• Hehe, ik merk dat er de laatste tijd wel veel topics zijn met de vraag om covers, maar ik heb er ook eentje nodig.

    Kort waarover het zal gaan.

    Een student (Leigh genaamd) in oude talen (Latijn en Keltische talen) komt op mysterieuze wijze in het tijdperk van zijn talen terecht. Hij wordt gevonden door een ex-slaaf van één van de centurions (opperbevelhebber van een cohort) en besluit hem dan als slaaf in dienst te nemen. De student die uit ons tijdperk komt is overdonderd, maar kan niets anders doen dan zijn 'job' als slaaf aan te nemen, aangezien hij niet meer weet hoe hij terug moet.


    Welke foto's?
    Ik laat jullie vrij om de foto's te gebruiken die jullie willen (al heb ik zelf ook wel een selectie gemaakt), maar let wel dat als je foto's gebruikt dat ze een beetje lijken op degenen die ik heb gekozen.
    Jamie Bell


    Michael Fassbender (bij gebruik van andere foto: let er op dat er geen jeans of moderne kledij opvalt)


    Kit Harington (Idem als Fassbender. Foto's van Game of Thrones of Pompeii zijn hier aangewezen)


    Achtergrond


    Het liefst heb ik Jamie op de voorgrond, en Fassbender en Harington links en rechts van hem.

    Wat wil ik op de cover?
    Titel: Enslaved
    En ergens in het klein OP in één van de hoeken.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 21:30 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    I just caught the wave in your eyes