• Ik ben gelukkig bijna klaar met school.. rond eind juni ben ik klaar als ik het allemaal ga halen en goeie punten heb... ben namelijk veel afwezig door privé redene..
    maar op dit moment zie ik het niet meer zitten en zou ik het liefst willen stoppen met school.......ik moet misschien stage inhalen na de zomervakantie en dat zie ik dus niet zitten want deze zomer ga ik namelijk samenwonen met m'n vriend... en dat is ongeveer een uurtje/anderhalf uur er vandaan om bij mijn stage te komen....
    al heb ik maar voor een paar uur les heb ik er ook gewoon geen energie meer voor... is dit herkenbaar? en heeft er misschien iemand tips om het leuker te maken? op school sta ik er op het moment min of meer alleen voor want de rest van mijn vriendinnen zijn dus wel gestopt met school -.-' en de rest in de klas zijn allemaal bitches... maar ik wil niet stoppen net als als mijn andere paar "vrienden"


    I just come to read

    Zeer herkenbaar!
    Enkele tips:
    - Gaan sporten, daar krijg je net meer energie en voldoening van
    - Als je ontspant echt helemaal ontspannen en niet aan school of dingen die je nog moet doen denken
    - Leuke toekomstplannen maken
    - Doorzetten en school afmaken, zodat je er geen spijt van krijgt

    Lijkt natuurlijker veel gemakkelijker gezegd dan gedaan, dan ondervind ik ook nog elke dag. Maar misschien heb je er iets aan (:


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Zeer herkenbaar!
    Enkele tips:
    - Gaan sporten, daar krijg je net meer energie en voldoening van
    - Als je ontspant echt helemaal ontspannen en niet aan school of dingen die je nog moet doen denken
    - Leuke toekomstplannen maken
    - Doorzetten en school afmaken, zodat je er geen spijt van krijgt

    Lijkt natuurlijker veel gemakkelijker gezegd dan gedaan, dan ondervind ik ook nog elke dag. Maar misschien heb je er iets aan (:


    Bedankt voor de tips. Sporten doe ik sowieso al maar nu al een heel stuk minder... zelfs daar heb ik geen energie meer voor..
    en die toekomst plannen heb ik eigenlijk ook al gedaan haha :3
    Het is vooral gewoon moeilijk als je er alleen voor staat op school zonder vriendinnen te hebben....


    I just come to read

    Doorzetten, anders kun je het nog beklagen, probeer op lange termijn te denken. Nog even op je tanden bijten, dan ben je ervan af, probeer het idee alleen al om te stoppen wat van je af te schuiven. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Over twee maanden ben je klaar! *vorksmiley* Iets beters valt er bijna niet te bedenken. En over die stage, hoe lang is dat? Want je raakt op zich best gewend aan reizen (ik reisde vorig jaar twee uur heen en twee uur terug), ondanks dat het natuurlijk niet ideaal is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je bent er bijnabijnaBIJNA vanaf! Bedenk hoeveel tijd en moeite je er de afgelopen jaren in gestopt hebt: dat wil je toch niet in één keer weggooien door twee maanden voordat je klaar bent te stoppen? Dat zou echt ongelofelijk zonde zijn. I can relate, heel erg goed zelfs (heb zelf in mei eindexamens en ik kan niet wáchten tot ik klaar ben!) maar ik weet zeker dat ondanks dat stoppen nu heel verleidelijk lijkt, je er over een paar jaar ontzettend veel spijt van gaat krijgen. Probeer nog die laatste twee maanden te strijden en bedenk waar je het allemaal voor doet (is er misschien een leuke opleiding die je hierna wil volgen of baan die je graag wilt?) Probeer hard aan school te werken maar vergeet niet om ook regelmatig te ontspannen en gewoon leuke dingen te doen, dan worden de stomme dingen een stuk draaglijker c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kreynta schreef:
    Je bent er bijnabijnaBIJNA vanaf! Bedenk hoeveel tijd en moeite je er de afgelopen jaren in gestopt hebt: dat wil je toch niet in één keer weggooien door twee maanden voordat je klaar bent te stoppen? Dat zou echt ongelofelijk zonde zijn. I can relate, heel erg goed zelfs (heb zelf in mei eindexamens en ik kan niet wáchten tot ik klaar ben!) maar ik weet zeker dat ondanks dat stoppen nu heel verleidelijk lijkt, je er over een paar jaar ontzettend veel spijt van gaat krijgen. Probeer nog die laatste twee maanden te strijden en bedenk waar je het allemaal voor doet (is er misschien een leuke opleiding die je hierna wil volgen of baan die je graag wilt?) Probeer hard aan school te werken maar vergeet niet om ook regelmatig te ontspannen en gewoon leuke dingen te doen, dan worden de stomme dingen een stuk draaglijker c:


    Ja je hebt wel gelijk maar t is meer like... vriendloos xD en dan zijn de pauzes van een half uur elke keer gewoon k*t


    I just come to read