• Een perfecte wereld.
    Het bestaat.
    Maar ten gevolge van wat?
    En wat als je niet eens weet of je eigenlijk leeft in een stad, een land of een hele wereld?
    Het is het jaartal 3100 en onder leiding van President Kayne bestaat er een perfecte maatschappij.
    Maar het hele gebied waarover hij heerst is maar schijn.
    Eigenlijk bestaan er twee gebieden. Een perfect gebied, namelijk Euphoria en een kleiner gebied dat Dysphoria heet.
    Wat de mensen in Euphoria niet weten is dat zij gezond zijn ten koste van andere mensen. De ziektes die de mensen in Euphoria normaal gezien zouden moeten krijgen, worden overgegeven op mensen in Dysphoria.
    Zo zijn de mensen in Euphoria ook allemaal rijk omdat de mensen in Dysphoria arm zijn.



    *Kaart + indeling Euphoria en Dysphoria
    Euphoria en Dysphoria liggen ongeveer zo een 50 kilometer van elkaar verwijderd.
    Beide gebieden worden afgesloten door middel van een krachtveld zogezegd omdat er buiten slechte lucht is en door dit krachtveld kan deze dus niet binnenkomen.



    Euphoria
    Het gebied heeft de vorm van een vijfhoek en op elke hoek staat er een grote glazen toren.
    Via deze torens kan je kijken naar “buiten”. Er wordt constant een soort video afgespeeld van een verwoest, droog gebied.
    Ook worden de torens gebruikt als bewakingstorens.
    Euphoria is een mooie, groene stad. Er zijn appartementen, villa’s,…
    Iedereen heeft er een huis van even veel waarde aangezien er niemand arm is.
    Ook stroomt er een rivier doorheen het gebied en is er een meer.


    Dysphoria
    Ook dit gebied heeft de vorm van een vijfhoek.
    Dit gebied wordt nog eens ingedeeld in drie kleinere gebieden.
    Één voor zieken.
    Één voor arme mensen.
    Één voor krijgsgevangenen ofwel mensen die het systeem van Kayne dwars zaten.
    Dysphoria is grijs. De gebouwen zijn grijs en vervallen. Het ziet er altijd uit alsof er net een oorlog geweest is.
    Er zijn geen geneesmiddelen, groeien bijna geen bomen,…


    *Praktische dingen om te weten
    Als er nog vragen zijn die je hebt mag je ze stellen en dan voeg ik ze waarschijnlijk hieronder toe.
    *Hoe kom je terecht in een gebied?
    Ooit zijn er honderd mensen uit Euphoria weggeroofd, die overgeplaatst werden in Dysphoria.
    Je komt in Dysphoria terecht doordat je beide ouders er wonen of wanneer je te opstandig doet in de stad, dan zal er een ongeval of zo verzonnen worden waardoor je overgeplaatst kan worden.
    Wanneer er weer te weinig mensen in Dysphoria zijn, kiest Kayne er weer een aantal uit die overgeplaatst moeten worden.
    Dit gebeurt altijd achter iedereens rug zodat het niet zou opvallen.
    In Euphoria word je gewoon geboren.

    *Technische en medische vooruitgaan
    We zitten natuurlijk in het jaar 3100 dus je kan er vanuit gaan dat er nieuwe uitvindingen zijn en zullen komen.
    Op medisch gebied is er jammer genoeg niet echt een vooruitgang geweest.



    *Plot
    Er zijn mensen uit beide gebieden die vermoeden dat er iets niet klopt.
    Ze gaan op zoek naar antwoorden op al hun vragen.
    *Ze vinden de mensen van het andere gebied,...
    *Er komt een opstand
    *Het is een grote zoektocht
    *...
    (de kleine sterretjes hieronder zijn gewoon opties en moeten niet opgevolgd worden, we zullen zien (of afspreken) hoe de RPG verder loopt)


    *Rollen
    Euphoria
    Alva Louelle Fremont Hippogrief (Pagina 7)
    Edward Johnson GusWaters (Pagina 7)
    Aleatha Oaks Assassin (Pagina 3)
    Winter Oaks Uptown (Pagina 3)
    Jonah Nolan Phoenix Phxtasia Pagina 5
    Hélene Laure Anverd MeganKM (Pagina 5)

    Dysphoria
    Tiffany Sophia Wallace Balloo (Pagina 2)
    Savanna Willow Haymes GusWaters (Pagina 2)
    Wade Harvelle Assassin (Pagina 3)
    Bran Grace Beckendorf (Pagina 2)
    Hunter Grace Flashing (Pagina 3)
    Nova Elin Braiden Caelia (Pagina 3)
    Elles Devlin Uptown (Pagina 4)


    *Faceclaims

    *Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd: (je mag eender welke leeftijd nemen)
    Uiterlijk: (Beschrijving + Faceclaim)
    Gebied:(ook wat je persoon vindt van het gebied, in welke eventuele onderverdeling hij zit en wat daar dan weer bij hoort)
    Karakter:
    Geschiedenis: (hoe kwam hij/zij hier terecht,...)
    Relaties:
    Extra:



