wil graag nog wel een bepaalde 'zin' verduidelijken. Ik weet niet meer wie die allemaal gezegd heeft, maar het kwam erop neer dat Rutger de FB-pagina niet uit handen wou geven. Die zin klopt niet helemaal aangezien hij nooit iets gezegd heeft over aan het aan de crew uit te leveren. Die zin ging echt over het uit handen te geven aan users, zoals bij het Twitter-account, niet over het algemeen. Dat wou ik nog wel even verduidelijken. =)

    Ik ben echt benieuwd naar hoe de officiële FB-pagina gaat verlopen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is alleen maar goed om de officiële pagina actiever te maken, gezien die meer dan 2000 likes heeft en dus al een veel groter publiek heeft. :'D En die is dan gewoon vanuit Quizlet en de fanpage is vanuit Quizlet-users! (:


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Scandal schreef:
    Ik denk dat we hieruit kunnen concluderen dat dit een van de ideeën was die, zoals Emma het in het mededelingstopic mooi verwoorde, "raakvlakken heeft tussen de ideeën die de afgelopen week door users zijn bedacht'. =P
    Dat topic was er dus namelijk om die reden gekomen. Wanneer er terecht opgemerkt was dat er minder users online waren enzo, zijn we achter de schermen ook begonnen. En aangezien het bij ons altijd een beetje langer duurt, zagen we dat bijvoorbeeld jullie FB-pagina heel hard op het idee leek dat we aan Rutger toestemming wilden vragen om het met het moderatorteam over te nemen.

    Het idee van de FB-fanpagina ging gewoon eerder in werking. En zoals Natascha (juist geschreven?) al mooi verwoorde: "Great minds think alike".
    Ik vind ook zeker dat de twee pagina's naast elkaar kunnen bestaan. Want we merkten al op dat jullie een story van SOTY hebben gepromoot. En aangezien users in het algemeen niet graag hebben dat we vanuit de crew, zoals in de nieuwsbrief, items van wedstrijden waarvan de polls nog moeten komen of bezig zijn, posten, hadden we voor onszelf al besloten zoiets niet te doen. Zoiets doet de FB-fanpage dus wel.
    Ik denk ook dat, het moet zich nog uitwijzen in de praktijk, de officiële wat meer informatiever gaat zijn en de fanpage de 'leuke', om het zo te zeggen. Mettertijd zullen we het wel merken. =)

    Ik wil graag nog wel een bepaalde 'zin' verduidelijken. Ik weet niet meer wie die allemaal gezegd heeft, maar het kwam erop neer dat Rutger de FB-pagina niet uit handen wou geven. Die zin klopt niet helemaal aangezien hij nooit iets gezegd heeft over aan het aan de crew uit te leveren. Die zin ging echt over het uit handen te geven aan users, zoals bij het Twitter-account, niet over het algemeen. Dat wou ik nog wel even verduidelijken. =)

    Ik ben echt benieuwd naar hoe de officiële FB-pagina gaat verlopen. :Y)


    Ik weet niet wie de FB-pagina nu beheert, dus ik zeg het maar even hier, maar het zou wel tof zijn als jullie daar ook even willen zeggen dat er ook een gloednieuwe fanpage is gelanceerd. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Ik weet niet wie de FB-pagina nu beheert, dus ik zeg het maar even hier, maar het zou wel tof zijn als jullie daar ook even willen zeggen dat er ook een gloednieuwe fanpage is gelanceerd. ^^

    Rutger en ik zijn beheerders. Alle moderators kunnen ook berichten plaatsen op de pagina. Dus je kan het behoorlijk wat mensen vragen ^^