Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Nou, ik ben vanochtend lekker van de trap geflikkerd. Mijn knie doet pijn, omdat die 90 graden op stond, mijn spieren doet kut, omdat zij de val hebben moeten opvangen en vergeet de schaafwonden niet, die zijn altijd leuk.
Dauth schreef:
Nou, ik ben vanochtend lekker van de trap geflikkerd. Mijn knie doet pijn, omdat die 90 graden op stond, mijn spieren doet kut, omdat zij de val hebben moeten opvangen en vergeet de schaafwonden niet, die zijn altijd leuk.
Dauth schreef:
Auch Sterkte/succes ermee/beterschap. Weet niet wat ik precies hoort te zeggen, haha.
Ik vroeg het net aan mijn moeder en die zei dat er.geen regels voor zijn D;
Wettelijk door Nederland niet, maar wel binnen je gemeente. Bij ons is het tussen 7 uur 's morgens en 7 uur 's avonds alleen toegestaan, anders moet je een speciale ontheffing aanvragen.