• Ik zag dat er nog helemaal geen Fantopic was gemaakt voor één van mijn favoriete TV-shows: Community



    Van Wikipedia:
    Community is een Amerikaanse sitcom gecreëerd door Dan Harmon. De single-camera serie volgt een cast van studenten aan een community college in de fictieve stad Greendale, Colorado. Het maakt veel gebruik van meta-humor en referenties naar pop-cultuur, en parodieert vaak cliché's die we op TV zien.

    Community staat in verschillende lijsten van best television series in 2010, 2011,and 2012, en heeft een grote groep volgers. Nadat Community was gecanceld op NBC na 5 seizoenen, kreeg de show een 6e seizoen op Yahoo Screen.


    Community kun je in Nederland zien op Comedy Central. Zijn er, naast mij natuurlijk, nog meer fans van deze geweldige TV-show? Kom er dan hier over praten in het gloednieuwe Community fantopic.


    Fans:
    BoromirOfGondor
    Square
    Assassin
    MrsGately
    Dauth

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 23:39 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ohhh, ik heb Community gekeken! Ik wil wel op de lijst. :9~
    Ik weet niet meer helemaal zeker of ik echt alles heb gezien, al helemaal omdat het steeds gecanceld lijkt te worden en er nu toch weer een nieuw seizoen aankomt (?), maar ik vind het in ieder geval erg leuk. ^^ Het is een soort minder problematische Big Bang Theory.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ohhh, ik heb Community gekeken! Ik wil wel op de lijst. :9~
    Ik weet niet meer helemaal zeker of ik echt alles heb gezien, al helemaal omdat het steeds gecanceld lijkt te worden en er nu toch weer een nieuw seizoen aankomt (?), maar ik vind het in ieder geval erg leuk. ^^ Het is een soort minder problematische Big Bang Theory.


    Helemaal waar! Er is ondertussen een nieuw seizoen uit, die je via Yahoo screen kunt kijken. Of nou ja, als je Amerikaan bent. Wij Nederlanders moeten het helaas weer op de goede oude piraten-manier doen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Helemaal waar! Er is ondertussen een nieuw seizoen uit, die je via Yahoo screen kunt kijken. Of nou ja, als je Amerikaan bent. Wij Nederlanders moeten het helaas weer op de goede oude piraten-manier doen.


    Arr. (pirate) Hm, misschien moet ik daar dan maar eens naar op zoek gaan. Gisteren heb ik de laatste afleveringen van Parks & Rec gekeken en ik heb nu best wel dringend iets nodig om dat gat op te vullen.
    Heb jij het zesde seizoen al gezien (voor zover dat is uitgezonden)? Wat vind je ervan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Arr. (pirate) Hm, misschien moet ik daar dan maar eens naar op zoek gaan. Gisteren heb ik de laatste afleveringen van Parks & Rec gekeken en ik heb nu best wel dringend iets nodig om dat gat op te vullen.
    Heb jij het zesde seizoen al gezien (voor zover dat is uitgezonden)? Wat vind je ervan?


    Ik vond hem heel goed! Er zijn nieuwe castleden bij, maar die zijn net zo leuk als de oude. Het is zo mogelijk nog meer absurd, en daar houd ik van. Ik heb gisteren de laatste aflevering gezien, en ik vond het echt hilarisch!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik werd door Marleen gedwongen. (cat)


    Your make-up is terrible

    SENOR CHANG BITCHES, Yes i love Senor Chang.

    Assassin schreef:
    Ik werd door Marleen gedwongen. (cat)


    Dat klopt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Plus nu staan jullie op de lijst. Muhahaha. Oké, ik moet meer slapen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Community! I love it so much. *O*



    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Community! I love it so much. *O*



    Yes! Welkom op de lijst (:


    Rest in Peace, Son of Gondor