    *Regels
    -Houdt je rollen realistisch
    -Aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk houden
    -Dit geldt ook zo voor aantal mensen in Euphoria en Dysphoria
    -Geen perfecte personages
    -Max 3 personen (met als voorwaarde dat je geen van deze 3 gaat verwaarlozen)
    -Gelieve andermans rollen ook door te lezen om te vermijden dat we twee exact dezelfde personen hebben
    -Ik heb relaties bij het invullijstje gezet, maar niet iedereen kan elkaar kennen. De gebieden zijn best groot, dus je kent niet iedereen.
    Zorg er ook voor dat je niet met te veel mensen al een "relatie" hebt aangezien er zo automatisch mensen buitengesloten gaan worden etc.
    -Reservaties blijven een week staan, maar je kan uitstel vragen (voor je rol vervalt zal ik je wel eens verwittigen, bovendien zal de "vervaldatum" achter je reservatie staan)
    -Gelieve naamsveranderingen door te geven
    -Lange afwezigheden ook even doorgeven
    -Sluit niemand buiten
    -Ruzie is uiteraard ook niet welkom (tenzij het in de RPG zelf is natuurlijk)
    -Minimum 200 woorden per post
    -Misschien is het handig als iedereen bij elke post er ook even bij zet in welk gebied hij zit zodat er geen verwarring kan ontstaan
    -Algemeen Nederlands gebruiken natuurlijk
    -Alleen ik open nieuwe topics (tenzij ik iemand anders aanwijs natuurlijk), je mag me altijd een berichtje sturen als het topic gesloten is.
    -Voor vragen kan je altijd bij mij terecht (:[/face]


    In dit praattopic kan je allerlei dingen bespreken, vragen,...


    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 14:35 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Je mag hier eender wat bespreken of vragen maar ik wou het even hebben over hoe de twee gebieden (of een deel ervan) elkaar gaan ontmoeten.
    Dus als iemand een idee heeft dan laat je het maar weten (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    MT. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    MT. ;3


    + Zit op dit moment niet zo lekker in m'n vel, dus ik ga zo slapen. Morgen zal ik mee helpen nadenken en mijn rol maken.


    •

    Beckendorf schreef:
    (...)

    + Zit op dit moment niet zo lekker in m'n vel, dus ik ga zo slapen. Morgen zal ik mee helpen nadenken en mijn rol maken.


    Maakt niet uit, doe maar rustig aan (:
    Hoop dat je je morgen wat beter voelt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Nog even een vraag bij de rollen, is het niet slim als er een meisje van Euphoria naar Dysphoria overstapt?

    Ehm er zijn zoveel mogelijkheden, al lijkt me hey veel logischer als de mensen uit Euphoria in Dysphoria belanden. Bijvoorbeeld met een vliegtuigcrash of zo?
    Anders kunnen Dysphoriërs ook ontsnappen, en door de waterleiding/afvalleiding in de stad van Euphoria komen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga nog niet direct zeggen dat er mensen van gebied moeten veranderen aangezien er nog steeds mensen kunnen zijn die meedoen.
    Desnoods maak ik nog iemand extra aan in Dysphoria of zo.
    Op zich begrijp ik wat je bedoelt bij het plot maar ook weer niet helemaal.
    De mensen die naar Dysphoria worden overgebracht worden waarschijnlijk met een soort auto, trein, vliegtuig,... daarheen gebracht maar dat is dan wel een voertuig van Kayne de president. Alles is normaal erg goed beveiligd, maar we moeten dus overeenkomen hoe de mensen van Dysphoria in contact gaan komen met die van Euphoria.
    bv.: de mensen van dysphoria weten dat euphoria bestaat en gaan op zoek naar uitwegen, uiteindelijk vinden ze een fout in het beveiligingssysteem en geraken ze er zo doorheen en kunnen naar euphoria.
    (dit was maar een voorbeeld, maar zoiets ongeveer moeten we even op voorhand bespreken want anders gaat het nogal snel dood lopen vrees ik)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Uhu, oké. Het was maar even een vraag.

    Ik bedoelde meer in dat mensen van Euphoria op vakantie gaan, en het vliegtuigt crasht of zo. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het zou wel leuk zijn als ze per ongeluk bij elkaar komen, ja. 8D Maar het zou ook leuk zijn als het vliegtuig niet per ongeluk crasht en het gedaan is door een paar mensen die rebels zijn of zo?


    Your make-up is terrible

    @Uptown ah zo ja ik begrijp wat je bedoelt

    @Assassin dat is misschien wel een goed idee


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn topics. Kan iemand dan even bij Hunter het nieuwsgierheid stukje lezen en zeggen of dat klopt met het rpg? (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 13:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Mijn topics. Kan iemand dan even bij Hunter het nieuwsgierheid stukje lezen en zeggen of dat klopt met het rpg? (:


    Ik zal wel even kijken (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    @Flashing ja dat kan wel hoor.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ga iets aanpassen in de beginpost denk ik.
    Dysphoria is ingedeeld in 3 delen.
    Maar laten we zeggen dat er wel een duidelijke onderverdeling is in deze delen, maar dat er wel kleine gangetjes of zo zijn waardoor ze naar elkaar kunnen, maar hun huizen staan wel elks in een ander gebied.
    Om de onderverdeling duidelijker te maken:
    -Zieken: krijgen ziektes van mensen van Euphoria
    -Armen: hebben weinig of geen geld en zouden daardoor eventueel ziek kunnen worden (ze krijgen dus geen ziektes over van mensen van Euphoria maar kunnen wel ineens een deel van hun geld of meubelen verliezen)
    -Gevangenen: kwamen in opstand (komen dus uit Euphoria en zijn hierheen geplaatst. (Er wordt geen extra geld afgenomen en krijgen geen extra ziektes)

    Is dit duidelijker/beter?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Waar kan ik mijn personage het beste bij indelen?
    Misschien een stomme vraag, maar ik weet het niet omdat haar gezin arm is maar haar zusje ook ziek - wat die precies heeft ben ik nog niet over uit maar de oorzaak daarvan is vanwege het weinig geld wat ze hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'